|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarschijnlijk vanavond. Robert Rodriguez. Danny Trejo, Michelle Rodriguez, Jessica Alba, Lindsey Lohan, Robert de Niro en Steven Segal + Veeeeel aktie. Dat doet het hem voor mij wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ja begrijp ik. Die kop van Danny Trejo zou al genoeg motivatie zijn voor mij om te gaan kijken. ASAP ook maar eens doen dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Idd, die spaarzame actiemomenten waren top. Wat ik niet snap is dat geheel met die vrouwen.. dat was echt om de film te vullen anders had het maar een half uur geduurd oid. En meer Terry Crews graag! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Precies. Director's cut: -vrouwen +Terry Crews [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-09-2010 15:57] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iron Man 2 ook gezien trouwens, zodadelijk nog een keer op 720p. Wat een vette film zeg, net zo goed als 1 of misschien wel sterker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
12 Monkeys vond ik echt saai, ik heb het wel gehad met van die Butterfly Effect toestanden en virussen en Terminator terugkerende toestanden van wereld die vergaat en ondergrnds leven en zucht... het einde van de film is ookhet begin ik vonnet zoooo voorspelbaar, toch in nuchtere toestand signature |
|
humm, ik vond het niet voorspelbaar.. integendeel! Blijft absoluut 1 van mijn toppers, heerlijk geacteerd door Willis en Pitt, prachtige shots en de muziek van oa Tom Waits, machtig En the Butterfly Effect is een kutfilm, zeker vergeleken met dit meesterwerk.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Brad deed het goed ja Willis schat ik ook steeds hoger in, zeker als je hem ziet in The Fifth Element , Pulp Fiction, 6th sense... niet gewoon, hij kan wel wat maar dat verhaal... pfff Butterfly Effect, tja, plat amusement, maar het deed het destijds wel ok [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-09-2010 20:56] signature |
|
snapte je het verhaal wel vraag ik me af.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
lol, ja, alleen weet ik niet waarom ze niet voorkomen hebben dat hij stierf op het einde , het was zogezegd net te laat maar ondertussen had die wetenschapster wel de tijd gehad om een ticket te boeken voor dat vliegtuig.... signature |
|
Nu The Chaser kijken. |
|
Machete net gezien: holy fuck, wat geweldig! Zo'n beetje van begin tot het einde actie met inktzwarte humor. Denk een lange versie van "Dusk 'till Dawn" in de stripclub. Denk aan alles wat B- en C-films leukt maakt, maar met een A-film budget en uitvoering. Persoonlijk vind ik het vermakelijker dan het werk van Tarantino bij elkaar. Echt: een hele vette aanrader, dit wordt een DVD aanschaf! Zeker in de bios kijken! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
hmmmm... dus machete moet ik checken en Shutter Island nog nieuwe ok films? signature |
|
quote: Vandaag toch achteraf niet gegaan. Kijken of het morgen gaat lukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
btw: mijn top film Lost Highway Pi Requiem for a Dream Bahnhof Zoo The Last Minute Ichii The Killer Ebola Syndrom deze schieten zo in mijn hoofd signature |
|
Nog nooit Ebola Syndrome tegengekomen in iemands favorietenlijst. Waarvoor hulde Ik vond (recent) Frozen en Burning Bright erg goed. Dikke aanraders als je van spannende films houdt. Frozen doet voor skivakanties wat Open Water deed voor snorkelaars. Zeker niet minder spannend ook. Burning Bright kan je het beste van tevoren niks over horen dus ik zal hier niks verklappen Voor beide films geldt dat eigenlijk wel. Na het weekend naar Machete Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Daar ga ik morgen heen! |
|
Machete is gaaf |
|
Zojuist terug uit de bios en dikke +1 van deze kant. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
A Serbian Film/Srpski Film dan maar eens Een cannibal corpse tekst gegoten in een nachtmerrie/surrealistisch Lynch achtig jasje. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
en hoe heet die? signature |
|
quote:superfilm ik denk trouwens ook aan La Pianiste (woow) en een Japanse film, Fallen ANgel of zo, met een fetishundercoveragente die opdrachtengeeft aan een man waar ze geobsedeerd op is of zo signature |
|
Wat een lieve film |
|
Zo heet hij, Hypnos, http://www.imdb.com/title/tt1273235/ [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2010 22:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |