|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vanavond Broken Arrow en Vacany op RTL 7 en Veronica |
|
quote: Was gaaf, crazy shit! Cage was weer ouderwets over the top. Nu het origineel nog! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Toy Story 3 En The Road. Had ik eerlijk gezegd meer van verwacht. Wel visueel indrukwekkend, maar mis toch wat diepgang. Als ze al een punt wilden maken dan heb ik het gemist. Vooral het gevoel dat er veel meer in gezeten had. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Leuk! The Road vond ik wel een toffe film, zat inderdaad niet echt een punt in, maar dat hoeft ook niet altijd vind ik. Ik was laatst maar eens na mijn werk naar the Sorcerer's Apprentice.. kutfilm! |
|
Gewoon Inception gaan kijken, heerschfilm She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja ik heb nog steeds niemand gevonden die mee wil.. en ik kan nog wel gratis |
|
Sjon toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha hoezo dat? Maar wel goed idee! |
|
quote: Omdat je ergens gezegd had hem wel leuk te vinden. Veel plezier The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: jaja, doe ik zaterdag (hopelijk) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Blow signature |
|
Комиссар (Komissar) Gelukkig nog een vriend die dit soort films ook kan waarderen. |
|
quote:foto? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Undead or Alive. |
|
Srpski Film Cop Out Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hana-Bi Wel aardig. |
|
quote:Die heb ik ook eens gezien, denk ik bijna zeker te weten. Zelf gezien: Nosferatu en Highlander 3. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-08-2010 1:41] |
|
Mifune's sidste sang Festen (alweer) Italian for beginners |
|
Was wel ok Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Soort van vervolg op Happiness (1998, Todd Solondz). Aangezien ik die film nogal briljant vind waren de verwachtingen hoog gespannen, maar helaas is dit een extreme kutfilm. Zo'n film waarbij je na 20 minuten al kijkt hoe lang het nog duurt. Geforceerde zwaarmoedigheid, bah. |
|
Dan vanavond maar weer Happiness kijken. |
|
quote: Afgelopen nacht ook gekeken, ik vond 'em wel mee vallen qua bruutheid ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bij jou of bij mij? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |