![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zat ook in Planet Terror, zo'n massale helicopter-zombie-kill. Die uit 28 Weeks Later is wel beter trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Gisteren was "The Boat That Rocked' op een of ander filmkanaal. Vet geniale film is dat! Superveel gelachen en een heel leuk verhaal. Kan 'm iedereen aanrader, ik ga binnenkort de dvd kopen. ![]() ![]() |
|
Die is echt vet idd! Laatst maar eens Avatar gekeken; bij elke mogelijke richting die het verhaal kon nemen, werd telkens de meest voor de hand liggende genomen. Jammer. ![]() |
|
quote: Deze was je al bekend? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Met FRNK deze gezien: ![]() Vet verhaal, fantastisch einde maar slechte specials imo ![]() |
|
Wat? ![]() |
|
quote: Samen met The Thing van John Carpenter de beste remake ooit gemaakt imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Daar moet ik nog een 1080p van scoren. Van The Fly ook nog trouwens.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ik vond het niet zon beste, wel onderhoudend en lineair plot met een onverwacht einde. Van Cronenberg kijk ik veel liever Videodrome of eXistenZ, veel minder vriendelijk en stukken vager en venijniger ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Haha, super kneuzige film, maar wel verrassend einde ja, dat wel. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ok thanx! Gisteren Children Of Men gekeken ![]() ![]() |
|
Zo Forrest Gump kijken op SBS6. Ik zit nu al op tegen de reclame's, maar die film wil ik wel weer eens zien. ![]() |
|
+1 Gistren Longest Day gekeken die ongeveer even lang duurt. Om de 20-25 minuten reclame. En dan elke keer fijn ruim 5-8 minuten ![]() Maar Forrest Gump blijft mooi, grappig ende ontroerend. ![]() |
|
quote: Je doelt op slechte special effects?? Die zijn juist zo vet old-school! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Dan neem je 'm toch op of je koopt de DVD voor 5 euro ![]() ![]() |
|
![]() Vorige week op tv gezien. Blijft een vette film. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Eerste deel van Going Postal gekeken, de nieuwste Pratchett-verfilming. 2e deel (film is in totaal 4 uur) opgenomen maar nog niet gezien. Tot dusverre is het een pareltje ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ah die ga ik ook ff checken, lijkt me ook leuk ![]() ![]() |
|
The Wolfman. Lelijk. ![]() |
|
quote: Oeh, en flink bedankt. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik was van onder naar boven aan het scrollen en wist gewoon wie deze post had gemaakt. :') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |