|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij mij, samen met mijn broertje. |
|
Date Movie, ja nouja.. niks bijzonders. |
|
quote: |
|
Goeie film; geweldig geacteerd; maar wel een beetje gay af en toe. Letterlijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Afgelopen zaterdag weer eens een avondje doorgehaald met een aantal vrienden: - Hot Tub Time Machine; grappig maar niet meer dan dat - The Crazies; ondanks het erg herkenbare gegeven (‘iets’ zorgt ervoor dat een heel dorp gestoord wordt en aan het moorden slaat) best sterk - The A-Team nog een keer omdat de anderen ‘m nog niet gezien hadden; ook de tweede keer gewoon leuk met een overdaad aan actie-nonsens http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Haha, ook gezien. Wat een onnozele film zeg. Maar best vermakelijk idd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat soort kleine momenten maken de film dan wel weer erg leuk ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: quote: Hm, geen reacties, had ik toch wel verwacht. Ik heb hem niet afgekeken, het was zaterdagnacht, erg laat en de film begon me op een gegeven moment (iets over de helft) enorm tegen te staan. Heb later op de pc in ffw de rest even snel bekeken en dat was dan wel weer genoeg. Hoewel goed gefilmd, goede acteurs, het was mij iets teveel van goede. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote:Bedankt voor de tip. |
|
quote:Was dat die MEEST EXTREME FILM!!1 aller tijden? |
|
Shelter Aan de ene kant een film die wel slaagt als horror/thriller, maar eigenlijk totaal niet overtuigend overkomt. Ook de "openbaring" komt niet geheel onverwacht aanzetten. Verder wel spannend enzo maar geen topper. |
|
Orphan signature |
|
En? Mooie undersign Hypnos [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 10-08-2010 2:19] |
|
Black Death, een EU film over de pest. Viel me reuze mee eigenlijk. Boeiender |
|
quote:Deutsche Traktor Legenden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En met Carice! Dat mocht je er toch wel even bij melden? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ja, met Carice ja, vond haar niet zo sterk eigenlijk. Oh, en met Tygo! Mocht jij er wel bijvermelden! Boeiender |
|
Hehe, ik had hem alleen even ge'imdb'd, maar ga hem zeker kijken! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Once Upon A Time In The West en The Good, The Bad and The Ugly hopelijk al wel gezien? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en For a few dollars more signature |
|
Eindelijk Inception gezien: topfilm! |
|
quote: Waar dat hele gesprek over ging in ik dacht het horrortopic? Dan ja. Veel succes ermee. Ik sla even over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ok, dat was mij even niet duidelijk. Te extreem voor de Tegenpartij. En Rene Mioch zal nog wel reageren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |