![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, ik vond het maar een héél klein stukje in verhouding gezien (met die kerktoren right?) Terwijl Enemy over 1 sniper gaat. Maar ja, jij hebt an sich ook gelijk in het feit dat het verhaal van Enemy behoorlijk geromantiseerd is op bepaalde punten denk ik (zag het zelf meer vanuit het sniper perspectief, t begin vond ik ook indrukwekkender dan Saving) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Laten we het erop houden dat het beide goede films zijn ![]() Ontopic: Unthinkable Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het is wel spannend en Samuel L. Jackson zet weer een geweldig personage neer. Maar om nou te zeggen dat ie echt geweldig is... ![]() |
|
Hellraiser (alweer) ![]() Suspiria: Toch wel de beste argento film die ik tot nu toe heb gezien. Hele sfeervolle film en ook een geniale soundtrack. Savage Streets: Heerlijke pulp met Linda Blair! Wil je muilperen? ![]() |
|
Doomsday Actiefilm die door de Mad Max en een willekeurige ridderfilm heenfietst. 20-30 jaar geleden is er een virus losgebroken in Schotland. De hele bende wordt afgesloten en iedereen die in de buurt van de muur komt wordt gedood om het virus binnen de perken te houden. Nu, 20-30 jaar later dus, wordt het virus ontdekt in oa. London. Kort daarvoor was ook al ontdekt dat er nog overlevenden zijn in Schotland en dus mogelijk een geneesmiddel. Een team wordt er op afgestuurd en komt zo in een Mad Max-achtige wereld terecht. Veel actie en best wel veel expliciet geweld en bloed. Leuke film! ![]() ![]() |
|
No Country for Old Men, gave film. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
WTF is up met Prozac Nation? Nog nooit een film gezien die het fenomeen depressie zo intens slecht laat zien. ![]() |
|
Diary of the Dead Ondanks alle kritiek vond ik het toch best een leuke film. Voornamelijk in de eerste helft van de film werkt het zogenaamde live geschoten camerawerk erg goed. Later in de film worden er steeds vreemdere keuzes gemaakt en lijkt het blijven filmen belangrijker dan je kameraad helpen die gepakt wordt door een zombie. Waarschijnlijk de minste zombiefilm van Romero tot nu toe maar in mijn opinie verdiend deze toch nog een aardige voldoende. Respect voor die harde amish trouwens! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kut, die staat op mijn "nog te zien" lijst. Niks dus? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Gigantisch zaad ja. Wel een naakte Ricci though. ![]() EPISCH BOUT ENDE KUT. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 03-06-2010 6:02] ![]() |
|
quote: Zit daar zo'n stuk in, dat ze met een helicopter (met z'n roterbladen) al die zombies verpulvert? Of ben ik nou in de war met een andere film ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij wel ja. Verder een matig zombiesprookje. Boeiender ![]() |
|
quote: Haha jaaa die is leuk! ![]() Gisteren The Wolfman gekeken. Lekker spannend, lelijke hoofdpersoon, klassieke beelden. Gewoon gaaf. ![]() |
|
![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Zombies in Doomsday? Ik denk eerder 28 Weeks Later of Planet Terror. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: In de war met een andere film ja, geen zombies in Doomsday ![]() ![]() |
|
wat n kutfilm dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Gistren overigens gekeken; Nightmare on Elm Street De nieuwe dus. Viel me behoorlijk tegen. Het meerendeel van de hoofdpersonen wil je het liefst zo snel mogelijk dood. Krueger ziet er toch imo een stuk minder tof uit, alsook dat ik gewoon niet naar hem kan luisteren zonder Rorschach te horen. Qua goryness valt ie ook wat tegen, al heeft ie wel een leuke 'endscare'. Blair Witch Project Weer eens gekeken. Toch wel een vermakelijke film, mits je je natuurlijk een beetje kunt inleven hoe het zou zijn om ergens midden in een bos te zitten en opeens aangevallen te worden. ![]() |
|
quote: Dan heb je niet goed opgelet tijdens Doomsday. ![]() Boeiender ![]() |
|
Je bedoelt wanneer de straten van London overrompeld worden door geïnfecteerden. Mja, maar dat is zo'n kort moment ![]() En die kerel die het gebouw binnen komt is wel erg slim voor een zombie. Ik hield het er meer op dat het 'gewoon' iemand was die fucking pissed off was op die premier dat ie het zo ver heeft laten komen ![]() Net gekeken met alle gordijnen dicht en koptelefoon op; Paranormal Activity Leuke 'docu-style' film waarbij een stel problemen heeft met een demoon in hun huis. Zitten een aantal erg sterke scenes tussen. Ook leuk hoe de intensiteit steeds meer wordt opgevoerd en je soms gewoon naar het beeld blijft turen om te kijken of je wellicht ergens iets ziet. Ik bleef iig constant naar de kamers en de trap staren om er voor te zorgen dat er iig geen sudden scares vandaan kwamen. Toch pakken ze je her en der. Leuke film voor iemand die al jaren geplaagd wordt door rare geluiden van de zolder, zoals het schrapen van de houten deurtjes over het tapijt ![]() ![]() |
|
quote: nope zit in 28 weeks later ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Er is een groot verschil tussen zombies en geinfecteerden ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Over zombies gesproken, net deze gezien; ![]() Hihi. ![]() |
|
quote: Juist. Even wat anders: Voor de liefhebber. Ik heb hier een coupon waarmee je de film hangover in HD kunt streamen op je xbox360. Je moet wel een xbox360 live account hebben en het gaat via video marketplace en dan zune. Degene die het eerst meelt stuur ik een code toe die geldig is tot 15 juni. Mail naar weeveebee apedinges gmail.com edit: schaep was de eerste. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-06-2010 23:45] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |