![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat is er? A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. ![]() |
|
quote: De rest is allemaal van hetzelfde, alleen nieuwe martelmanieren maar verder niks boeiends. ![]() |
|
Prince of Persia: Leuk vermaak maar had er iets meer van verwacht. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ja. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Iron Man. Wat een pulp. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Pulp kan ook vermakelijk zijn ![]() quote: Yep, op een gegeven moment staat die kerncentrale zelfs even in het middelpunt, maar daar blijft het dan bij. Dat smoelwerk van die meid erbij maakte het idd wel lollig van tijd tot tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-09-2010 13:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Vampire girl vs frankenstein girl afgelopen nacht gekeken. Prachtig. Sloeg allemaal weer nergens op, maar erg leuk om te zien, heerlijk over the top. Tokyo gore police-achtig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dat is inderdaad een erg leuk filmpje. Die emo's met hun polsdoorsnij wedstrijd of het clubje wannabe negOrs. Hilarisch en lekker politiek incorrect! RoboGeisha is ook wel een aanrader hoewel de CGI effecten werkelijk om te janken zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Robogeisha had ook niet die krankzinnige splattereffcten. Ik kijk erg uit naar Alien versus Ninja en Hellride. Hopelijk beiden te zien tijdens Imagine 2011. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Deze ziet er ook leuk uit: Mutant Girls Squad Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik heb deze film begin dit jaar gezien op het filmfestival in Rotterdam, behoorlijk sterke film inderdaad. ![]() ![]() |
|
The Book of Eli op zich ok, alleen verhaal is irritant verknipt Evangelisme eigenlijk signature ![]() |
|
quote: Dat is toch die combinatie van beide dieren? De trailer maakte mij al duidelijk dat ik die wil zien ![]() Edit: Oh nee ik had er 1 gezien dat een haai ook nog eens octopusarmen had. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-09-2010 16:35] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Geweldig ja hehehehe, zo verschrikkelijk slecht!! ![]() Recent 2 films met Di Caprio gezien die boven verwachting goed waren. Ik moet mijn Titanic-vooroordeel over deze jongeman toch echt los gaan laten. Inception - prachtig gemaakt en origineel verhaal. Ik vond de film wel iets te toegankelijk, hoefde geen seconde de aandacht erbij te houden om door te hebben in welk "level" ze zaten. Shutter Island - wow, die onverwachtse plotwending, hehe. ![]() ![]() |
|
quote: Had jij The Departed nog niet gezien? Dan had je je vooroordeel al veel eerder bijgesteld denk ik. Boeiender ![]() |
|
Ah ik bedoelde Sharktopus, nog erger zelfs dan Mega Shark vs Giant Octopus ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Als je 'What's eating Gilbert Grape' had gezien.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Geweldig ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, . Boeiender ![]() |
|
Gister Prince of Persia gezien. Ondanks de clichés vond ik hem beter dan verwacht. Vermakelijke film. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Goed gezien! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Gezien: Book of Eli. Tien keer niks Outlander. Aangename verrassing Prince of Persia. Leuk niemendalletje ![]() |
|
Deze maar weer eens: ![]() Verveelt me nooit. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |