IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Get to da choppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!1 [film topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 12-08-2010 14:30 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 augustus 2010 14:19 schreef Silence het volgende:
Wat vond je er van?


Redelijk goede film wel. Je moet echter niet gaan kijken met het idee dat je een enge/spannende film gaat kijken. Het is een 'kleine' psychologische thriller. Handjevol acteurs en weinig set afwisseling. Verder is het een redelijk trage film maar er wordt goed geacteerd door met name Liam Neeson (iemand anders die hem ook altijd verward met Ralph Fiennes?), Christina Ricci wat minder maar ik vind haar altijd nog wat teveel op een klein kind lijken ofzo.

Verder is het idee erg gaaf (kan er verder niet teveel over verklappen) en je blijft met een hoop vragen zitten nadat de film is afgelopen. Geen briljant hoogstaande film, maar wel een film om op te zetten en na afloop nog even lekker erover te speculeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-08-2010 14:30]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-08-2010 14:35 by Silence Profiel van Silence

Dan heb je inderdaad een beetje hetzelfde gevoel als wat ik bij de film had. En dat vrouwtje heeft inderdaad een enorme kinderuitstraling waardoor ik haar vaak in haar acteer prestaties niet serieus neem. Voor de rest een erg aardige film, waarna het einde inderdaad een aantal vragen oproept. Ik weet nog steeds niet of het nu echt was, of niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2010 14:37 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn probleem met Christina is dat ik altijd Wednesday Adams blijf zien in haar. Dat was haar glansrol, daarna heeft ze zichzelf nooit meer kunnen overtreffen. Zelfs niet met Johnny Depp in Sleepy Hollow.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-08-2010 14:59 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ricci blijft voor mij nog steeds die lekkere chick uit Black Snake Moan


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 12-08-2010 15:30 by Yirroth Profiel van Yirroth



"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2010 15:31 by bastianus Profiel van bastianus

Ze kan zo naar Wacken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-08-2010 16:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 12 augustus 2010 14:30 schreef Argh het volgende:
Redelijk goede film wel. Je moet echter niet gaan kijken met het idee dat je een enge/spannende film gaat kijken. Het is een 'kleine' psychologische thriller. Handjevol acteurs en weinig set afwisseling. Verder is het een redelijk trage film maar er wordt goed geacteerd door met name Liam Neeson (iemand anders die hem ook altijd verward met Ralph Fiennes?), Christina Ricci wat minder maar ik vind haar altijd nog wat teveel op een klein kind lijken ofzo.

Verder is het idee erg gaaf (kan er verder niet teveel over verklappen) en je blijft met een hoop vragen zitten nadat de film is afgelopen. Geen briljant hoogstaande film, maar wel een film om op te zetten en na afloop nog even lekker erover te speculeren.
+1. Beetje onlogisch af en toe, maar wel leuk kijkvoer. Plus ik vind Ricci gewoon een lekker wijf.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-08-2010 16:13 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 12 augustus 2010 16:08 schreef NecRobert het volgende:
+1. Beetje onlogisch af en toe, maar wel leuk kijkvoer. Plus ik vind Ricci gewoon een lekker wijf.


Hehe, veel naakt mocht er zeker zijn ja! Ja dat onlogische kwam naar het einde toe steeds meer.. wat mij betreft had de film al iets eerder op mogen houden, toen de kist dicht ging.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-08-2010 16:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja zelfs levenloos was ze nog best te doen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-08-2010 16:29 by spectre Profiel van spectre

Story of Anvil en The Box nogmaals


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-08-2010 17:35 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 augustus 2010 14:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Ricci blijft voor mij nog steeds die lekkere chick uit Black Snake Moan


Dat lekkere wijf uit Casper.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-08-2010 17:43 by Argh Profiel van Argh

Haha, check dit;





http://www.imdb.com/title/tt1196334/

Wie durft het aan om deze film te bekijken?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 12-08-2010 19:49 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Some Kind of Monster

Bezig om alle cd's op volgorde te luisteren en zo kwam ik uit bij Metallica. Commentaar op St. Anger daargelaten kreeg ik zin om deze documentaire weer eens te kijken.

Het geeft een mooi kijkje in hoe het album tot stand is gekomen en waarom het zo is geworden.
Het zorgt er niet voor dat ik het album opeens beter vind, doch het maakt wel duidelijk dat het een album is dat ze op dat moment voor zichzelf moesten maken.

Afgezien daarvan is Mustaine nog steeds een zeikerd, James een emo, Kirk een doorgesnoven hippie en Lars een egotripper met verschrikkelijke schilderkunsten.
Oh en Robert Trujillo blijft tof.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-08-2010 19:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

1.000.000 dollar tofheid.


Boeiender


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-08-2010 19:52 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 augustus 2010 17:35 schreef Schaep het volgende:
Dat lekkere wijf uit Casper.

Die lijkt ook nog eens op Kimmey!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-08-2010 23:37 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Magnolia
De karakters zijn goed neergezet, maar afgezien daarvan duurt de film te lang en lopen er iets te veel verhaallijnen door elkaar die nauwelijks iets met elkaar te maken lijken te hebben om het interessant te houden. Bovendien vind ik het einde ook redelijk belachelijk. Waarschijnlijk een film voor kenners, maar niet echt voor mij.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-08-2010 23:40 by Silence Profiel van Silence

Ik vond hem erg goed. Lang geleden dat ik hem zag, hoog tijd hem nog eens te kijken.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-08-2010 16:37 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Maar of dat die drie uur van je leven nou echt waard is...


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-08-2010 16:39 by Silence Profiel van Silence

2 x 3 = 6 uur. Ja, dat is het waard.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-08-2010 16:44 by Mark Profiel van Mark

Absoluut, Magnolia is een fantastische film


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-08-2010 17:16 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Totaalonbegrip@tuupje?

Eén van mijn favoriete films?? Scenes van intens zindere spanning, zeer intelligent interacties, vele lagen zichtbaar. Het interview met Cruise, de eerste scene van de agent met het meisje/vrouw... ik word zo enthousiast, ik moet hem NOG een keer zien!


Dear dirty delightful old drunken old days


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-08-2010 11:16 by peer Profiel van peer

Heeft iemand The Sorcerer's Apprentice in de bios gezien? Is dat wat?


american psycho


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-08-2010 11:18 by peer Profiel van peer

Of Inception???


american psycho


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-08-2010 13:02 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

ook benieuwd naar beide films! kon nog geen fatsoenlijke versies vinden om ze 'uit te proberen'.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-08-2010 13:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Gister Shelter gezien, wel een aardige film.

Verder nog A Solitary Man, met Michael Douglas, beetje moraliserend, maar wel okay.

En voor de "hoefjenietbijnatedenken" heb ik Employee of the Month gekeken, flauw, maar viel me eigenlijk niet tegen.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen