![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan heb je inderdaad een beetje hetzelfde gevoel als wat ik bij de film had. En dat vrouwtje heeft inderdaad een enorme kinderuitstraling waardoor ik haar vaak in haar acteer prestaties niet serieus neem. Voor de rest een erg aardige film, waarna het einde inderdaad een aantal vragen oproept. Ik weet nog steeds niet of het nu echt was, of niet. ![]() ![]() |
|
Mijn probleem met Christina is dat ik altijd Wednesday Adams blijf zien in haar. Dat was haar glansrol, daarna heeft ze zichzelf nooit meer kunnen overtreffen. Zelfs niet met Johnny Depp in Sleepy Hollow. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ricci blijft voor mij nog steeds die lekkere chick uit Black Snake Moan ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Ze kan zo naar Wacken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:+1. Beetje onlogisch af en toe, maar wel leuk kijkvoer. Plus ik vind Ricci gewoon een lekker wijf. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehe, veel naakt mocht er zeker zijn ja! Ja dat onlogische kwam naar het einde toe steeds meer.. wat mij betreft had de film al iets eerder op mogen houden, toen de kist dicht ging. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ja zelfs levenloos was ze nog best te doen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Story of Anvil en The Box nogmaals Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat lekkere wijf uit Casper. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Some Kind of Monster Bezig om alle cd's op volgorde te luisteren en zo kwam ik uit bij Metallica. Commentaar op St. Anger daargelaten kreeg ik zin om deze documentaire weer eens te kijken. Het geeft een mooi kijkje in hoe het album tot stand is gekomen en waarom het zo is geworden. Het zorgt er niet voor dat ik het album opeens beter vind, doch het maakt wel duidelijk dat het een album is dat ze op dat moment voor zichzelf moesten maken. Afgezien daarvan is Mustaine nog steeds een zeikerd, James een emo, Kirk een doorgesnoven hippie en Lars een egotripper met verschrikkelijke schilderkunsten. Oh en Robert Trujillo blijft tof. ![]() |
|
1.000.000 dollar tofheid. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Die lijkt ook nog eens op Kimmey! ![]() ![]() |
|
Magnolia De karakters zijn goed neergezet, maar afgezien daarvan duurt de film te lang en lopen er iets te veel verhaallijnen door elkaar die nauwelijks iets met elkaar te maken lijken te hebben om het interessant te houden. Bovendien vind ik het einde ook redelijk belachelijk. Waarschijnlijk een film voor kenners, maar niet echt voor mij. ![]() |
|
Ik vond hem erg goed. Lang geleden dat ik hem zag, hoog tijd hem nog eens te kijken. ![]() |
|
Maar of dat die drie uur van je leven nou echt waard is... ![]() |
|
2 x 3 = 6 uur. Ja, dat is het waard. ![]() |
|
Absoluut, Magnolia is een fantastische film ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Totaalonbegrip@tuupje? Eén van mijn favoriete films?? Scenes van intens zindere spanning, zeer intelligent interacties, vele lagen zichtbaar. Het interview met Cruise, de eerste scene van de agent met het meisje/vrouw... ik word zo enthousiast, ik moet hem NOG een keer zien! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Heeft iemand The Sorcerer's Apprentice in de bios gezien? Is dat wat? american psycho ![]() |
|
Of Inception??? american psycho ![]() |
|
ook benieuwd naar beide films! kon nog geen fatsoenlijke versies vinden om ze 'uit te proberen'. ![]() |
|
Gister Shelter gezien, wel een aardige film. Verder nog A Solitary Man, met Michael Douglas, beetje moraliserend, maar wel okay. En voor de "hoefjenietbijnatedenken" heb ik Employee of the Month gekeken, flauw, maar viel me eigenlijk niet tegen. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |