IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Christenen en metal Vorige pagina | Volgende pagina
ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:18 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:13 schreef Onweerwolf het volgende:
En toch sluit je je aan bij een geloof dat andersgeaarden niet dezelfde rechten wenst te geven als hetero's.


niet iedere Christen doet dit, en niet ieder Christen denkt hier hetzelfde over.
We zijn echt niet allemaal hetzelfde Onweerwolf, en dat ik bij een instituut ben aangesloten, dat heeft ermee te maken dat ik graag naar een kerk wil, om mijn geloof te versterken, samen de zingen/prijzen, toch om anderen geven door via gebed en collectes te hopen een mens een plezier te doen.
En je persoonlijke geloof is belangrijker dan een instituut trouwens, dat biedt geen garanties

MEt andere woorden ik denk niet hetzelfde als een instituut, ik reageer op basis van mijn opvattingen over het geloof en eigen onderzoek.
Verder sta ik ervoor dat een ieder zijn hart volgt, en als je hart zegt homo's mogen bij de kerk zijn en je kijkt naar Jezus die zoveel mensen tot zich liet komen, of het nou hoeren waren of tollenaren. Wie ben ik dan om te zeggen Homo's moeten uitgesloten worden binnen de kerk ?

[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 09-06-2010 15:21]



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 09-06-2010 15:20 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 9 juni 2010 15:18 schreef ProgTon het volgende:
niet iedere Christen doet dit, en niet ieder Christen denkt hier hetzelfde over.
We zijn echt niet allemaal hetzelfde Onweerwolf, en dat ik bij een instituut ben aangesloten, dat heeft ermee te maken dat ik graag naar een kerk wil, om mijn geloof te versterken, samen de zingen/prijzen, toch om anderen geven door via gebed en collectes te hopen een mens een plezier te doen.
En je persoonlijke geloof is belangrijker dan een insituut trouwens, dat biedt geen garanties

En dat instituut verdedig je niet? Je stoot het in ieder geval niet af... hoewel daar wel reden voor is.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:16 schreef ProgTon het volgende:
En verder hoop ik dat middeleeuwse ideeën toch nog wat meer aan de kant worden geschroven, regels in de kerk (geschreven door mensnen) zoals vrouwen die niet hun ding mogen doen in een kerk, of kledingsverplichtingen en ga zo nog maar door.
Dat heeft niks met de ziel van het geloof te maken, meer om gemeenten bij elkaar te laten blijven en een eigen identiteit aanbrengen.



Je zou ook kunnen zeggen: "fuck die kerk en haar achtergestelde regels en wetten. Ik heb mijn eigen ideeën en die stroken niet op elk gebied met die van jullie."

Je kunt ook in een god geloven zonder meteen jezelf te plaatsen binnen het instituut Christendom.

Nogmaals: er is weinig mis met de meeste individuele Christenen. Maar het christendom zelf is een achterlijk en mensonterend instituut.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:18 schreef ProgTon het volgende:
niet iedere Christen doet dit, en niet ieder Christen denkt hier hetzelfde over.
We zijn echt niet allemaal hetzelfde Onweerwolf, en dat ik bij een instituut ben aangesloten, dat heeft ermee te maken dat ik graag naar een kerk wil, om mijn geloof te versterken, samen de zingen/prijzen, toch om anderen geven door via gebed en collectes te hopen een mens een plezier te doen.
En je persoonlijke geloof is belangrijker dan een instituut trouwens, dat biedt geen garanties

MEt andere woorden ik denk niet hetzelfde als een instituut, ik reageer op basis van mijn opvattingen over het geloof en eigen onderzoek.
Verder sta ik ervoor dat een ieder zijn hart volgt, en als je hart zegt homo's mogen bij de kerk zijn en je kijkt naar Jezus die zoveel mensen tot zich liet komen, of het nou hoeren waren of tollenaren. Wie ben ik dan om te zeggen Homo's moeten uitgesloten worden binnen de kerk ?


Ik kan daar dus gewoon niet bij. Je opvattingen staan wat dat betreft lijnrecht tegenover datgene wat er in de bijbel staat en wat de kerk als instituut verkondigt en toch wil je erbij horen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:26 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen: "fuck die kerk en haar achtergestelde regels en wetten. Ik heb mijn eigen ideeën en die stroken niet op elk gebied met die van jullie."

Je kunt ook in een god geloven zonder meteen jezelf te plaatsen binnen het instituut Christendom.

Nogmaals: er is weinig mis met de meeste individuele Christenen. Maar het christendom zelf is een achterlijk en mensonterend instituut.


dat zit hem in het feit dat iedereen zijn geloof op een andere manier zijn geloof beleefd, dat heeft niks te maken met aangesloten zijn bij een instiuut.

Het Christendom is geen instituut trouwens het is een verzamelnaam dus een religie! dat is de protestantse kerk Nederland etc,
ik ben Christen omdat ik een volgeling van Jezus ben en nie omdat ik naar een kerk ga om over Hem te leren.

En inderdaad er gaat veel fout binnen kerken, veel scheuringen, omdat iedereen toch zoekt naar een plek waar ze prettig voelen.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2010 15:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het is allemaal dikke lamstraal

in Progton zijn denkwijze mag ik dus een nazikruis aandoen en zeggen dat ik niet achter de holocaust sta maar gewoon achter de politieke waarden en normen van nazisme, zolang je nieman dkwaad doet. ik kan zelfs Jezus aan een nazikruis nagelen en zeggen dat hij ook voor mij als nazi gestorven is...

dat er zoveel misdaden tegen de menselijkheid zijn gebeurd door nazi's, dat is toch mijn zaak niet zeker, komaan.... en ja, ik ga om met nazi's , kan toch perfect? Ik ga gewoon niet akkoord met wat ze zeggen maar kom, ik ga ze niet bevechten hoor, want ze hebben ook goeie politieke ideeën



signature


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:29 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik kan daar dus gewoon niet bij. Je opvattingen staan wat dat betreft lijnrecht tegenover datgene wat er in de bijbel staat en wat de kerk als instituut verkondigt en toch wil je erbij horen.


de Bijbel heeft het helemaal niet over de kerk als instituut.

Een kerk is een plaats waar mensen samenkomen om hun geloof te belijden, God te eren, te leren uit de Bijbel, te zingen, een onderdeel van een ontzettend grote Gemeente van God. En God beschouwt ieder mens als onderdeel van een Gemeente trouwens.

Het belangrijkste is het geloof, en niet het instituut.



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 09-06-2010 15:30 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 9 juni 2010 15:26 schreef ProgTon het volgende:
dat zit hem in het feit dat iedereen zijn geloof op een andere manier zijn geloof beleefd, dat heeft niks te maken met aangesloten zijn bij een instiuut.

Het Christendom is geen instituut trouwens het is een verzamelnaam dus een religie! dat is de protestantse kerk Nederland etc,
ik ben Christen omdat ik een volgeling van Jezus ben en nie omdat ik naar een kerk ga om over Hem te leren.

En inderdaad er gaat veel fout binnen kerken, veel scheuringen, omdat iedereen toch zoekt naar een plek waar ze prettig voelen.


Heb je het nu over protestantisme? Volgens mij is de katholieke kerk namelijk wél een wereldwijd instituut. En de volgelingen daarvan luisteren allemaal kritiekloos (anders waren ze er allang uit gestapt) naar een megalomane (niet beledigend, precies zoals ik het zeg) debiel. (die in het vaticaan dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 09-06-2010 15:31]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:31 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:28 schreef Hypnos het volgende:
het is allemaal dikke lamstraal

in Progton zijn denkwijze mag ik dus een nazikruis aandoen en zeggen dat ik niet achter de holocaust sta maar gewoon achter de politieke waarden en normen van nazisme, zolang je nieman dkwaad doet. ik kan zelfs Jezus aan een nazikruis nagelen en zeggen dat hij ook voor mij als nazi gestorven is...

dat er zoveel misdaden tegen de menselijkheid zijn gebeurd door nazi's, dat is toch mijn zaak niet zeker, komaan.... en ja, ik ga om met nazi's , kan toch perfect? Ik ga gewoon niet akkoord met wat ze zeggen maar kom, ik ga ze niet bevechten hoor, want ze hebben ook goeie politieke ideeën




ik ga hier liever niet op in als je het niet erg vindt. Het is redelijk laag te noemen als ik eerlijk ben.



WMP
Usericon van WMP
Posted 09-06-2010 15:31 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 9 juni 2010 15:29 schreef ProgTon het volgende:
te leren uit de Bijbel


Ik moest hier even kostelijk om lachen. Leren uit een sprookjesboek, hoe doe je dat?

quote:
Op 9 juni 2010 15:31 schreef ProgTon het volgende:
ik ga hier liever niet op in als je het niet erg vindt. Het is redelijk laag te noemen als ik eerlijk ben.



Hoezo? Perfecte vergelijking van Hypnos. Het feit dat je er dus niet op in wilt gaan geeft aan hoe krom je redenatie is.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 09-06-2010 15:32]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2010 15:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 juni 2010 15:31 schreef ProgTon het volgende:
ik ga hier liever niet op in als je het niet erg vindt. Het is redelijk laag te noemen als ik eerlijk ben.



ik bedoel niet dat gelovigen nazi's zijn,
ik probeer het principe even duidelijk te laten geworden door een escalatie van de feiten

het is op een ander niveau maar wel op dezelfde denkzwijze


signature


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:34 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:30 schreef Alterprince het volgende:
Heb je het nu over protestantisme? Volgens mij is de katholieke kerk namelijk wél een wereldwijd instituut. En de volgelingen daarvan luisteren allemaal kritiekloos (anders waren ze er allang uit gestapt) naar een megalomane (niet beledigend, precies zoals ik het zeg) debiel. (die in het vaticaan dus)


Klopt ja, het protestantisme ik ben geen rooms katholiek persoon.
Heb er weinig mee aan zon leider die zegt een nakomeling van Petrus te zijn.
Belemmering van het vormen van een eigen mening, en het is makkelijk om de paus na te doen. Terwijl hij naar mijn mening soms het niet echt bij het goede eind te hebben.
Zoals het homo gedoe etc, of het verbieden van voorbehoedsmiddelen :S



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 09-06-2010 15:34 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 9 juni 2010 15:31 schreef WMP het volgende:
Ik moest hier even kostelijk om lachen. Leren uit een sprookjesboek, hoe doe je dat?

Van het verhaal op zich is weinig op te steken, eens, je moet de waarden en dergelijke eruit halen. Niet dat die allemaal fantastisch zijn, maar je kunt ook leren van waarden niet de jouwe zijn. Het is alleen jammer dat er in de bijbel zo weinig beargumenteerd wordt. In mijn eigen leven gebruik ik vaak het boek De Antichrist als leidraad. Niet omdat ik het ermee eens ben, maar om me te herinneren aan het normen en waarden-systeem dat wás, ís, en zou moeten zijn. Dat wordt daar uitstekend onderbouwd.

edit:
quote:
Op 9 juni 2010 15:34 schreef ProgTon het volgende:
Klopt ja, het protestantisme ik ben geen rooms katholiek persoon.
Heb er weinig mee aan zon leider die zegt een nakomeling van Petrus te zijn.
Belemmering van het vormen van een eigen mening, en het is makkelijk om de paus na te doen. Terwijl hij naar mijn mening soms het niet echt bij het goede eind te hebben.
Zoals het homo gedoe etc, of het verbieden van voorbehoedsmiddelen :S

Verwerp het dan! Ben je direct van al die kritiek af.

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 09-06-2010 15:35]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:26 schreef ProgTon het volgende:
dat zit hem in het feit dat iedereen zijn geloof op een andere manier zijn geloof beleefd, dat heeft niks te maken met aangesloten zijn bij een instiuut.


Precies, en toch ben je aangesloten bij een instituut. Je zegt tegen mij: ik vindt dat jij dezelfde rechten hebt als ieder ander, maar toch sluit ik mij aan bij een organisatie die dat niet vindt en volg ik de regels en richtlijnen van een boek die dat verbiedt. Dat is voor mij onbegrijpelijk.

(voor de duidelijkheid: ik betrek het nu even op mezelf persoonlijk voor het gemak maar je kunt er natuurlijk talloze voorbeelden van bedenken.)

quote:
Het Christendom is geen instituut trouwens het is een verzamelnaam dus een religie! dat is de protestantse kerk Nederland etc,


Natuurlijk is het wel een instituut. Er is immers sprake van een organisatie (de kerk, welke dan ook) en regels (de bijbel + wat er allemaal later bij verzonnen is).

quote:
ik ben Christen omdat ik een volgeling van Jezus ben en nie omdat ik naar een kerk ga om over Hem te leren.


Waarom ga je dan naar die kerk, als je weet dat er dingen worden verkondigt waar je het niet mee eens bent? Waarom hou je het niet gewoon bij het prettige gevoel dat je ervaart als volgeling van Jezus. Als je leeft en handelt vanuit je eigen hart dan is dat toch voldoende?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:31 schreef ProgTon het volgende:
ik ga hier liever niet op in als je het niet erg vindt. Het is redelijk laag te noemen als ik eerlijk ben.



Het is niet laag. Het is heel confronterend voor je, dat snap ik best, maar Hypnos slaat de spijker 100% op zijn kop.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-06-2010 15:41 by invictis Profiel van invictis

ik wordt echt goed pissig vanwege dit gezeik.
het heeft echt geen zin om met een christenhond in discussie te gaan.
ze leven in een waanwereld. je kan net zo goed tegen ze zeggen dat god niet bestaat bij wijze van.
ze blijven toch blind bij hun standpunten.
laat ze lekker afsterven en hou ze ver van je bed.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:41 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:33 schreef Hypnos het volgende:
ik bedoel niet dat gelovigen nazi's zijn,
ik probeer het principe even duidelijk te laten geworden door een escalatie van de feiten

het is op een ander niveau maar wel op dezelfde denkzwijze


ik word moe van het feit dat je blijft bij alle christenen daaronder te scharen.
Veel van die kruistochten en vervolgingen en alles ging helemaal niet om een religieus iets maar om de macht.
Kijk maar naar de aflaten etc, mensen angst aanjagen was het en de kerk verdiende er bakken met geld aan. Daar zijn de protestanten tegen ingegaan en die wilden de Bijbel weer in. Ipv alle buitenkant perikelen.
Dat ging gepaard met geweld heleaas.
En zoals je Luther kunt lezen was dat niet de bedoeling.
Maar de mens is nou eenmaal niet perfect geen EEN.

Ik vond de vergelijking wat extreem, vooral omdat ik nogal geschrokken ben dat Joden ontzettend veel leed meemaken, en waarom? Misschien wel omdat het zon speciaal volk is.
De Joden zijn de dupe geweest van Christenen die denken dat hun ding de enige waarheid is, en die vinden dat ze in Jezus moeten geloven om bij God te horen.
Terwijl God het Joods volk van dag één tot op heden het volk in leven heeft gehouden, denk aan Noach etc, denk aan de redding uit Egypte. En als we dat nou eens wat meer gaan inzien als Christen dan spring ik een gat in de lucht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:34 schreef Alterprince het volgende:
Je moet de waarden en dergelijke eruit halen.


Die waarden kun je ook uit het alledaagse leven halen en zelfs, als je beschikt over gezond verstand en een dosis empathisch vermogen, puur uit jezelf. Mensen zijn daar toe in staat zonder eerst door een religie geïndoctrineerd te hoeven worden. Echt waar!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:44 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:34 schreef Alterprince het volgende:
Van het verhaal op zich is weinig op te steken, eens, je moet de waarden en dergelijke eruit halen. Niet dat die allemaal fantastisch zijn, maar je kunt ook leren van waarden niet de jouwe zijn. Het is alleen jammer dat er in de bijbel zo weinig beargumenteerd wordt. In mijn eigen leven gebruik ik vaak het boek De Antichrist als leidraad. Niet omdat ik het ermee eens ben, maar om me te herinneren aan het normen en waarden-systeem dat wás, ís, en zou moeten zijn. Dat wordt daar uitstekend onderbouwd.

edit:

Verwerp het dan! Ben je direct van al die kritiek af.


verwerpen? ben sowieso geen onderdeel van de Katholieke kerk van de wereldse kerk, als Gemeente van God en dat ik naar de kerk ga doe ik niet om een instituut te steunen maar om meer te weten te komoen over het geloof en de verhalen uit de Bijbel.

De mensen hebben door de tijden heen ongelofelijk veel regels gemaakt die niks met een religie van doen hebben.
Jezus had niet voor niets een hekel aan wetten die het geloof in Hem/ God belemmerden.




Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:41 schreef invictis het volgende:
ik wordt echt goed pissig vanwege dit gezeik.
het heeft echt geen zin om met een christenhond in discussie te gaan.
ze leven in een waanwereld. je kan net zo goed tegen ze zeggen dat god niet bestaat bij wijze van.
ze blijven toch blind bij hun standpunten.
laat ze lekker afsterven en hou ze ver van je bed.


Waarom zouden ze moeten sterven?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:47 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:41 schreef invictis het volgende:
ik wordt echt goed pissig vanwege dit gezeik.
het heeft echt geen zin om met een christenhond in discussie te gaan.
ze leven in een waanwereld. je kan net zo goed tegen ze zeggen dat god niet bestaat bij wijze van.
ze blijven toch blind bij hun standpunten.
laat ze lekker afsterven en hou ze ver van je bed.


met jou valt in ieder geval niet te discussieren, als je mij zo wilt afschuiven dan wens ik je het allerbeste toe maar echt serieus.
Je doet net of ik een eng mens ofzo,



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 15:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 15:41 schreef ProgTon het volgende:
Veel van die kruistochten en vervolgingen en alles ging helemaal niet om een religieus iets maar om de macht.



Maar wel in de naam van religie. Jouw religie!!!

Je kunt 100 keer zeggen dat je het er niet mee eens bent maar toch blijf je aangesloten bij je geloof.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:47 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom zouden ze moeten sterven?


geen idee zieke opmerking, spijt me wel te zeggen



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 09-06-2010 15:48 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 9 juni 2010 15:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Die waarden kun je ook uit het alledaagse leven halen en zelfs, als je beschikt over gezond verstand en een dosis empathisch vermogen, puur uit jezelf. Mensen zijn daar toe in staat zonder eerst door een religie geïndoctrineerd te hoeven worden. Echt waar!

Hoeveel jaren evolutie moeten we nog doormaken voor we dat in de praktijk gaan merken?

Overigens wordt ik altijd wel een beetje fel als het gaat over 'Jezus wilde' of 'Jezus ging'. Als Jezus in de sloot sprong, deed jij dat dan ook?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 15:48 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 15:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar wel in de naam van religie. Jouw religie!!!

Je kunt 100 keer zeggen dat je het er niet mee eens bent maar toch blijf je aangesloten bij je geloof.


bij je geloof precies niet bij de religie



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen