|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zie GL. Maar goed, jij gelooft in iets wat niet te bewijzen valt, waarvan de leidraad door doodgewone mensen is geschreven en door andere gewone mensen samengesteld is. Van mij mag je, zolang je andere mensen niet je mening opdringt. Maar je haalt zelf net het woordje moe erbij... wordt jij dat niet van jezelf? Boeiender |
|
WE DON;T CARE |
|
Geloof is wat het woord zegt, geloof in iets. Als er bewijzen waren was het niet echt meer geloven lijkt me. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Daar geloof ik niets van... Boeiender |
|
|
|
quote: Tsja, dat heb ik ook altijd met die dudes...moet je zelf eens voorstellen dat je iedere dag iedereen probeert te overtuigen dat ze ze stroopwafels met aardbeien moeten eten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: + 1 |
|
Veroordeel Progton niet, just leave him alone! Deze 20 jarige Kampenaar is vanaf zijn geboorte gek gemaakt met deze spirituele pedofilie. Zijn deur van verlichting staat niet eens op een kiertje, dus lekker laten ratelen. Held van god [Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-06-2010 18:50] |
|
quote: sorry hoor, eerst was er Satan en dan de mens Satan is ouder dan de mens, Trouwens, Abraxas heeft God en Satan geschapen, God moet niet flauw doen signature |
|
quote: voilà hij is toch almachtig? Blijkbaar mogen we kiezen hé hij moet geen spelletjes spelen, wat een eikel is dat eigenlijk????! signature |
|
quote: lol, waarom moet der een foto bij? Om er wat kracht bij te zetten ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 15-06-2010 18:55] |
|
quote: Hij speelt geen spelletjes, Hij laat ons vrij. Niet teveel aandacht aan besteden, doet Hij ook niet aan ons. |
|
quote: Niet vrij genoeg kan hij niet "onmessiahen" de antichrist heeft niet gewerkt, waar blijft die ontchrist? signature |
|
|
|
De eersten zullen de laatsten zijn. In werkelijkheid, is het geloof, het werk van Satan,want om miljoenen mensen te laten geloven in iets verderfelijks als het geloof zelf, en al deze gelovigen, geloven dat hun geloof zo VREDELIEVEND is. Blind zijn ze voor alle ellende wat dat geloof voort brengt, arme schapen, ze zullen branden in de hel! HET GELOOF IS SATANS WERK!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Die laatste grap is echt vet. Goede komiek dit trouwens. |
|
signature |
|
Ik geloof in mezelf.... Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen fouten en tekortkomingen... Ik geloof niet dat je geloof moet opdringen.... |
|
Of weet je het zeker? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat was een woordgrapje.... Anyhoe... Ik ben van mening dat je niet iets moet opdringen aan iemand. Als je je "kracht" haalt uit de here Jezus of uit Mohammed, good for you, maar dring dat niet op aan anderen. En jammer genoeg, wordt geloof vaak opgedrongen.... |
|
quote: nou ja het komt misschien over als opdringen waar ik mee bezig ben maar dat is het neit |
|
quote: o o o WAT IS HET DAN WEL Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat een kuttopic. |
|
Ik vind het fijn voor je dat je zo gelukkig bent met je geloof, ProgTon, maar kan je daar niet gewoon blij mee zijn tussen 4 muren? Bij voorkeur de 4 muren van een verbrandingsoven? Bedankt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |