|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Natte droom? ODOL? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Its not the end of the world In fact its not even the end of the summer But thank god the tv is on Cuz theres no way we could know Anything that’s goin down Or how were supposed to be feeling about it I cant tell you how much I wish we could shut up and smile, yeah Sail around the world and tell them all to keep singing it la la la la la la all we needs a harmony and we’ll convince the world to sing la la la la la la throw your arms around someone (throw your arms around someone) maybe spread a little love I know it sounds a little dumb (or maybe I’m a little drunk) But all we need is some ice cream and a hug Take a good look around Does life really suck Are we just complaining I hope that this mic is on (testing 1, 2) Cuz im on a roll here I hope this is making some sense I hope that you’ll throw up your hands and sing it And tell all the haters that they should just shut up and smile, yeah Sail around the world and tell them all to keep singing it la la la la la la all we needs a harmony and we’ll convince the world to sing la la la la la la throw your arms around someone (throw your arms around someone) maybe spread a little love I know it sounds a little dumb (or maybe I’m a little drunk) But all we need is some ice cream All we need is love and beer And old school metal and holiday cheer TO be happy (All you need is someone near) like ben and jerry (to hold you close and pretend that they care) can we all just, get along now we found something that we all have in common now we can hold hands, do keg stands water skiing sounds great to me now Sail around the world and tell them all to keep singing it la la la la la la all we needs a harmony and we’ll convince the world to sing la la la la la la throw your arms around someone (throw your arms around someone) maybe spread a little love I know it sounds a little dumb (or maybe we’re a little drunk) But all we need is some ice cream and a hug (Chanting “All we need is love and beer”) all we need is some ice cream and a hug all we need is some ice cream and a hug all we need is some ice cream and a hug (Geen idee of er christenen in Bowling for Soup zitten, maar maakt dat ook wat uit?) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Denk je nu echt dat het nodig is om de aarde te cultiveren? de aarde kan hartstikke zelfstandig leven. De mens is nergens voor nodig alles gaat al uit zichzelf. Voor de mens zelf is het misschien belangrijk om er 1 grote parkeerplaats van te maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat staat duidelijk geschreven? Dat mensen die God niet in de creatie betrekken en niet in het rentmeesterschap geloven vreterige wolven zijn? Dat is namelijk wat je fout doet/ziet. quote: Geen idee waar je dat idee vandaan hebt, maar ik snap het wel. Ik geloof alleen uiteraard niet dat God dat zo bedoeld heeft. Ik vind echter wel dat wij goed op onze wereld moeten passen. Veel christelijke boeren echter niet, ga daar maar eens mee praten voordat je gaat lopen verkondigen dat atheïsten zo slecht zouden zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch vind ik dat Progton dichter bij het oorspronkelijke joodse geloof staat. Anders zou hij het aanvankelijk ook niet over rentemeesterschap hebben gehad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
:') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het OT en het NT staan ook niet los van elkaar, dat zit hem alleen al in het feit dat Adam mensheid betekent en een van Jezus zijn namen is Mensenzoon, hij is ook onder de mensen geweest. Hij is voor de mensheid gestorven enzovoort. Ook zijn er met de komst van Jezus, de profetieën Micha en Jesaja en zelfs wat psalmen van David uitgekomen. En door het offer mogen wij christenen bij het volk van God horen (israel) dus Joden. En als je dan kijkt naar het feit dat Joden ook uitkijken naar de komst van een Messias, snap je ook wel dat wij als christenen ipv van gal te spuwen naar de joden omdat ze niet in Christus geloven maar juist samen uit te kijken naar de Komst. En bovendien als God zegt dat het Zijn volk is wie zijn wij als christen zijnde om daar aan te twijfelen. |
|
quote: vanavond als ik thuis ben zet ik weer een mooie Jezus lovende metalplaat aan. Eternal Emperor van Crimson Moonlight bijvoorbeeld |
|
Moet je hem eens achteruit draaien. Wat je dan hoort, je gelooft je oren niet! Wacht. Geloven was nou net je ding, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja maar niet in zijn oren. |
|
HEIL SATAN GODVERDOMME! |
|
Ik ontken zijn oren ten stellige! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij leeft al in een omgekeerde wereld, dus dan moet hij hem juist vooruit afspelen. Toch? |
|
Zijn oren zijn gestorven aan het kruis voor jouw 20e-eeuwse zonden! |
|
quote: Woont hij in Australië? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: *ziet een kruis voor zich met twee oortjes...* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Net als de Flying Doctors! Kate! |
|
Doe het ze maar na, beetje vliegen, beet je doctoren. En dat allemaal op de kop! Waarvoor hulde! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad, en onder cameratoezicht. Ik zou er echt zenuwachtig van worden. |
|
quote: Annie Rogers |
|
Eindelijk gaat het hier tenminste een keer ergens over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
effe de topicnaam wijzigen en het is nog ontopic ook |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |