|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar jij bent dan ook een gemene lepel.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk dat Schaep op zoek naar God is... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Slotje dus Zijn ook al tig relitopics |
|
quote: Absoluut, binnen een paar weken staat hij zo naast Fusion en ProgTon op de ZM-barricaden! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zwaaiend met de Bijbel ons waarschuwend voor het Vagevuur. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Die zon is gaaf! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: en wat zou dat dan ? Ik heb er wel bewondering voor eigenlijk, het gebeurt ook best vaak dat mensen die er juist een hekel aan hadden bekeerd worden, zo ver zit het niet van elkaar af. Beide op zoek naar iets waaar ze zich aan vast kunnen houden. Mja zonder evangelisch te worden, en back on topic wie kent de thrash band deliverance [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 16-06-2010 12:57] |
|
Je mist het sarcasme, geloof ik. |
|
quote:Als er iets over het christendom in de titel staat is het bij voorbaat al gedoemd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sarcasme en religie gaan dan ook niet goed samen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Klopt, humor en religies gaan niet samen, behalve humor over religies. |
|
quote: dat zit er dan weer dik in, mja ach jammer dan http://www.myspace.com/thebigdlives |
|
quote: tis maar net of je dat humor kunt noemen wat menigeen van jullie uitkranen, misschien liggen jullie er slap om maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon lach hoe triest sommige dingen gewoon overkomen en vooral laag. Maar goed dat is niet meer dan een mening [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 16-06-2010 13:05] |
|
quote: Nee. Spreek voor jezelf. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ennn inderdaad, je mist humor. |
|
quote: zou je het leuk vinden als iets wat je dierbaar is mee gespot naja of in ieder geval geiriteerd wordt? Lijkt me niet dus heb ik best een punt [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 16-06-2010 13:11] |
|
quote: Ja hoor, zelfspot for the win. |
|
Haha Jenje heeft een bril. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha Mark is een buut'nland'r! |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En ik heb ook nog een bril ook nog She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Je zou nog weleens dichter bij de waarheid kunnen zitten dan de meeste mensen hier lijken te vermoeden. |
|
Nog nooit foto van je gezien, wist het dus niet Brillejood! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |