|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hier wel, in je geloofgemeenschap niet... sorry. |
|
klopt, alle (effe generaliseren) atheïsten gaan uit van het principe ala tele2: a black sheep is still a sheep! maar nog een paar pagina's...en dan gaat dit topic dicht... en hoop ik op geen deel 2 (net zoals met grindbashers trouwens)... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-08-2010 17:32] |
|
Je zegt dus dat er geen individuen bestaan (maar doet dan wel even of dat voorbehouden is aan christenen). Verder hoop je dat er geen deel 2 komt, maar post je er wel lustig op los. Wat ben jij een tegenstijdige niet-individu. When your people matter, menstrual health matters |
|
En wat is de plaat voor jouw kop dik. |
|
Ah! Weer een charmante, intelligente, nuttige en welbespraakt bijdrage van ons aller WMP. Die zo hard blijft roepen dat ik een plaat voor mijn kop heb, dat ie niet ziet dat ie er zelf een heeft die minstens net zo dik is. When your people matter, menstrual health matters |
|
Zal ik dan maar de open deur intrappen? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Die plaat heb ik allang gebruikt om wat gristushonden voor hun hoofd te slaan. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 25-08-2010 18:14] |
|
quote: het probleem is dat velen die weinig met het geloof hebben niet kunnen inzien dat de boodschap die ik als christen wil verkondigen liefdevol is en voor je best wil is. Daarnaast zal ik nooit zeggen dat atheisten maar lekker naar de hel moeten gaan ofzo, dus met andere woorden laten we elkaar gelijk behandelen |
|
quote: Omdat we het gewoon bullshit vinden. |
|
quote:Edithoer, laat ook maar, je hebt net zo'n plaat voor je kop als progton en fusion. Zelfde laken een pak. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 25-08-2010 18:53] Evil Dick |
|
quote: en dat is een reden om anders behandeld te worden dan een gelijkdenkende of soort of hoe je het wilt noemen |
|
quote: Dat heb je ook niet van jezelf. |
|
Eerder dat jij gewoon moet geloven waar je zelf zin in hebt en daar een ander die er geen interesse in heeft of er niet om vraagt mee lastig moet vallen. |
|
quote: vindt dat er best wat over het christendom mag gepraat worden hier met een aantal open minded personen zou dat nog wel lukken |
|
quote: En open minded personen mbt religie ben je al tegengekomen? Nee? Geen interesse misschien? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-08-2010 19:10] |
|
quote: ik ben openminded, ik neuk zowel ongelovigen als CHristenen in de reet lekker toch? en zo mogen mij beiden rimmen ook, en metal maken leve het ecclecticisme [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-08-2010 19:08] signature |
|
quote: Als er duidelijk is aangegeven dat het niet op prijs gesteld wordt...tsjah. |
|
quote: lang niet door iedereen finsedrol |
|
quote:Heet jij echt Ringenier? |
|
quote:Ik vind het bijna altijd hand in hand gaan. Slechte teksten = Slechte muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mwah, niet per se. Ik vind Disiplin gaaf maar de teksten gaan nergens over natuurlijk. Orthodox Devil Worship :') Nou ja, aan de andere kant werken ze wel op de manier zoals ze gebracht worden. Misschien is het dan toch een goede tekst... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: zeker, mijn Franse voorouders, hebben daar een bijdrage aangeleverd althans dat heeft iemand binnen de Ringeniers ongeveer uitgezocht |
|
quote: nou ja kijk iedereen heeft denk ik wel bepaalde opvattingen, een band hoeft van mij betreft niet christelijk te zijn ik luister ook zoals ik het noem neutrale bands. Ik vind christen bashende teksten niet iets waar ik achter kan staan maar dat lijkt me vrij logisch. En dan kan de muziek nog zo mooi wezen |
|
quote:Stilistisch: semi-vermakelijk; inhoudelijk: je gebuikelijke niveau (geen dus). When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |