|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
maar neven en nichten mogen niet meer met elkaar trouwen! dat zal ze leren! |
|
quote:Het homo-huwelijk wordt afgeschaft? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daar gaat het koningshuis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: in staphorst in punthorst in grafhorst in lom horst! (sorry...) in horst (limboland) satan! slayer! |
|
@ Mark: En de Veluwe. Alhoewel, de halve Veluwe is afstammeling van het koningshuis. Die prins Hendrik dat was me er eentje. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-09-2010 23:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
wordt ook tijd om alle middeleeuwse pruiken te verbannen! |
|
ik vraag me af of dit rare punt nu van Wilders afkomt(buitenlanders gerelateerd) of van het CDA ("fatsoen") |
|
krijg in 1 x dat riedeltje van the white stripes in m'n kop... alle pvv'ers zijn nazi! alle pvv'ers zijn nazi! alle pvv'ers zijn nazi! |
|
quote: Gast serieus, donder eens een eind met die rotzooi van je. |
|
quote:Wilders denk ik. Het schijnt nogal eens voor te komen dat familieleden met elkaar trouwen in Turkse of Marokkaanse gezinnen. Was een tijd terug een keer in het nieuws. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dit soort reacties, daar doet hij het volgens mij om. Wat een stuiterbal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: bek dicht, bruin-hemd! trouwens, mooie ariër van me... het is: donder eens een eind OP, etc.... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-09-2010 23:46] |
|
quote: Heb vandaag inderdaad een bruin overhemd aan, zo'n dag moet natuurlijk wel gevierd worden. Met je taal-aids. |
|
quote: Mooi, tijd voor een ban. |
|
juist, tijd voor een ban, als het aan jouw facistische sieg-heilstaat ligt wel he? |
|
Ai. De heren worden ietwat onstuimig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nee, numb-us... ik niet. |
|
Hej herrie, van godwins wordt niemand wijzer. Kan je ook inhoudelijk posten? Het zijn trouwens sowieso maffe politieke tijden: zal. het CDA zaterdag het akkoord keuren, zal vervolgens maandag het proces tegen Wilders vervolgen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-10-2010 0:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: pleur op man... zeurdert. |
|
quote: LOL, een retorische vraag neem ik aan? LOL Maar O.T: Hoe zit het met het feit dat Wilders nu al het motto van zich af schuift? Ik weet dat hij alleen gedoogt, maar om gelijk heel stoer het motto van de VVD en het CDA om zeep te helpen? Wat win je daarmee? Boeiender |
|
@herrie: Dan wordt het posten poetsen. Hou je rustig. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-10-2010 0:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe, jij loopt vanavond te raaskallen als een dolle joh! Daarin heeft hij wel een punt. Boeiender |
|
quote: ah, nadat je mijn grindbashers account met enorm sherlock holmes werk heb geblocked, zoek je nu weer een reden om deze account te poetsen? beetje jammer... maar goed... doe wat je niet laten kunt! |
|
Zware klappen in ontwikkelingssamenwerking, 1 miljard bezuinigen op de grofweg 4,5 miljard die er stond, plus ook nog eens defensieuitgaven onder dit ingeslonken budget passen. Zo blijft er wel erg weinig over, niet best. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |