IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Voor de 2e keer naar de stembus [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2010 19:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe dat is volgens mij een feit, rechten en psychologie hebben lang niet zoveel uren als de beta vakken. Jammer genoeg dat de politiek ook goed verziekt is met de andere studies, wat meer beta zou een regering goed doen omdat er een systematische aanpak wordt gekozen ipv benamingen als links en rechts

MAak je borst maar nat voor ε, θ, Ω, ρ...

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-11-2010 19:13]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2010 19:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 november 2010 18:52 schreef Nimbus het volgende:
Dat is wel een mening die wordt gedeeld onder de technisch studenten (hier).
Zelf ben ik een alphaman. Zowel bij de studie als op de apenrots.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2010 19:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als ik ooit in Uden ben zal ik het wildplassen tot een kunst verhevenen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2010 19:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 november 2010 19:17 schreef ElitE het volgende:
Als ik ooit in Uden ben zal ik het wildplassen tot een kunst verhevenen.
Zorgen dat je Parkinson krijgt dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2010 19:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik parkeer niets in je zoon.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2010 19:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 november 2010 19:29 schreef ElitE het volgende:
ik parkeer niets in je zoon.
Daar is hij ook nog te jong voor denk ik. Maar over een jaar of vijftien mag je best mijn ideale schoonzoon worden hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2010 19:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2010 20:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 november 2010 19:48 schreef bastianus het volgende:
Daar is hij ook nog te jong voor denk ik. Maar over een jaar of vijftien mag je best mijn ideale schoonzoon worden hoor.
Hij is priester dan kan het wel toch?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2010 20:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 november 2010 20:01 schreef Jenje het volgende:
Hij is priester dan kan het wel toch?
Ik begin onderhand te denken dat het bij die gasten aan de orde van de dag is ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2010 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 november 2010 20:10 schreef bastianus het volgende:
Ik begin onderhand te denken dat het bij die gasten aan de orde van de dag is ja.

De Orde van De Nauwe Bruine Poeperd ja


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-12-2010 21:03 by WMP Profiel van WMP

Over de JSF:

quote:
in 1999 rekende onze regering op een aanschafprijs van 28 miljoen dollar per stuk voor 114 vliegtuigen. Op dit moment staat de teller op 118 miljoen dollar per stuk voor officieel 85 vliegtuigen


Hier de rest met de cijfertjes en linkjes.

Top idee, die JSF!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-12-2010 21:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha tering dat is even een verschil.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 05-12-2010 18:12 by ErikS Profiel van ErikS

Democratie is een groot goed, maar door clubjes als de "Partij voor het Noorden" begin ik daar inmiddels behoorlijk aan te twijfelen.

Dat ze 25% van de inkomsten uit aardgas willen hebben, soit. Maar meer autonomie, en Drents en Gronings ook nog eens als 2e taal gaan beschouwen? Dit is toch goddomme niet het voormalig Joegoslavië?


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-12-2010 18:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 december 2010 21:03 schreef WMP het volgende:
Over de JSF:



Hier de rest met de cijfertjes en linkjes.

Top idee, die JSF!


Totaal voor de komende jaren wordt dat dus 17.6 miljard als je onderhoudskosten meerekent.

Grappig. Laatst was er wat ophef in de media over goede doelen die onder andere investeren in wapens maar eigenlijk investeren we per inwoner van nederland ook al vlot zo'n 1000 euro in wapens alleen al voor de JSF.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2010 18:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar dat is direct aan ons land gerelateerd en in mijn ogen minder erg als een wapenhandel waar veelal wordt verdient aan internationale conflicten waar juist de hulporganisaties bezig zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-12-2010 18:43 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 5 december 2010 18:12 schreef ErikS het volgende:
Democratie is een groot goed, maar door clubjes als de "Partij voor het Noorden" begin ik daar inmiddels behoorlijk aan te twijfelen.

Dat ze 25% van de inkomsten uit aardgas willen hebben, soit. Maar meer autonomie, en Drents en Gronings ook nog eens als 2e taal gaan beschouwen? Dit is toch goddomme niet het voormalig Joegoslavië?


Net zoiets als de Unie van het Noorden?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-12-2010 2:54 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk




Boer Koekoek rules



rotor
Usericon van rotor
Posted 09-12-2010 7:00 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 5 december 2010 18:12 schreef ErikS het volgende:
Democratie is een groot goed, maar door clubjes als de "Partij voor het Noorden" begin ik daar inmiddels behoorlijk aan te twijfelen.

Dat ze 25% van de inkomsten uit aardgas willen hebben, soit. Maar meer autonomie, en Drents en Gronings ook nog eens als 2e taal gaan beschouwen? Dit is toch goddomme niet het voormalig Joegoslavië?

Alsof het bestaan van belachelijke partijen inherent aan democratie is.
Het mooie van democratie is juist dat het niks wordt met dit soort partijen.
In een ander systeem had de Partij van het Noorden mss de macht gegrepen en de de directuer v/d aardgasmaatschappij als dictatorieel president aangesteld.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 10:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 december 2010 7:00 schreef rotor het volgende:
Alsof het bestaan van belachelijke partijen inherent aan democratie is.
Het mooie van democratie is juist dat het niks wordt met dit soort partijen.
In een ander systeem had de Partij van het Noorden mss de macht gegrepen en de de directuer v/d aardgasmaatschappij als dictatorieel president aangesteld.
Dat weet ik niet hoor. Wat als straks de gekozen president erdoor komt, Wilders dat wordt en het eerste besluit is om b.v. artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Ik betwijfel of democratie altijd ideaal is. Aan de andere kant, dat is dan wel waar men zelf voor gekozen heeft natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-12-2010 14:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

@bovenstaande: daarvoor (daartegen) kun je waarborgen inbouwen in de grondwet e.d. En tsja, als we democratisch besluiten de democratie op te heffen...

En over de die opmerking over al die rare kleine clubjes van ErikS: wat rotor zei

Zelf echter vind ik (de invloed van) grote clubjes ook niet goed, we zitten nu in een systeem waarin de partij -naar mijn idee- veel te ver boven de gekozen personen gesteld wordt en zo is onze democratie niet ingericht.

Daarnaast is het werkelijk ongehoord hoeveel niet-politieke functies alleen bereikbaar zijn voor leden van politieke partijen.




Hier een mooi stuk over de werkelijk schrikbarende invloed van Goldman Sachs-adepten in de Amerikaanse (en wereld-)economie. Erg populistisch geschreven, maar duidelijk dat er iets niet in de haak is

http://www.rollingstone.com/politics/news/12697/64796?RS_show_page=0

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-12-2010 14:06]


I wish I was a butterfly


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-12-2010 10:08 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 9 december 2010 10:01 schreef bastianus het volgende:
Dat weet ik niet hoor. Wat als straks de gekozen president erdoor komt, Wilders dat wordt en het eerste besluit is om b.v. artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Ik betwijfel of democratie altijd ideaal is. Aan de andere kant, dat is dan wel waar men zelf voor gekozen heeft natuurlijk.

Tja, "democratie is niet voor bange mensen", die heb je vast wel eerder gehoord.


BVT
Usericon van BVT
Posted 15-12-2010 10:38 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 9 december 2010 10:01 schreef bastianus het volgende:
Dat weet ik niet hoor. Wat als straks de gekozen president erdoor komt, Wilders dat wordt en het eerste besluit is om b.v. artikel 1 van de grondwet af te schaffen? Ik betwijfel of democratie altijd ideaal is. Aan de andere kant, dat is dan wel waar men zelf voor gekozen heeft natuurlijk.


Bij zoeen constructie zoals nu natuurlijk niet. Dan was Rutte dat geworden. Ik betwijfel of er echt zoveel weldenkde nederlanders zijn die Wilders daadwerkelijk al MP willen hebben.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2010 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 december 2010 10:38 schreef BVT het volgende:
Bij zoeen constructie zoals nu natuurlijk niet. Dan was Rutte dat geworden. Ik betwijfel of er echt zoveel weldenkde nederlanders zijn die Wilders daadwerkelijk al MP willen hebben.
1,5 miljoen ...


BVT
Usericon van BVT
Posted 15-12-2010 10:54 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Dat komt niet eens in de buurt van alle nederlanders...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2010 10:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

NIet alle Nederlanders zijn stemgerichtigd, niet alle stemgerechtigde Nederlanders stemmen ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen