IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Voor de 2e keer naar de stembus [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2010 12:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

En nu een serieus antwoord?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-08-2010 12:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 augustus 2010 12:56 schreef Mutilator het volgende:
En nu een serieus antwoord?

Nou, ik denk dat het voor een groter deel dan H&I dachten daarvan gáát komen, dus in zoverre was het serieus

Hervorming van de arbeids- en werkeloosheidsmarkt lijkt me een goed begin.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2010 13:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mooi plan, gister op het journaal; uitkering? Mooi, ga je dan ook maar inschrijven bij een uitzendbureau.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2010 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2010 13:05 schreef Greycloak het volgende:
Mooi plan, gister op het journaal; uitkering? Mooi, ga je dan ook maar inschrijven bij een uitzendbureau.
Je was al verplicht om werk te zoeken eppo, nu ben je verplicht de eerste de beste baan aan te nemen. Althans dat wil de uitzendbranche om zo goed te verdienen aan ongeschoolde arbeid.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2010 13:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 augustus 2010 13:05 schreef Greycloak het volgende:
Mooi plan, gister op het journaal; uitkering? Mooi, ga je dan ook maar inschrijven bij een uitzendbureau.
Was toch al lang zo?
Ik denk dat er een hoop valt te bezuinigen op bureaucratie en regelgeving. Drievoudige administraties in veel sectoren die makkelijk eenmalig in meerdere systemen tegelijk zijn in te voeren. Allerlei ingewikkelde subsidieregelingen waar je je ik weet niet hoe vaak voor dient te verantwoorden. Zo'n bedrag kan ook zonder al die poespas er omheen rechtstreeks op je rekening komen. Fraude met uitkeringen en subsidies aanpakken door mensen te korten op bedragen die ze krijgen, in plaats van alle mensen zich te laten verantwoorden hetgeen met veel administratie gepaard gaat.
In de zorg kan ook bezuinigd worden, maar dan niet door alle cliënten minder geld te geven. Wel door het overbodige deel van de managementlaag (m.n. tussenmanagement) en de administratieve laag die met het teveel aan regelgeving gepaard gaat kleiner te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-08-2010 13:20]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-08-2010 13:21 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 6 augustus 2010 13:08 schreef Jenje het volgende:
Je was al verplicht om werk te zoeken eppo, nu ben je verplicht de eerste de beste baan aan te nemen. Althans dat wil de uitzendbranche om zo goed te verdienen aan ongeschoolde arbeid.


Met een wajong kunnen ze je niets maken.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2010 13:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 augustus 2010 13:21 schreef Black Jew het volgende:
Met een wajong kunnen ze je niets maken.
Ook zo'n dure kostenpost ja, mensen die op jonge leeftijd al het stempel "arbeidsongeschikt" krijgen. Werk zat. Maar ja, dan moeten ze wel stoppen met daarvoor Oostblokkers in te huren. Vroeger waren zulke mensen gewoon boerenknecht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2010 13:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2010 13:08 schreef Jenje het volgende:
Je was al verplicht om werk te zoeken eppo, nu ben je verplicht de eerste de beste baan aan te nemen. Althans dat wil de uitzendbranche om zo goed te verdienen aan ongeschoolde arbeid.
Juust dat ja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-08-2010 13:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 6 augustus 2010 13:36 schreef bastianus het volgende:
Ook zo'n dure kostenpost ja, mensen die op jonge leeftijd al het stempel "arbeidsongeschikt" krijgen. Werk zat. Maar ja, dan moeten ze wel stoppen met daarvoor Oostblokkers in te huren. Vroeger waren zulke mensen gewoon boerenknecht.


ik mag die polen wel.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2010 16:24 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 augustus 2010 12:05 schreef Greycloak het volgende:
Ook al heb je gelijk voor wat betreft de cijfertjes, het blijft raar dat ik moet betalen om één of ander raar schuldgevoel af te kopen voor iets waar de grootouders van mijn grootouders niet eens hoofdelijk verantwoordelijk voor waren.
Bovendien, als je als grootvorst of president of generaal of hoe je jezelf ook maar gaat noemen als locaal staatshoofd geld genoeg hebt voor de nieuwste Mercedessen om in je kapitale villa te plaatsen waar onze Oranje's nog jaloers op zouden zijn, zou ik me als Nederland niet geroepen voelen om dat land te helpen. Er is blijkbaar geld zat, want decadentie komt niet voort uit geldgebrek.

Tot die tijd lijkt het me beter om dat kleine vrijgekomen extra beetje geld te stoppen in onze toekomst bij de studenten en bij onze gezondheidszorg.

Maar da's mijn mening maar.


Als jij denkt dat ontwikkelingshulp verlenen alleen is om het "schuldgevoel" van vroeger af te betalen dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht, naar mijn weten wordt ontwikkelingshulp ingezet in gebieden die hoognodig hulp nodig hebben, ik noem een haiti, srilanka etc. Om de bevolking helpen financieel maar ook met mankracht om het land weer op te bouwen, niet om je schuld af te betalen.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2010 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Plus ontwikkeling van handel.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2010 16:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 augustus 2010 16:26 schreef Jenje het volgende:
Plus ontwikkeling van handel.


Daar had ik niet aan gedacht, maar die lijkt me vanzelfsprekend inderdaad


Against God and Government


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-08-2010 16:44 by Forever After Profiel van Forever After

Just wondering:

Hoeveel van ons zuurverdiende als belastinggeld opgehoeste ontwikkelingskosten zijn daar al goed terecht gekomen?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-08-2010 16:45]


 


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-08-2010 16:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik zou zeggen, sla er de website van de CBS of Eurostat eens op na. Vast wel te vinden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2010 19:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2010 16:24 schreef Rotzak het volgende:
Als jij denkt dat ontwikkelingshulp verlenen alleen is om het "schuldgevoel" van vroeger af te betalen dan ben je nog dommer dan dat ik al dacht, naar mijn weten wordt ontwikkelingshulp ingezet in gebieden die hoognodig hulp nodig hebben, ik noem een haiti, srilanka etc. Om de bevolking helpen financieel maar ook met mankracht om het land weer op te bouwen, niet om je schuld af te betalen.
Mooi dat je op je "als ---> dan" al de fout ingaat.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2010 19:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 augustus 2010 19:32 schreef Greycloak het volgende:
Mooi dat je op je "als ---> dan" al de fout ingaat.




Als je alleen daar over valt en niet over de inhoud laat maar weer zien wat voor een falend persoon jij wel niet bent, ik heb je altijd al een misselijke gal bak gevonden met dat hypocriete gezeur van je, maar jij zet jezelf wederom te kakken, jammer dat een persoon als jij moderator bent of überhaupt hier mag posten, amoebe dat je bent.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-08-2010 19:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een grote groep reumapatiënten dreigt geen medicijnen meer te krijgen. Daardoor komen ze mogelijk weer in een rolstoel terecht. Dat zeggen het Reumafonds, de Reumapatiëntenbond en de Nederlandse Vereniging voor Reumatologie.

Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) wil de medicijnen, zogeheten TNF-alfablokkers, per 1 januari niet meer door zorgverzekeraars laten vergoeden. Ziekenhuizen moeten ze gaan inkopen en verspreiden, vindt Klink, die zo vijftig miljoen euro denkt te besparen.

De reumaorganisaties zijn bang dat het nieuwe systeem zal leiden tot 'ongelijkheid en willekeur'. Het ene ziekenhuis zal wel geld hebben voor de medicijnen, het andere niet. De organisaties hebben er per brief bij Klink op aangedrongen het besluit te herzien.

Dankzij de medicijnen kunnen duizenden reumapatiënten die vroeger invalide zouden zijn geraakt, gewoon aan het werk blijven. "Reumapatiënten lopen nu het risico opnieuw in een rolstoel te belanden", zegt Ben Dijkmans, hoogleraar reumatologie en voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Reumatologie.

Ook de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen is tegen de maatregel. De ziekenhuizen vinden dat zij moeten opdraaien voor de bezuiniging van vijftig miljoen euro.


Dan ben je vast trots als je op het CDA gestemd hebt


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 9:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2010 19:53 schreef Rotzak het volgende:
Als je alleen daar over valt en niet over de inhoud laat maar weer zien wat voor een falend persoon jij wel niet bent, ik heb je altijd al een misselijke gal bak gevonden met dat hypocriete gezeur van je, maar jij zet jezelf wederom te kakken, jammer dat een persoon als jij moderator bent of überhaupt hier mag posten, amoebe dat je bent.
"Nee jij!"

Je neemt zomaar dingen aan hier over mij en op basis daarvan trek je conclusies. Vervolgens scheld je me uit op basis van dingen die niet kloppen. Heerlijk.



Wat mij betreft mag er best zo nu en dan wat geld heen op het moment dat Allah weer eens een land vol onderdanen straft met een tsunami of iets dergelijks, maar structureel geld daarheen pompen terwijl hier mensen in de zorg personeel tekort komen en het onderwijs weer iets voor de elite gaat worden...
Nu ga ik even een Rotzakje doen, moment.

"Dat jij het niet erg vindt dat studeren weer iets voor de elite wordt en dat er veel te weinig personeel in verzorgingstehuizen rondloopt met alle gevolgen van dien laat maar weer eens zien wat voor kortzichtig en hypocriet persoon jij bent die alleen maar om zichzelf geeft. De bejaarden die langzaam wegkwijnen laten je koud, zolang jij maar in je blote snikkel op de foto kan komen hier op ZM. Jij paramecium."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-08-2010 10:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 7 augustus 2010 9:09 schreef Greycloak het volgende:
"Nee jij!"

Je neemt zomaar dingen aan hier over mij en op basis daarvan trek je conclusies. Vervolgens scheld je me uit op basis van dingen die niet kloppen. Heerlijk.



Wat mij betreft mag er best zo nu en dan wat geld heen op het moment dat Allah weer eens een land vol onderdanen straft met een tsunami of iets dergelijks, maar structureel geld daarheen pompen terwijl hier mensen in de zorg personeel tekort komen en het onderwijs weer iets voor de elite gaat worden...
Nu ga ik even een Rotzakje doen, moment.

"Dat jij het niet erg vindt dat studeren weer iets voor de elite wordt en dat er veel te weinig personeel in verzorgingstehuizen rondloopt met alle gevolgen van dien laat maar weer eens zien wat voor kortzichtig en hypocriet persoon jij bent die alleen maar om zichzelf geeft. De bejaarden die langzaam wegkwijnen laten je koud, zolang jij maar in je blote snikkel op de foto kan komen hier op ZM. Jij paramecium."


Waar heb jij het in godsnaam over? Studeren voor de elite? En te weinig personeel in de ziekenhuizen? Jij weet niet eens wat ik gestemd heb, dus bij deze heb ik bij de gemeenteraadsverkiezing SP gestemd en bij de landelijke D66. Ik vind juist dat studeren een recht voor iedereen moet zijn, maar goed... zo slim is een PVV stemmer natuurlijk niet, die is veel te bang dat zijn les auto wordt gesloopt door Marokkaan, je kwam uit Groningen toch? Hebben ze daar uberhaupt wel eens een moslim gezien?

voor de rest speciaal voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-08-2010 10:05]


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2010 10:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mooi hè, aannames?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-08-2010 13:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nog zo'n angsthaas...

quote:
Verzet Terpstra tegen kabinet met PVV

Doekle Terpstra gaat binnen het CDA het verzet organiseren tegen samenwerking met de PVV. Terpstra zei in het Radio 1 programma 'Dit is de dag' te hopen dat zijn partijgenoten "bij zinnen komen".

Terpstra wil dat de leden van het CDA de komende weken goed gaan nadenken over wat samenwerking met de PVV inhoudt. Bij een extra partijcongres zouden de CDA'ers zich dan tegen een kabinet met gedoogsteun van de PVV moeten uitspreken. Het CDA heeft al laten weten dat het een dergelijk congres gaat organiseren. Naar verwachting wordt dit gehouden nadat de VVD, het CDA en de PVV een akkoord hebben gesloten.

Pervers

Terpstra is bang dat de basis van het CDA eraan gaat als de partij gaat samenwerken met de PVV: "We moeten goed nadenken of we het gedachtegoed dat we zo zorgvuldig hebben opgebouwd, niet verkwanselen en in de etalage zetten." De partij van Wilders houdt er volgens Terpstra "persverse opvattingen" op na.

Ondanks zijn verzet acht hij de kans op een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV klein. Mocht het kabinet er toch komen, dan is de kans groot dat hij zijn partijlidmaatschap opzegt.

(SN)

Sorry Doekle, het is een democratie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2010 13:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 augustus 2010 13:21 schreef Black Jew het volgende:
Met een wajong kunnen ze je niets maken.


Echt wel, ligt een beetje aan de gemeente, maar de meeste wajong moet over naar de wet WIJ.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2010 14:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 augustus 2010 13:36 schreef Greycloak het volgende:
Nog zo'n angsthaas...


(SN)

Sorry Doekle, het is een democratie.

Dan is het toch zijn goed recht om te protesteren? Juist in een middenpartij zoals het CDA zal zeker een deel van de leden hier niet heel gelukkig mee zijn. Of is het CDA-beleid dat de top altijd gelijk heeft? Zoja, dan passen ze inderdaad goed in deen regering met de PVV.(toch wel grappig eigenlijk dat de PVV het meest overeenstemt met Noord-korea wat dit betreft)


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-08-2010 16:08 by bokaj Profiel van bokaj

Doekle moet zich als voorzitter van de KNSB en de HBO-raad gewoon politiek onpartijdig houden en zich niet teveel profileren als CDA-lid. Hij kan zich beter druk maken of Sven Kramer het verschil tussen binnen en buitenbocht wel weet.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-08-2010 19:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Pcies, Friezen hebben verstand van schaatsen. ---> .


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen