![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jullie zijn zo'n kut land. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: en dit dan? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1160217/2010/09/21/Deze-keer-echt-gene-zever-vanaf-volgende-week-speekseltesten.dhtml Gene Zever (onze nationale speekseltesten) als je een joint rookt in Nederland als Belg, en je rijdt twee dagen later terug over de grens, je doet een test en je hangt er gewoon aan. En hoppa betalen. Kan toch niet? signature ![]() |
|
quote: ![]() dat is nu een mooi voorbeeld van liberalisering in België ziekteverzekering was vroeger voor iedereen hetzelfde, dan kwamen er leeftijdscategorieën en nu dus ook gezondheidsrisico's bij en dat mag allemaal want het is nu in privé-handen ![]() signature ![]() |
|
quote:Als ze kunnen aantonen dat het na een paar dagen nog steeds je rijvaardigheid beinvloed zie ik het probleem niet. Gewoon net als een alcohol controle. Of niet gebruiken of niet rijden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Daar hebben ze niet bij stilgestaan, en dat gaan ze ook niet doen. Positief is positief... geen excuses. Direct rijbewijs 12 uur ingetrokken, op zijn minst. Ook al heb een drie dagen daar voor 1 trek genomen... pech. Ook al heb je een theetje gedronken of zo... pech. Is in Amerika met alcohol ook zo. 0.0 is de regel. alleen ja, beïnvloedt een joint twee dagen later nog je rijgedrag? Het kan alleszins nog in je mond hangen. Zeker als je hebt zitten bekken met iemand die net een tuut gerookt heeft bvb. en nee, je mag niet eerst vlug je mond es spoelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 17:54] signature ![]() |
|
quote: Aangezien THC in je vetcellen wordt opgeslagen wil ik je er nog even op wijzen dat het bij een regelmatige of dagelijkse blower 4 tot 6 weken kan duren voor je onder de meetbare grens zit. ![]() Dan krijg je dus de discussie met justitie en CBR of het je rijvaardigheid beïnvloed waarbij ik vermoed dat jij degene bent die mag aantonen dat dit niet het geval is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ik zie de discussies al zo voor mij ![]() zijn er in Nederland geen controles op drugs en rijden? hoe gebeurt dat dan? signature ![]() |
|
De speekseltest wordt hier als ik het goed heb ook binnen afzienbare tijd ingevoerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
komt er toch op neer dat je als occassioneel gebruiker nooit meer met de wagen mag rijden? Of zijn er richtlijnen? Met bier weet je bvb dat je met drie pintjes max op een avond de baan nog wel opmag. maar met weed? signature ![]() |
|
Tip: GHB wordt door de test niet herkend. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
rape time!! ![]() en intraveneus? of slimen met die vodkatampons ![]() straks doen ze nog anale testen ook ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 18:24] signature ![]() |
|
quote: Is geen specifieke regelgeving voor, maar we hebben hier wel zeer een algemene regel wat betreft verkeersveiligheid. "Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd." Dus als je om wat voor reden dan ook een gevaar bent, kun je gepakt worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: men zal dus geen grootschalige speekseltestcontroles doen en iedereen tegenhouden? Hebben ze hier al gedaan. Met alcohol is dat eenduidig, er is een limiet, klaar. Erover is een straf. Maar speekseltesten zullen ze dus pas doen als er een "aanleiding" voor is? signature ![]() |
|
quote: Ik weet niet hoe het in Nederland nu zit met het gebruik van speekseltesten, maar voor weed is nog geen limiet ingesteld dus zulke controles zullen ze niet opeens gaan doen. Misschien dat ze het wel inzetten als je opgepakt wordt omdat je je als een idioot in het verkeer gedraagt en ze graag willen weten waar dat aan ligt. Ik weet het echt niet, geen ervaring mee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Stelletje neo-fascisten, die Belgen. Ik stel voor om de boel gewoon binnen te vallen en al spartelend en jankend de 21e eeuw binnen te trekken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Moeten we wel alle opera's in België slopen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Prima, geef de hamer maar door. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ah, wacht, ze hebben een lijst in ieder geval: http://www.nrc.nl/binnenland/article2622497.ece/Speekseltest_tegen_drugs_in_verkeer Het laatste wat ik noemde gaan ze dan zo te lezen wel doen, bij vermoeden van (overmatig) drugsgebruik een speekseltest afnemen, misschien psychomotorische test en bij positieve uitkomt een bloedtest. Als die grenswaarden echt goed zijn gekozen kan ik er geen bezwaar tegen hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: De speekseltest wordt in 2012 ingevoerd en ik geef je op een briefje dat ze tegen die tijd echt wel een limiet hebben vastgesteld. Dan zal bij grote controles vast wel zo'n test worden afgenomen naast de blaastest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Omdat die limiet (eindelijk) vastgesteld kon worden komt die wet er in deze vorm, niet andersom ![]() http://www.nrc.nl/binnenland/article2622497.ece/Speekseltest_tegen_drugs_in_verkeer [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-10-2010 18:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: hier dus wel... zero-tolerance en meteen zijn de eerste rechtzaken begonnen om de straf ongedaan te maken op basis van gegronde twijfel ![]() signature ![]() |
|
Hoe staat Wildrs eigenlijk ten opzichte van Anschuß der Vlamingen? Of is Vlaanderen te Islamitisch? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |