![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar draaien ze nu precies op, dan? En is de PvdA niet juist aan het draaien? (Afzwaaien naar dieplinks/SP.) No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nou, op de punten waarmee de PVV het regeerakkoord domineerde.... Die ze eerst flink verdedigd hebben. Boeiender ![]() |
|
quote: Oooo... Nou ja, dat klopt wel maar dat vind ik vrij vergeefbaar anders zouden coalities nooit kunnen werken. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Het is toch andersom? Links lullen, rechts vullen? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Hij wil de contradictie in de nederlandsche politiek weergeven, denk ik. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat je water bij de wijn moet doen lijkt me onvermijdelijk, maar als je op de manier van het CDA bijvoorbeeld het Burkaverbod verdedigde, en nu laat vallen, vind ik het hypocriet. Boeiender ![]() |
|
quote:Jup nu ze van het juk der PVV verlost zijn kunnen ze nu eindelijk zeggen wat ze er echt van vinden. ![]() |
|
quote: ...en daarmee geven ze dus duidelijk aan welke positie de PVV had.... Men had bij sommige elementen ook kunnen aangeven dat het niet zozeer het CDA standpunt was, maar dat om de coalitie blablabla... Boeiender ![]() |
|
quote:Afspraken hè ![]() ![]() |
|
quote: Je ziel verkopen hè. Om maar aan de macht te zijn hè. Terwijl je eindelijk eens de oppositie ingerost zou moeten zijn hè. ![]() Boeiender ![]() |
|
Jup! ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Oh, haha.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Er wordt altijd gedraaid, maar het valt nu wel erg op. Opeens roepen mensen als Bleker, Spies en Knapen dat ze het allemaal niks vonden, die gedoogcoalitie en dat ze blij zijn dat ze er vanaf zijn. Ik mis een beetje de verantwoording. Ook mis ik nog een plausibele reden waarom men dat inzicht anderhalf jaar geleden niet had, terwijl het toch redelijk te voorspellen was. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Het CDA is al jaren eigenlijk een partij die kost wat kost wil regeren en daarom vrij vaag is in wat men wil. Probleem is dat ze sinds Balkenende al geen leider meer hebben die iets uitstraalt en nu de grootste moeite hebben een aansprekend leider te vinden die de club mee op sleeptouw neemt. Inderdaad is het bespottelijk dat men nu met zo veel klem afstand doet van de PVV-punten; tijdens het kabinet stond men er juist zo ferm achter. En dan komen in september de verkiezingen, met kiezers die onbewust dus niet weten waar ze op stemmen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Daarnaast zal het CDA moeten wennen aan het feit dat het aantal mensen die traditiegewijs op het CDA (platteland vooral) stemden ongeacht wat aanzienlijk is gedaald. De tijd dat het CDA de baas in Nederland was is voorbij. ![]() |
|
Dat 'radicale midden' mag het CDA van mij wegblijven, daar zit al iemand. ![]() |
|
quote:Ochja, natuurlijk, D66. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Nee, maar ff serieus. Het CDA is een natuurlijk een beetje een kutpartij, maar ze hebben wel potentie. Als ze dat Christengedoe laten varen, zijn er wel echt een paar goeie mensen bij het CDA. ![]() |
|
John the Heap Scooper? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Jan-Kees De Jager en Jack de Vries bijvoorbeeld. Er zitten veel geloofwaardige types bij het CDA. Ik zou nooit op ze stemmen, maar ik vind ze echt niet zo verschrikkelijk als velen wel doen. ![]() |
|
Jack de Vries is wel een van de meest huichelachtige politici die er ooit geweest is. ![]() Dat soort figuren geeft de term 'politici' juist een slechte naam. ![]() |
|
Voor een Nietzsche laat je je behoorlijk wat op de mouw spelden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gezondheid. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |