![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar zijn ze naar de kiezers toe wel verplicht aan ja. Dat wordt weer maandenlang onderhandelen en dan erachter komen dat het toch niet "klikt". ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:O, waarom? Volgens mij niet hoor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: maar wat dan als het niet klikt?? wat is dan de mogelijk? ![]() |
|
quote:Zakenkabinet, Kunduz+ of verkiezingen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Dan niet. We zullen zien wie ze gaan uitnodigen. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Goed punt! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: allemaal mogelijk. we zullen wel zien. maar je moet toch wel blij zijn met de stijging van de SGP?? ![]() ![]() |
|
quote:Ik kom in de kamer! ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Paars-Plus kan ook nog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Klopt, maar Atille vroeg wat als PvdA-VVD niet lukt. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ja maar ik heb er dan ook echt verstand van he ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik vraag me af of het CDA in een coalitie wil gaan zitten na zo'n afslachting. Lijkt me niet wenselijk en ook niet verstandig. Derhalve, gelet op de verdeling in de 1e kamer, is paars-plus de enige echte reële mogelijkheid. Ik denk dat G-L er opportuun genoeg voor is om dat te doen ondanks dat ook zij hebben moeten inleveren. De andere 3 paarse partijen hebben gewonnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Bij de vorige verkiezingen ging die Verhagen zich ook heel nederig opstellen, omdat ze hadden moeten inleveren. Later toen de onderhandelingen met tussen de VVD en PvdA stuk waren gelopen wou die toch maar al te graag meedoen. Huichelaars zijn het. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
en zeggen dat gans die verkiezingen terug te leiden zijn naar drie feiten: 1. Die domme SP'er die hard tegen Europa ingaat 2. Die blonde PVV'er die hard tegen EUropa ingaat 3. Die kale PvdA'er die een reclamespotje maakt met zijn kinderen lol signature ![]() |
|
quote: Tsja, en het resultaat daarvan is vanavond bekend geworden. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Maar het populisme is wel flink afgestraft. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Wel wat eerder al toch :') ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Tuurlijk. Maar het is nu bevestigd zeg maar. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Gaaf. Alleen maar winnaars. ![]() Slaap lekker! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: hehe, jullie hebben ook een Wallonië signature ![]() |
|
quote:Nee hoor, is gewoon overgenomen door de VVD. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: +1 Met het verschil dat de VVD wel een partij is die verantwoordelijkheid durft te nemen en daardoor betrouwbaarder is ![]() |
|
Deze komt er iig nog even niet ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |