IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechts lullen, links vullen [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 22:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 22:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Niet alleen bezuinigen maar ook hervormen. AOW-leeftijd sneller en verder omhoog. Het grote probleem zijn die babyboomers maar die ontspringen met de huidige voorstellen allemaal de dans. Meer maatwerk (mits dat niet lei/ijdt tot onwerkbare bureaucratie), meer eigen verantwoordelijkheid.
Helemaal mee eens. Idem wat betreft ontslagrecht. Die club babyboomers heeft de rechten als werknemer zo ontzettend ingedekt, dat ze niet weg te krijgen zijn. Waardoor jonge, enthousiaste werknemers als b.v. ondergetekende met eindeloze jaarcontracten en korte termijnverbindingen aan het lijntje worden gehouden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 22:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Nu draai je het om. WMP loopt al jaren in ieder topic te gillen dat ik dom ben, maar heeft nog nooit een beargumenteerde post gemaakt om dat te bewijzen.
Dat is waar. Maar dan noem je ook iemand op. Hij wordt ook om de haverklap boos als ik zijn ongefundeerde gescheld op b.v. een Fusion probeer te nuanceren. Ik vermoed een aan autisme verwante stoornis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-08-2012 23:02 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 augustus 2012 23:00 schreef bastianus het volgende:
Dat is waar. Maar dan noem je ook iemand op. Hij wordt ook om de haverklap boos als ik zijn ongefundeerde gescheld op b.v. een Fusion probeer te nuanceren. Ik vermoed een aan autisme verwante stoornis.
Persoonlijk vermoed ik ook veel rancune. Waarschijnlijk borderliner, woont bij z'n ouders of kraakpand, nooit z'n VMBO afgemaakt en z'n o-zo goeddoordachte grafische mediabedrijfjes mislukken steeds door een neo-liberaalcomplot.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Waarschijnlijk borderliner.
Dat speelde me inderdaad ook weleens door het hoofd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-08-2012 23:07 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Ach ja, de één krijgt het stempel 'dom' en de volgende het stempel 'autist'.

Nice.


Ja hoor...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-08-2012 23:08 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja, maar... Onze stempel is WAAR!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-08-2012 23:09 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Oh ja.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:07 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ach ja, de één krijgt het stempel 'dom' en de volgende het stempel 'autist'.

Nice.
Ik stempel niet. Ik uit alleen maar een vermoeden. Als amateurpsycholoog red ik me prima, maar ik heb geen medicijnenstudie achter de rug. Dus aangezien ik niet gefinancierd word door de farmaceutische industrie, mag ik ook geen stempels uitdelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-08-2012 23:17 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 24 augustus 2012 23:10 schreef bastianus het volgende:
amateurpsycholoog.


Die zitten aan de bar in de Gevel.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:17 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Die zitten aan de bar in de Gevel.
Half Zutphen is amateurpsycholoog. En aangezien ik daar ben opgegroeid, doe ik af en toe ook maar een duit in het zakje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-08-2012 23:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kom op lui, iedereen weet hoe WMP (niet) in elkaar steekt. On topic plz ja?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-08-2012 23:19 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zutphen = kudt

Edit: Sorry Grey.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 24-08-2012 23:20]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:19 schreef Greycloak het volgende:
Kom op lui, iedereen weet hoe WMP (niet) in elkaar steekt. On topic plz ja?
Check, Grey!
Ik heb de verkiezingen nog nooit zo moeilijk gevonden. Tegen elke partij heb ik enorm veel bezwaren, het is nog nooit zo erg geweest.
VVD: Was ooit liberaal, maar probeert met het intolerante gedoe van de PVV mee te lullen.
D'66: Weinig kritisch op Europa en wat daar allemaal bij hoort. Lijkt veel voor eigen parochie te preken, maar of het hele land erbij gebaat is?
CDA: Huichelaars. Afgelopen regeerperiode vol enthousiasme bezuinigd en harde lijnen uitgezet, nu komen ze ineens overal van terug en schuiven ze op Wilders af.
Pvda: Zal ik nooit op stemmen. Onderwijsvernietigers, nivelleerders etc.
SP en PVV: Populisten. Praten de borreltafels en lomperikken naar de mond.
CU en SGP: Mengen staat en geloof. Niet best.
PvdD: Stelletje contactgestoorden en hardliners, die uit teleurgesteldheid in mensen dieren op een onterecht voetstuk zijn gaan zetten.
Groen Links: Onder Sap totaal de weg kwijt. Machtsgeil, onmiddellijk bereid harde principes uit het programma aan de kant te gooien voor regeringsverantwoordelijkheid.
Al die andere luchtfietsers daar wil ik het nog niet eens over hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-08-2012 23:49 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 augustus 2012 17:50 schreef Kvelgeest het volgende:
Nederland kent geen scheiding van kerk en staat.


Helaas, die hebben we wel echter onvolledig.


quote:

. Niet mijn ding. Maar "voorbeeld uit de bijbel" en "Sharia" zijn echt wel twee verschillende dingen. DAT ontkennen is ridicuul anti-confessionalisme-extremisme.



Aangezien de Sharia gedragen wordt door jurisprudentie uit de koran is dat wel degelijk hetzelfde.
Er zit wat defintie verschil maar de essentie is idem.
Je bent een beetje een godsdienstwaanzinnige geworden is het?

Even beter inlezen volgende keer wiki linkjes doe je zelf maar.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-08-2012 23:51 by WMP Profiel van WMP

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-08-2012 0:06]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-08-2012 23:52 by Argus Profiel van Argus

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-08-2012 0:06]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-08-2012 23:52 by WMP Profiel van WMP

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-08-2012 0:06]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:53 by bastianus Profiel van bastianus

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-08-2012 0:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-08-2012 23:54 by Argus Profiel van Argus

OT: Roemer is een vampier volgens Wilders. Daar is ZM helemaal niets bij

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-08-2012 0:07]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:54 schreef Argus het volgende:
Ik denk die ook gewoon allemaal.
Jammer dat je geen homo bent....



OT: Roemer is een vampier volgens Wilders. Daar is ZM helemaal niets bij
Zijn zaaltje was knap leeg anders. Ik denk dat men hem een beetje beu wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-08-2012 23:59 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:56 schreef bastianus het volgende:
Zijn zaaltje was knap leeg anders. Ik denk dat men hem een beetje beu wordt.


Dat was blijkbaar alles wat er van de security boys bij mocht zijn. Er waren vermoedens van lidmaatschap van een radicale groepering met extremistischs gedachtengoed begreep ik van een man met een lange jas en een peuk.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-08-2012 0:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 augustus 2012 23:59 schreef Argus het volgende:
Dat was blijkbaar alles wat er van de security boys bij mocht zijn. Er waren vermoedens van lidmaatschap van een radicale groepering met extremistischs gedachtengoed begreep ik van een man met een lange jas en een peuk.
Geloof jij het?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-08-2012 0:08 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 24 augustus 2012 22:29 schreef Kvelgeest het volgende:
Waar dan? Die man heeft geheel gelijk. En als hij al ongelijk heeft is het omdat hij te mild is.
Defensie is je visitekaartje en je stok achter de deur. Nadat we ons terugtrokken uit Afghanistan mochten we niet meer aanschuiven bij de T20 terwijl wij de 17e economie zijn ter wereld. Defensie is niet slechts landsverdediging maar ook het veiligstellen van handelsbelangen, een reden mee te mogen praten. Met de vernieuwing van de Russische legermacht, de opkomst van China en potentiele brandhaarden in Iran, N-Korea en Venezuela kunnen we het echt niet maken achterop te raken als we onze belangen willen kunnen blijven veilig stellen. De EU is de grootste economische macht ter wereld, maar militair is het niet al te best. Het zijn keer op keer de Amerikanen die onze gezamelijke rotzooi moeten opruimen en daar beginnen zij, heel begrijpelijk, een beetje moe van te worden.

Je kan wel weer dagen gaan debateren over bezuinigingen op kunst, cultuur, defensie of ontwikkelingssamenwerking, maar daar zit de pijn niet. Dat zijn druppels op een gloeiende plaat. En zometeen heb je geheel defensie of ontwikkelingssamenwerking wegbezuinigd, wat dan? De kosten in de zorg stijgen nog steeds. Kijk naar de begroting van het rijk. De bedragen en stijgingen zitten in de zorg en sociale voorzieningen. Zowel links als rechts draait uit angst voor de rancuneuze kiezer om de hete brij heen. Eigenlijk is alles kul zolang de politiek niet op die gebieden werk wil verzetten. Daar zitten de moeilijkheden.
Ik ben het met je eens dat defensie (samen met ontwikkelingshulp, mooi dat je die ook noemt, sommige politieke partijen denken daar anders over) een uithangbord kan zijn voor Nederland in het buitenland. Met nadruk op 'kan'. Op de huidige halfslachtige manier echter niet. Je hebt niks aan een leger als je het niet durft te gebruiken.

De rollator wordt inmiddels ook al niet meer vergoed, dacht ik. En wat de zorg betreft kun je net zo goed zeggen dat je niks aan de JSF hebt als de luier van je demente oma maar 1 keer per dag verwisseld wordt. [/Hillen]

Ik denk dat met name bij de zorgverzekeraars nog heel veel geld te halen is. Univé bijvoorbeeld is voor tig miljoen per jaar shirtsponsor van SC Heerenveen om het merk Univé in de markt te zetten of zo. Over verspilling gesproken.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-08-2012 0:31 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 24 augustus 2012 22:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Niet alleen bezuinigen maar ook hervormen. AOW-leeftijd sneller en verder omhoog. Het grote probleem zijn die babyboomers maar die ontspringen met de huidige voorstellen allemaal de dans.
Vergrijzing, babyboom en de gevolgen daarvan werden al in de brugklas behandelt bij aardrijkskunde en dat is al even geleden voor mij. En nu pas komen ze er achter dat er wat moet gebeuren.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2012 8:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2012 0:08 schreef bokkie666 het volgende:


Ik denk dat met name bij de zorgverzekeraars nog heel veel geld te halen is. Univé bijvoorbeeld is voor tig miljoen per jaar shirtsponsor van SC Heerenveen om het merk Univé in de markt te zetten of zo. Over verspilling gesproken.




Daar verbaas ik me al lang over ja. Maar goed, dat is de vrije marktwerking.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen