IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechts lullen, links vullen [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-09-2012 9:59 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 12 september 2012 8:16 schreef powertieke het volgende:
+/- 20 stuks aan CDA tuig, ongeveer 10 VVD engerds en een enkele zielige PVDAer op station Sittard vanochtend.

Als je nog niet ontbeten had had je best een maaltijd bij elkaar kunnen schrapen van wat er uitgedeeld werd.


Een handjevol Groen Links vogels ("Appeltje van Groen Links m'neer?) en een man of 6 dikke VVD kakkers die me negeren, omdat ze zien dat ik geen doelgroep ben.

Het vorig weekend sukkels van CDA die appeltjes uitdelen (Chr. Democaratisch Appel, HA HA HA, godverdomme). Opbokken. En weer die verdomde witjassen van de VVD. Opgerot, Henk Kamp die mij in mijn stad probeert om te kletsen. Opknarren.


Ja hoor...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-09-2012 10:00 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 12 september 2012 9:43 schreef Sgeiterdt het volgende:
Zodadelijk zal ik zijn rondje rood kleuren.


Je hebt dus eerst van zijn sterretje een rondje gemaakt?


Bareuh...


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-09-2012 10:14 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 12 september 2012 9:43 schreef Sgeiterdt het volgende:
Welke partijen gaat het om in je keuze?

Ik heb ook lang nagedacht over wat ik moest stemmen. Volgens Kieswijzer zou D66 de partij voor mij zijn en dan Groen Links als runner up. Nu kan ik me wel in beider verkiezingsprogramma vinden, maar als ik dan de sympathie voor de lijsttrekker mee laat wegen, dan heeft Alexander Pechtold mijn voorkeur boven Jolande Sap. Zodadelijk zal ik zijn rondje rood kleuren.


PvdA heeft het meeste overeenkomsten, SP 2e...


Black seeds of bunny!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-09-2012 10:26 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 12 september 2012 10:00 schreef De Ulk het volgende:
Je hebt dus eerst van zijn sterretje een rondje gemaakt?


Grapjas!


5 Euro's? Op je muil!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-09-2012 10:45 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

VVD (Schippers) + 1


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-09-2012 11:20 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 12 september 2012 10:14 schreef Nyghtslave het volgende:
PvdA heeft het meeste overeenkomsten, SP 2e...


Bij mij Piratenpartij, PvdA en SP (In die volgorde).

Ik denk dat je met beide niet fout zit. PVDA is veiliger voor mijn gevoel.

Ik heb alleen mijn hart verloren aan dat gestuntel van Roemer. Lief onhandig mannetje dat het is.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 11:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 11:20 schreef powertieke het volgende:
Ik denk dat je met beide niet fout zit.

Jawel.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2012 11:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 september 2012 11:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jawel.
Motiveer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-09-2012 12:00 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 12 september 2012 11:20 schreef powertieke het volgende:
Bij mij Piratenpartij, PvdA en SP (In die volgorde).

Ik denk dat je met beide niet fout zit. PVDA is veiliger voor mijn gevoel.

Ik heb alleen mijn hart verloren aan dat gestuntel van Roemer. Lief onhandig mannetje dat het is.


Daar heb ik ook wel een beetje 'last' van...


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2012 12:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 september 2012 11:20 schreef powertieke het volgende:
Bij mij Piratenpartij, PvdA en SP (In die volgorde).

Ik denk dat je met beide niet fout zit. PVDA is veiliger voor mijn gevoel.

Ik heb alleen mijn hart verloren aan dat gestuntel van Roemer. Lief onhandig mannetje dat het is.
Snap ik wel. Samsom is een te gelikte beer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-09-2012 12:05 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Ik moet wel zeggen dat de wereld zelden duidelijker was.

- Iedereen met een hoog inkomen is een graaier.
- Iedereen met een laag inkomen doet niet hard genoeg z'n best.
- Iedereen met een uitkering is een nietsnut en een parasiet.
- Iedereen met een religie is achterlijk.
- Iedereen zonder religie gaat naar de hel.
- Homo's zijn achterlijk en gaan naar de hel.



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2012 12:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 september 2012 12:05 schreef powertieke het volgende:
- Homo's zijn achterlijk


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 11:58 schreef bastianus het volgende:
Motiveer.

PvdA en SP zijn bedreigingen voor de solidariteit tussen generaties. Zolang zij blijven vasthouden aan het idee dat de AOW-leeftijd niet of niet binnen zeer korte tijd omhoog moet kan ik ze niet serieus nemen. Uiteraard valt er ook op van alles en nog wat geld te besparen, maar dit is toch echt een cruciaal punt.

Ik zal maar niet beginnen over de uitermatige schofterige leugen waarmee 50 Plus zich profileert/profileerde.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2012 12:22 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 september 2012 9:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Een handjevol Groen Links vogels ("Appeltje van Groen Links m'neer?) en een man of 6 dikke VVD kakkers die me negeren, omdat ze zien dat ik geen doelgroep ben.

Het vorig weekend sukkels van CDA die appeltjes uitdelen (Chr. Democaratisch Appel, HA HA HA, godverdomme). Opbokken. En weer die verdomde witjassen van de VVD. Opgerot, Henk Kamp die mij in mijn stad probeert om te kletsen. Opknarren.


haha, fantastisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 12:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 12:02 schreef bastianus het volgende:
Snap ik wel. Samsom is een te gelikte beer.

Boeien; je stemt op een kamerlid, of hoogstens een partij, niet op een premier.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2012 12:26 by spectre Profiel van spectre

Tja, zo stemmen mensen nu eenmaal. Jammer eigenlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-09-2012 12:27 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Ik denk dat je dat punt moet zien voor wat het is: een zweverstrekker. SP heeft verhoging van de AOW gewoon laten meeberekenen...

Is het eerste dat iedereen laat vallen na de verkiezingen.

Ik heb geaccepteerd dat iedereen staat te liegen dat het barst. Laat gewoon snel weer een kabinet komen zodat we door kunnen met belangrijke zaken in plaats van de verkiezingssoap.

En als dat kabinet dan wat linkser uitvalt dan normaal vind ik dat mooi meegenomen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 12:27 schreef powertieke het volgende:
Ik denk dat je dat punt moet zien voor wat het is: een zweverstrekker. SP heeft verhoging van de AOW gewoon laten meeberekenen...

Is het eerste dat iedereen laat vallen na de verkiezingen.

Ik heb geaccepteerd dat iedereen staat te liegen dat het barst. Laat gewoon snel weer een kabinet komen zodat we door kunnen met belangrijke zaken in plaats van de verkiezingssoap.

En als dat kabinet dan wat linkser uitvalt dan normaal vind ik dat mooi meegenomen.

Niks mee te maken! Het is al te genant voor woorden dat het zo lang duurt om die leeftijd te veranderen! Daar hadden we al een decennium geleden mee moeten beginnen, dan had het ook nog op het nu voorgestelde laffe tempo kunnen gebeuren. Al dat gedoe eromheen vertraagt de boel ontzettend, en zelfs de partijen die al langer voor waren durven niet meer voor te stellen het *snel* door te voeren. Schandelijk.


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-09-2012 12:55 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 september 2012 12:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over de uitermatige schofterige leugen waarmee 50 Plus zich profileert/profileerde.

Doe toch eens. Ik heb de programma's van de kleine partijen niet gevolgd, en 50Plus lijkt het niet onaardig te doen. Dan ben ik wel benieuwd wat ze claimen.


BVT
Usericon van BVT
Posted 12-09-2012 13:20 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 12 september 2012 9:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Een handjevol Groen Links vogels ("Appeltje van Groen Links m'neer?) en een man of 6 dikke VVD kakkers die me negeren, omdat ze zien dat ik geen doelgroep ben.

Het vorig weekend sukkels van CDA die appeltjes uitdelen (Chr. Democaratisch Appel, HA HA HA, godverdomme). Opbokken. En weer die verdomde witjassen van de VVD. Opgerot, Henk Kamp die mij in mijn stad probeert om te kletsen. Opknarren.


Bwahahaha, Henk Kamp uuut Borculooooo..



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 13:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 september 2012 12:55 schreef SQT het volgende:
Doe toch eens. Ik heb de programma's van de kleine partijen niet gevolgd, en 50Plus lijkt het niet onaardig te doen. Dan ben ik wel benieuwd wat ze claimen.

In het partijprogramma stond ‘De ouderen hebben de laatste jaren het meest in koopkracht ingeleverd.’. Dat hebben ze later nog wel aangepast, nadat ongeveer iedereen over ze heen viel. Want het blijkt juist dat ouderen het *minst* hebben ingeleverd, en sowieso relatief rijk zijn. Ondanks dat die zinsnede eruit is, blijft 50Plus het verhaal houden dat de ouderen financieel geholpen moeten worden, et cetera. Prima hoor, dat iemand voor ze opkomt, maar het klopt gewoon niet in de zin dat de huidige generatie jongeren het naar verwachting een stuk lastiger gaat krijgen als ze oud zijn dan de huidige 50-plussers. Naast dat de jongeren het nu sowieso zwaarder gaan krijgen qua arbeid, huizenmarkt, enzovoorts.

50Plus vecht vooral voor de generatie die geprofiteerd heeft van de wederopbouw, niet voor de generatie die echt geleden heeft onder de Tweede Wereldoorlog. Voor lui die gewoon donders rijk zijn. En dat gaat ten koste van het geld wat beschikbaar is voor jongeren --> geen solidariteit tussen generaties.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2012 13:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 september 2012 12:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
PvdA en SP zijn bedreigingen voor de solidariteit tussen generaties. Zolang zij blijven vasthouden aan het idee dat de AOW-leeftijd niet of niet binnen zeer korte tijd omhoog moet kan ik ze niet serieus nemen. Uiteraard valt er ook op van alles en nog wat geld te besparen, maar dit is toch echt een cruciaal punt.

Ik zal maar niet beginnen over de uitermatige schofterige leugen waarmee 50 Plus zich profileert/profileerde.
Klopt. Het probleem wordt lekker op de lange baan geschoven en aan ons overgedragen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2012 13:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 september 2012 13:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In het partijprogramma stond ‘De ouderen hebben de laatste jaren het meest in koopkracht ingeleverd.’. Dat hebben ze later nog wel aangepast, nadat ongeveer iedereen over ze heen viel. Want het blijkt juist dat ouderen het *minst* hebben ingeleverd, en sowieso relatief rijk zijn. Ondanks dat die zinsnede eruit is, blijft 50Plus het verhaal houden dat de ouderen financieel geholpen moeten worden, et cetera. Prima hoor, dat iemand voor ze opkomt, maar het klopt gewoon niet in de zin dat de huidige generatie jongeren het naar verwachting een stuk lastiger gaat krijgen als ze oud zijn dan de huidige 50-plussers. Naast dat de jongeren het nu sowieso zwaarder gaan krijgen qua arbeid, huizenmarkt, enzovoorts.

50Plus vecht vooral voor de generatie die geprofiteerd heeft van de wederopbouw, niet voor de generatie die echt geleden heeft onder de Tweede Wereldoorlog. Voor lui die gewoon donders rijk zijn. En dat gaat ten koste van het geld wat beschikbaar is voor jongeren --> geen solidariteit tussen generaties.
Partij voor de babyboomers. Mensen van de leeftijd van mijn ouders. Optimaal kunnen profiteren van de wederopbouw, in hun jeugd- en jongerentijd alles kunnen doen wat ze wilden, in de jaren tachtig carrière kunnen maken en huizen kunnen kopen in de goede tijd, en nu ook nog optimaal van pensioenen en AOW willen profiteren. Zijn ook de mensen die altijd voordringen bij de bakker en denken dat ze overal recht op hebben, simpelweg omdat het ze altijd is komen aanwaaien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-09-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Héél genant is het.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-09-2012 13:54 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 12 september 2012 13:43 schreef bastianus het volgende:
Partij voor de babyboomers. Mensen van de leeftijd van mijn ouders. Optimaal kunnen profiteren van de wederopbouw, in hun jeugd- en jongerentijd alles kunnen doen wat ze wilden, in de jaren tachtig carrière kunnen maken en huizen kunnen kopen in de goede tijd, en nu ook nog optimaal van pensioenen en AOW willen profiteren. Zijn ook de mensen die altijd voordringen bij de bakker en denken dat ze overal recht op hebben, simpelweg omdat het ze altijd is komen aanwaaien.




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen