![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Genoeg om ontopic over te zijn, boys! ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Jammer voor Geert. Ik heb geen gordijntje gezien in het stemlokaal. Die bonus zal er wel niet in zitten. ![]() ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Jawel, jawel. Liefst 3 of 4. Op voorwaarde dat je er 130 mag rijden. Oh, kut. Ik heb helemaal geen rijbewijs. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: banen zijn overrated, mensen willen toch niet werken signature ![]() |
|
Meeste overeenstemming met: Partijlogo ![]() U bent het op 12 punten oneens met VVD VVD PVV SGP Piratenpartij SP ChristenUnie D66 Partij voor de Dieren PvdA CDA GroenLinks 50Plus U bent het op 13 punten eens met 50Plus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-09-2012 20:41] signature ![]() |
|
quote:Hihi. Rasmongooltje dat je er bent. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Als je op zondag werkt is dat geen baan? Meer uren open is meer werkgelegenheid. Maargoed, ik zal het wel weer verkeerd zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Prioriteiten. Persoonlijk stem ik ook liever CDA, CU of SGP dan PvdA, SP of PvdD. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wat een giga-groei van PvdA en VVD in de voorlopige prognose. Jammer, al die strategische stemmers. ![]() |
|
Wat kudt! 41, ik dacht, dat kan niet meer stuk, kat in het bakkie. Halen de commies ook wat binnen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() lief signature ![]() |
|
Lijkt erop dat wederom de VVD de touwtjes in handen gaat krijgen. Mooi man ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Waarschijnlijk allemaal stemmers die net zoveel kennis van economie (denken te) hebben als onze briljante huiseconoom en denken dat de VVD goed is voor de economie. Helaas geven historische feiten (en niet alleen recente) hen ongelijk. ![]() ![]() |
|
quote: valt wel mee. een "echte" rechtse regering, of iets met de PVV, is nagenoeg onmogelijk. Ze zullen dus concessies moeten maken. Ze hebben, qua aantal zetels, wel gewonnen maar het makkelijk is het niet voor ze ![]() |
|
haha, straks mogen jullie opnieuw gaan stemmen signature ![]() |
|
quote: dat gaat ongetwijfeld een keer gebeuren ja ![]() ![]() |
|
sneller dan je hoopt vrees ik ![]() signature ![]() |
|
Tja, VVD/PvdA of Paars hebben beide geen meerderheid in de senaat. Zo gemakkelijk is de uitslag nog niet. Waar bijkomt dat PvdA en VVD er overduidelijk beide niet zoveel zin in hebben. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ik heb nu het idee dat ze wel zullen moeten. Wellicht met D'66 erbij (CDA, ook genoemd, kan zich beter koest houden voordat ze helemaal geen zetels meer overhouden). Maar makkelijk wordt het niet. Maar dat is met deze uitslag geen enkele combinatie ![]() |
|
damn, die Sjee dee aa'er lisjpelt wel erg harsss ![]() signature ![]() |
|
quote:Ik hoop, ja hoop, ja, op Kunduz+ (SGP). Meerderheid in tweedekamer en senaat. Maar ik verwacht dat VVD en PvdA iets gaan doen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |