![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heren, heren! Het is hier niet daadwerkelijk de politiek. Lief doen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Roses are red, Violets are blue, N...... ... ..... Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: I.t.t. overgewicht is intelligentie niet iets wat optisch zichtbaar is. Dat jij met dat eerste te koop loopt wil nog niet zeggen dat ik met dat laatste te koop wil lopen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
You know it's true. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Het eerste daarentegen... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Bitchfight? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja, je vult 'em even voor jezelf in? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: yeah!!! horns up!!!! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote:Ik zal je moeder even 'invullen'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ga jij nou maar het hokje naast Lutz Jacobi invullen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Volgens mij was er maar één strategische stemmer hier. Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gelukkig doet Panda mee. Die's tenminste authentiek. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Wie dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
SOPN!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
*popcorn* *doet VVD stemmen* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hé man, nog altijd op zoek naar het adres van ElitE? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Die tijd ben ik reeds voorbij, mannetje. Het gaat er meer om dat ondanks de 'goede punten' van die partijen ze verhinderd worden door achterhaalde opvattingen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
L') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Er is eigenlijk geen enkele partij bij waar ik me helemaal in kan vinden. Ze hebben allemaal wel iets 'naars'. Na het invullen van een paar stemwijzers kwam ik het dichtst bij de SP uit. Die is het geworden. Bareuh... ![]() |
|
quote: Tjah, kwestie van prioriteiten. Liever een koopzondagje minder dan duizenden banen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Dus je wilt er geen banen bij hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jij al een cirkeltje rood 'ingevuld'? oeps, te lui om te lezen [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-09-2012 17:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |