![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Narc The Proposition Pusher Pusher II Zerkalo ![]() |
|
quote: Wat een domme mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Forgetting Sarah Marshall Was wel oke. Leuke rollen van Jason Segel en natuurlijk Mila Kunis ![]() ![]() |
|
quote: Ik had van een einde wel wat meer verwacht, maar die nachtelijke scene op het plein? Meesterlijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Doomsday - Madmax in Schotland ![]() quote: ![]() ![]() |
|
quote: Wat is dan jou, zonder twijfel extreem intelligente, mening? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Vette film. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 12-10-2012 16:30] ![]() |
|
Fijne vakantie Schaep. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Gheghe. ![]() |
|
:') !!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Groetjes aan de eindbaas! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Straks naar Dredd! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ik heb je hem nog gestuurd ![]() signature ![]() |
|
quote:Je weet nu al dat je die bagger vindt, so why? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Awakenings gezien goed geacteer signature ![]() |
|
Ik weet vrijwel zeker dat ik 'em vet ga vinden. Kijk er zelfs al een tijdje naar uit. To be continued... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: De dvd? Aha. Bedankt nog. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zat net even het begin te kijken van Zombieland op RTL5. Die kneuzen hebben de 'vieze' stukjes eruit gehaald zodat ze de film voor 12 jaar en ouder blijkbaar om 20.30 kunnen uitzenden. Die stukjes zijn er ook nog eens met de botte bijl eruit gehaald. Dikke fail. ![]() ![]() |
|
okee, ik loof een mooie prijs uit voor wie mij kan helpen. ik heb al jaren flashbacks aan een film maar ik weet niet meer hoe die heet het gaat over een kind dat locked-in raakt (of autistisch, weet ik niet meer ze nemen hem mee naar een soort van inrichting waar ze hem proberen te helpen, zonder succes. De moeder leert dan andere patiënten kennen, bijvoorbeeld twee kindjes die constant cijfers noteren. Ze komt erachter door ze te bestuderen dat de twee eigenlijk communiceren met elkaar in priemgetallen. Er is ook een man die constant zit te wiegen op zijn bed of zo en altijd hetzelfde zegt. Ze komt erachter na een tijd dat hij iets zegt in de aard van "please scratch my back" of zo... als ze dat doet stopt hij... na al die jaren. en er zit ook een meisje met OCD. Die moeder laat dan een schaar bij haar liggen per toeval en dat meisje wil dan haar haar even lang knippen overal. Dat lukt niet en uiteindelijk heeft ze geen haar meer. De film eindigt met een soort draaitrap in die een symbolische poort openzet of zo voor de zoon die uit zijn locked-in geraakt of zo.. HELP! signature ![]() |
|
quote: Klinkt als bijzonder matig en van de vergezochte ellende aan elkaar hangend. Dus. Succes met zoeken! quote: :') Sneu! No dogs, no masters. ![]() |
|
Safe House Niet onaardig, heb me wel vermaakt. ![]() |
|
Dredd was, zoals verwacht, een lekker bruut actie-feestje. Geen boodschap of enige vorm van diepgang maar je moet ook goed van het pad af zijn wil je dat van deze film verwachten. Het verhaal lijkt wel iets te veel op dat van The Raid (nog steeds de beste actiefilm van 2012) maar dat schijnt puur toeval te zijn. De moeite waard, vooral in 3D. Mijn favoriete superheldenfilm van het jaar iig. Een dikke 8! Daarna nog de zwarte komedie A Fantastic Fear Of Everything met Simon Pegg gezien. Geen uitleg; just see it! Ook een dikke 8. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 13-10-2012 4:06] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Walkabout. Beetje omsamenhangend af en toe maar wel de moeite waard. Mooie beelden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |