|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, superfilm! Kan ik keer op keer met veel plezier opnieuw zien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Bane 1 dimensioneel?? hebben wij dezelfde film gezien? van welke film houd jij eigenlijk wel?? ben wel benieuwd! |
|
Signs, geregisseerd door M. Night Shyamalan en met o.a. Mel Gibson. Een van de films van Shyamalan die niet zo geslaagd waren als iedereen die The Sixth Sense had gezien op hoopte. Ik vond er ook niet zoveel aan, beetje slappe alien invasion-film met wat rare gaten in het verhaal en wat teveel uit de lucht vallende plotelementen (o.a. wat de aliens wel/niet kunnen). Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr... Ik denk dat ik -en vele anderen- gewoon niet door hadden waar het echt om ging. Deze fan-theorie - die ervan uitgaat dat het helemaal niet om aliens gaat - geeft namelijk een uiterst plausibele draai aan het verhaal: http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ubaqq/what_fan_theories_have_blown_your_mind_with_their/c4ubvmy Dat maakt de film niet per se beter, want als je überhaupt tijdens de film niet doorhad dat er een diepere laag is én er daardoor niet echt iets bijzonders overblijft is het gewoon niet goed gepresenteerd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vond jij het dan een grote acteerprestatie? Platte actiefilm in mijn ogen. Ik vind in dit genre bijvoorbeeld Watchmen of Iron Man veel vermakelijker / beter. Boeiender |
|
Hardy zet een dikke prestatie neer aangezien je de helft van z'n gezicht niet eens kan zien. That being said, ga Warrior kijken, allemaal. Daarna Bronson. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Tja, Gibson is natuurlijk wel een extreem christen, maar ik vind het nogal ver gezocht. Gisteren Skyline gezien, een zoveelste 'einde van de wereld'-variant (waar Hollywood momenteel maar geen genoeg van schijnt te krijgen), die mooi in de middenmoot blijft steken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Nog ruim een week en dan is dat ook voorbij.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Waarom? Ik vind het plausibeler dan dat die aliens echt aliens zouden zijn en dan zo incapabel/debiel zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, maar ik wil zeggen, als je die film 'onbevangen' ziet, wijzen alle pijlen in de richting van aliens...graancirckels en zo...de 'dubbele laag' is me dan iets te dik verpakt. Maar wel eens interessant om het van een andere 'angle' te bekijken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ja, dat klopt. Maar ik vind deze uitleg wel veel sterker, dus ik zou wel willen geloven dat het zo bedoeld is. Maar dat men het niet durfde meer te hinten naar de dubbele laag? Te incapabel? Studiobonzen wilden het niet? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, ik vond het echt een goede prestatie. De intensiteit en constante dreiging die Bane uitstraalde vond ik erg goed gedaan. Ook de vechtpartijen tussuen Bane en Batman waren erg goed gedaan naar mijn mening. Ik ben dus tevreden in ieder geval! Watchmen en Iron man zijn idd beter maar dit hangt er voor mij net onder |
|
De eerste Dark Knight is mijns inziens veel beter en ik schaar mij wat betreft DKR volledig achter de mening van Mr.N. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ik heb gisteren The Man With The Iron Fists gekeken... Tsja, grotendeels goede acteurs, maar damn, wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg! Een soort vermening van chinese martial-arts (wat ik geweldig vindt) met hiphopshit en western, bah! Geen succes, iig niet voor mij! |
|
The Man With The Iron Fists is een draak van een film inderdaad. Je vergat nog even de spuuglelijke, gedateerde computereffecten te vermelden en dat de meeste gevechten het voornamelijk moeten hebben van kabelwerk en special effects, nogal een misser als je een martial arts film wil neerzetten. Als klapper op de vuurpijl moeten we al die slecht geacteerde, lelijk vormgegeven scenes ook nog eens nemen met een flinke dosis misplaatste hip hop en r&b. Eigenlijk bevestigd deze film wat iedereen al lang wist; RZA is een talentloze hoop stront met te veel geld en een enorm ego... wie anders dan een hip hopper laat zichzelf de hoofdrol spelen in zijn eigen film terwijl hij dat absoluut niet kan en daar ook geen ervaring mee heeft. Epic Fail!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ben over de helft Avengers. Ik ben er niet kapot van en gelukkig redt Iron Man de film een beetje. Ik snap eigenlijk niet waarom dit zo'n hitfilm is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Almost Famous Niet helemaal ondersteboven van, wel leuk om acteurs te zien die nu erg bekend zijn (Philip Seymour Hoffman, Zooey Deschanel) |
|
quote: Misschien moet je je dat pas afvragen als je de hele film hebt gezien? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik denk met nog maar 30 minuten op de klok ik wel weet hoe ik er over denk Ik kijk hem zeker af hoor, wees niet bang! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Menschen hier De Hobbit al gezien? Ik ga over een week pas ofzo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ben ook wel benieuwd, ga ook pas over een tijdje. Brave gezien, schattig. |
|
Ben de hobbit om 12:12 op 12-12-12 gaan kijken -addict- Ik vond het een leuke film. Het komt niet in de buurt va LOTR maar daar had ik me wel op voorbereid aangezien de Hobbit een heel ander soort boek is dan LOTR. De film was was lichter en meer van hak op de tak, maar ik vond het tof zeker omdat ik het boek had gelezen. Ik begrijp niet waarom ze het nou persé in 3 delen wilde doen maar ik zie het wel als ze alledrie uit zijn. Het was voor mij geen topper maar vooral vermakelijk en leuk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Expendabels 2 heerlijke onzinnige aktie flm Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Schijnbaar ga ik daar maandag heen, vanwege het niet draaien van Cloud Atlas hier in de buurt. Boeiender |
|
quote: Die vond ik wel te pruimen, de 2 delen erna niet. Maar dat zal wel aan mij liggen. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |