IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-12-2012 16:23 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 december 2012 16:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Plus: het is Wu-Tang Clan. Dat heeft altijd al gedraaid rond overdreven martial arts-gedoe.


quote:
En garde, I'll let you try my Wu-Tang style


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2012 16:32 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 17 december 2012 16:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Plus: het is Wu-Tang Clan. Dat heeft altijd al gedraaid rond overdreven martial arts-gedoe.
Juist, dat bedoel ik. Ga zie dan.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 17:41 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 december 2012 14:14 schreef attila_de_hun het volgende:
is een uiterst luchtig , maar toch aangenaam boek. ik denk dat jij dat wel op een dag, hoogstens twee dagen uit zal hebben.
Net eens uit de kast gepakt. Epic. Ik ga langer doen over de film kijken dan het boek lezen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-12-2012 18:08 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Dit weekend nog eens Memento bekeken. Moet zowat de 4de keer geweest zijn in een dik half jaar tijd ofzo...
Wat een briljante film


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-12-2012 18:33 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 17 december 2012 16:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Plus: het is Wu-Tang Clan. Dat heeft altijd al gedraaid rond overdreven martial arts-gedoe.


Dat is geen excuus voor een slechte film natuurlijk. Genoeg films met overdreven martial arts perikelen die ook als film goed in elkaar zitten en er niet ronduit goedkoop en lelijk uitzien... zo'n beetje alle films waardoor RZA zich geinspireerd voelde bijvoorbeeld. Deze cgi en wire-fu nepheid kan je tegenwoordig echt niet mee aankomen. Hoe verhoudt deze miljoenenproductie zich tot het relatief goedkoop opgenomen The Raid bijvoorbeeld; zeer slecht imo. Het zal wel even duren voordat iemand weer zo dom is om een RZA film te produceren...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-12-2012 7:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

The Hobbit gezien gisteren. Mijn eerste 3d filmervaring in een bioscoop, wat een positieve ervaring was.

De film zelf grossiert in mooie plaatjes natuurlijk, het verhaal wordt soms wat opgehouden door uitgesmeerde vertellingen zoals het Gollem stukje.

Verder is het LotR light qua verhaal in de film, maar visueel is het allemaal wel knapper neergezet (wat natuurlijk ook niet anders kon qua voortschrijdende techniek).


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-12-2012 9:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 18 december 2012 7:16 schreef MR. N het volgende:
The Hobbit gezien gisteren. Mijn eerste 3d filmervaring in een bioscoop, wat een positieve ervaring was.

De film zelf grossiert in mooie plaatjes natuurlijk, het verhaal wordt soms wat opgehouden door uitgesmeerde vertellingen zoals het Gollem stukje.

Verder is het LotR light qua verhaal in de film, maar visueel is het allemaal wel knapper neergezet (wat natuurlijk ook niet anders kon qua voortschrijdende techniek).

Wat betreft dat visuele: deze film zou door de dubbele framerate (48 fps, high frame rate --> HFR) nóg mooier moeten zijn. Of in ieder geval anders Nu was het voor jou de eerste keer 3D + eerste keer HFR, dus misschien is dan lastig te zeggen wat precies de verschillen waren, en of dat goed uitpakt of niet, maar eerder hebben mensen wel geklaagd over HFR (omdat het zo anders is).

Ben ook wel benieuwd wat mensen die eerder 3D hebben gezien, nu van 3D+HFR vinden. Normaal 3D vond ik juist irritant bij snelle stukken, wegens motion blur etc. Dat zou nu een stuk minder moeten zijn. Eigenlijk wil ik ook geen films in 3D zien, want ik vind het weinig toevoegen, maar misschien The Hobbit dan toch maar wel weer


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-12-2012 9:15 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Persoonlijk vind ik de eerste film waarbij dat 3D wat toevoegd.
Het is nu meer dan net af en toe een object dat uit de film lijkt te komen zoals bij Pirates, Alice of Avengers. Het begint eindelijk wat toe te voegen; de ervaring van het filmkijken te veranderen. Je zit er nu meer 'in'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-12-2012 9:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 18 december 2012 9:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Persoonlijk vind ik de eerste film waarbij dat 3D wat toevoegd.
Het is nu meer dan net af en toe een object dat uit de film lijkt te komen zoals bij Pirates, Alice of Avengers. Het begint eindelijk wat toe te voegen; de ervaring van het filmkijken te veranderen. Je zit er nu meer 'in'.

Avengers heb ik ook met 3D gezien, daar vond ik het inderdaad weinig toevoegen en daar was ik wel blij mee want daardoor was het niet echt storend Bij Ice Age 3 ooit, was er wel 'veel' 3D (zat je er echt 'in') en dat was bij vlagen ontzettend storend omdat het gewoon niet klopt / in snelle stukken bagger werd. En dat terwijl je met zo'n animatiefilm perfect de 3D-eigenschappen van alles weet, dus het was vooral een kwestie van matige techniek.

Nou ja, The Hobbit wordt dan mogelijk maar wel 3D+HFR


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-12-2012 9:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik heb me er bij The Hobbit iig totaal niet aan gestoord.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2012 10:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 december 2012 9:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Persoonlijk vind ik de eerste film waarbij dat 3D wat toevoegd.
Het is nu meer dan net af en toe een object dat uit de film lijkt te komen zoals bij Pirates, Alice of Avengers. Het begint eindelijk wat toe te voegen; de ervaring van het filmkijken te veranderen. Je zit er nu meer 'in'.


Op een gegeven moment merk ik het niet meer. Maar in het begin bij die dwergenhal was het echt zo iets van WOW!!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-12-2012 10:12 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 18 december 2012 10:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Op een gegeven moment merk ik het niet meer. Maar in het begin bij die dwergenhal was het echt zo iets van WOW!!!
Bij de goblins en adelaars merk je het ook behoorlijk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2012 10:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 december 2012 10:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Bij de goblins en adelaars merk je het ook behoorlijk.

ja dat is zo, Maar het is zoals jij het zegt, het effect is een goed geintegreerd deel van de film (in plaats van zo nu en dan een leukf effectje). Goed werk afgeleverd door PJ. Gaat nog wat worden wanneer Smaug zich uit gaat leven..
(een ander vermoedelijk hoogtepunt is wanneer Beorn los gaat op het slagveld --> R-rating??? )

wordt de film in Duitse bioscopen nagesynchroniseerd trouwens. dat lijkt mij wel een intense kutervaring...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-12-2012 10:20]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2012 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

The Divide gezien

hield mijn aandacht erbij, direct een grote nucleaire (bom-)explosie en een tiental mensen geïsoleerd in een keldergebouw


vrij groezelig, de mens (man) op zijn slechtst

7/10

not bad


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2012 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Films van 2012 die ik niet kut vond


The Dark Knight Rises
Looper
The Divide
The Hunger Games
Headhunters
Prometheus


met Looper als winnaar


kutte films waren er veel te veel weer. Woman in Black, Gone, Seven Below, VHS, Paranormal 4, Rogue RIver, Taped, Wrath of the Titans, Lawless, Taken 2, Outpost, Meeting Evil, ...


The Broken Circle Breakdown zou ik nog moeten zien en die nieuewe met Matthias Schoenaerts ook


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-12-2012 13:01]


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2012 13:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

looper wil ik zeker nog zien! verder ontbreekt "the hobbit"in jou lijst met niet-kuttige films. (de nieuwe spider-man was goed trouwens)


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 13:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 17 december 2012 18:33 schreef Mortis Rex het volgende:
Dat is geen excuus voor een slechte film natuurlijk.

Neen, maar het maakt snel duidelijk waar je je aan kunt verwachten. Ga jij bij doom metal ook klagen dat het traag is? Wu-Tang Clan en martial arts zijn praktisch synoniemen. Als ik veel geld heb zou ik ook een film maken over mijn hobby's: breakdowns en Converge-fans trollen. Boeit mij niet dat anderen het slecht gaan vinden, zo lang ik er maar veel lol aan heb.

Of had je van RZA echt een goede film verwacht?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-12-2012 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 18 december 2012 13:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen, maar het maakt snel duidelijk waar je je aan kunt verwachten. Ga jij bij doom metal ook klagen dat het traag is? Wu-Tang Clan en martial arts zijn praktisch synoniemen. Als ik veel geld heb zou ik ook een film maken over mijn hobby's: breakdowns en Converge-fans trollen. Boeit mij niet dat anderen het slecht gaan vinden, zo lang ik er maar veel lol aan heb.

Of had je van RZA echt een goede film verwacht?

Allemaal irrelevant. Of je het kunt verwachten of niet: als het een slechte film is, is het een slechte film.

En wat ik in de reacties her en der een beetje proef is dat RZA zo graag een slechte-film-die-dan-toch-wel-weer-gaaf-is (zoals alle flauwe martial arts-films) wilde maken dat er geforceerd-slecht-niet-grappige-film overgebleven is


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2012 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 december 2012 13:06 schreef attila_de_hun het volgende:
looper wil ik zeker nog zien! verder ontbreekt "the hobbit"in jou lijst met niet-kuttige films. (de nieuwe spider-man was goed trouwens)


hebbek nog niet gezien, die Hobbit. Mensen wiens visie ik meestal volgt zeggen me dat hij extreem langdradig is in bepaalde stukken (drie kwartier in een huis blijven of zo?). Komt nog wel...


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-12-2012 13:48 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Die Bilbo heeft dan ook een redelijk groot huis.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2012 13:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

voor een Hobbit


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-12-2012 15:33 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 18 december 2012 13:00 schreef Hypnos het volgende:
Films van 2012 die ik niet kut vond


The Dark Knight Rises
Looper
The Divide
The Hunger Games
Headhunters
Prometheus


met Looper als winnaar


kutte films waren er veel te veel weer. Woman in Black, Gone, Seven Below, VHS, Paranormal 4, Rogue RIver, Taped, Wrath of the Titans, Lawless, Taken 2, Outpost, Meeting Evil, ...


The Broken Circle Breakdown zou ik nog moeten zien en die nieuewe met Matthias Schoenaerts ook


The Devide en Headhunters moet ik nog zien. Taken 2 vond ik best cava, hoewel hij niet kan tippen aan de eerste film.
Chronicle en Skyfall niet gezien? Voornamelijk Chronicle vond ik toch erg sterk en is voor mij na Looper de film van het jaar
Ook The Expendables 2, Ted en Madagascar 3 vond ik erg leuk. Hoewel het natuurlijk geen films zijn die je moet zien voor enige meerwaarde, maar zuiver voor de fun.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2012 15:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Chronicle nog niet gezien nee, ik vreesde een beetje een Super8 scenario...

Skyfall, juist, die moet ik nog


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2012 15:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 december 2012 15:37 schreef Hypnos het volgende:
Chronicle nog niet gezien nee, ik vreesde een beetje een Super8 scenario...

lijkt er in de verste verte niet op. Chronicle is een zeer vette film!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-12-2012 15:50 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 18 december 2012 15:44 schreef attila_de_hun het volgende:
lijkt er in de verste verte niet op. Chronicle is een zeer vette film!

+ heel erg veel


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen