![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Detachment. Die was "leuk" van het kaliber Precious. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Gister gezien: Voor WB begrippen nog aardig te doen. ![]() ![]() |
|
Beneath Hill 60 Was wel aardig ![]() |
|
Gisteren 'Take Shelter' gezien. Anders dan ik had verwacht. Een tergend trage, maar degelijke film die toch vooral handelt over het hoofdpersonage dat de pedalen lijkt te verliezen...maar dan is er natuurlijk dat 'verrassende' einde... ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
http://secretlifeofamanhattancallgirl.wordpress.com/2012/03/16/eden-movie-based-on-the-life-of-trafficking-survivor-activist-artist-chong-kim/ Eden erg, ik haat de mensheid signature ![]() |
|
Gisteren zijn we naar 'De Marathon' geweest. Wat een heerlijke film, met veel lachen en aan het eind een traan. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Iemand hier vond het slecht, die spoort dus niet. Kijk de nieuwe Spiderman, die is pas slecht. Zelfs de 3D is matig. Films als Take Shelter hebben tenminste een originele (jij noemt het trage) opbouw maar dat liever dan die dertien-in-dozijn plots die 9 van de 10 producties tegenwoordig hebben. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Ga dan ook even Bug uit 2006 van William Friedkin kijken waarin hoofdrolspeler Michael Shannon ook compleet krankzinnig wordt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Oja, die heb ik gezien, gekke film (op een positieve manier), wil ik nog wel eens opnieuw zien. ![]() |
|
![]() Had een tegenvaller verwacht. Bleek toch iets anders te zijn. Special effects zijn moddervet en Biel is oneindig maal lekkerder dan Beckinsale. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Savages: In het begin af en toe wat verwarrend, maar al met al een erg gave film. Al had ik niet anders verwacht. Chernobyl Diaries: Deed me een beetje denken aan The Descent. Vette film, toffe sfeer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
The Dark Knight Rises. Heersch. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() tja... wat je er van verwacht hé... signature ![]() |
|
Ted, vond het een erg vermakelijke film. Boeiender ![]() |
|
Het wordt alleen een beetje saai na het Flash Gordon feestje imo. Het verhaaltje wordt dan plichtmatig afgeraffeld zonder de gekkigheid die eraan vooraf ging en het einde is ook voorspelbaar (en iets te te Disney) wat mij betreft. Voor de rest prima te doen inderdaad. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Joa, daarna zakt het aardig in, maar goed, daarvoor genoeg leuke scenes. Boeiender ![]() |
|
Looper. Verrassend vet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Was een leuke film inderdaad. Verder kaartjes gereserveerd voor 2001: A Space Odyssey en Apocalypse Now in EYE op 15 en 19 december. Tweede keer 2001: A Space Odyssey in EYE, blijft een briljante film. Misschien Pulp Fiction ook maar meteen meepakken daar. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Warrior. Mooi! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Zaterdag laat Showgirls. Niet mooi. Mijn tenen staan nog altijd in krulstand. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Hoe kan je zoiets ook laten gebeuren? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Dit weekend: Jagten, nieuwe Thomas Vinterberg-film. Best goed en aangrijpend, wel wat makkelijk (redelijk in de echte wereld 'bekend' verhaal, iemand die beschuldigd wordt van pedofilie en zijn onschuld moeilijk kan aantonen, sociale repercussies etc.) en daardoor voor mij een tikje te traag. Sowieso wel allemaal dikke prima geacteerd! En beduidend beter dan The Expendables 2 van de avond ervoor. Toch jammer dat ze ondanks al die actiefilmhelden en een gigabudget niet de top films van de 80's kunnen overtreffen... Vond wel Jean Claude te gek als overdreven bad guy met overdreven accent enzovoorts, dat hadden ze véél meer moeten uitbuiten! No dogs, no masters. ![]() |
|
Waar heb je Jagten/The Hunt gezien? Staat nog niet online volgens mij... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |