![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet = net ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb me erg vermaakt. Herkende veel verwijzingen (Hellraiser, Cube, Evil Dead, Ringu, en nog een aantal die ik mij niet meer kan herinneren) en wist dat ik geen serieuze film moest verwachten. Zat natuurlijk met opzet stampvol met cliché's maar wist er toch een geheel eigen draai aan te geven. Daarnaast kan ik altijd ontzettend genieten van Richard Jenkins... heldenacteur. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Cabin In The Woods is een van de meest originele horrorfilms in jaren. Je moet wel enige kennis van het genre hebben om hem optimaal te kunnen waarderen. Samen met The Raid mijn favoriet van het jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Dan vond je de films van/met Tony Jaa (oa Ong Bak) zeker ook ruk? Merantau kent meer verhaal dan die films namelijk. Het draait in Merantau dan ook voornamelijk om de stunts en gevechten en die zijn subliem gedaan. Mijlen ver boven wat Hollywood doet met martial arts iig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Kennis van het genre is aanwezig, heb alle verwijzingen ook wel gezien, maar als geheel vond ik er eigenlijk niet veel aan. En ik ben echt wel een horrorliefhebber.. Leuk, al die verwijzingen en linkjes met het een of ander, maar ik vond hem gewoonweg niet spannend. En da's bij mij wel het criterium.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
nieuwe Batman niet slecht vorige vond ik stukken beter signature ![]() |
|
Gisteren eindelijk Brave, hele leuke film, zo schattig, zo tof ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
The Expendables 2, heerlijk dom vermaak met alle oude helden ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
'Terribly Happy', een donkere komedie over een flik die naar Jutland in Denemarken gestuurd wordt, en daar zeer domme dingen doet. Een beetje Coen-achtig. En uit de bib gehuurd, ![]() Cabin in the woods vond ik toch ook maar een sof. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
The Machinist Heerlijke film ![]() Soms nog aanraders met eenzelfde sfeer? ![]() |
|
quote: Jacob's Ladder Mulholland Dr. Lost Highway Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Ik heb mij prima vermaakt met Ong Bak. Verschil is dat Ong Bak over de top is en Merantau zichzelf wat te serieus neemt. Bij die laatste had ik het idee dat ik naar zo'n RTL4 waargebeurd film zat te kijken, maar dan met actie. Ik vond het acteerwerk ook niet zo goed. Er was helemaal niks mis verder met de stunts en gevechten, de stukken daartussen had ik het moeilijk mee. Battle Royale eindelijk gezien. Deel 2 ook maar direct bekeken. ![]() ![]() |
|
Jammer dat BR2 zuigt. De regisseur was tijdens de opnames overleden en het werk is toen afgemaakt door diens zoon... helaas zonder al te veel succes. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
BR2 is inderdaad een zooitje. Ze hadden een keus moeten maken tussen de nieuwe regel BR2 of het volgen van de overlever van deel 1, dan had het nog best leuk kunnen uitpakken. Maar niet allebei tegelijk. Heb jij Black Metal: The Music of Satan ook gezien? http://www.billzebub.com/666/BlackMetalTheMusicofSatan/tabid/57/Default.aspx [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-08-2012 2:54] ![]() |
|
Inland Empire, zonder plaspauze. Oef. Voor compensatievrolijkheid ook Ponyo gekeken. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Ik vond hem ook niet zo geweldig als verwacht(/gehoopt). Vaak een 'net niet' gevoel en behoorlijk voorspelbaar af en toe. Wel een origineel concept. ![]() |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Deze gaat nu in de DVD-speler. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dank je voor de tips. Zijn mij allen onbekend, dus ik kan weer even weg ![]() ![]() |
|
quote: Ik moet overigens zeggen dat de scene tegen het einde van de film als alle deurtjes tegelijk open gaan wel behoorlijk memorabel was. ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Memento Following Pi The game Barton Fink She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: The Game is idd zalig en ik denk Memento ook al eens gezien te hebben. Pi stond al op men mijst te checken, de andere 2 zijn me onbekend. Vlieger er bij deze dus ook op ^^ ![]() |
|
quote: Scherp! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |