|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Argo vond ik ook goed te doen, alleen op 't einde werd alles helaas weer zwaar overdreven en actie georiënteerd. De 70s sfeer zat er goed in iig. Herkende "Walter White" in eerste instantie niet eens hehe. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hehe idd!! ja, die politiewagens op de termac naast het vliegtuig... djeez maar de rest signature |
|
Gaaf. Leuk einde ook. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
vannacht Gattaca gezien niet slecht, had er wel meer van verwacht. signature |
|
Net American Psycho 2 bekeken. Verrassend goed vind ik hem, al is het beter hem niet te veel naast de eerste te leggen. |
|
Is dat dan niet met een vrouw deze keer als 'psycho'? Enfin, gisteren deze gezien Sinds 'C'est arrivez près de chez vous', ben ik een grote Poelvoorde- fan, dus zijn verschijning maakt al veel goed. Maar sowieso een charmante, leuke Franse film. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Poelvoorde Le velo de Ghislain Lambert, Les convoyours attendant en uiteraard Podium zijn ook prima werkjes She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vooral toch Le Velo... Daar mogen ze weldra wel eens een verzamelbox van uitbrengen (misschien nog wat vroeg). Zo ben ik ook al even op zoek naar een verzamelbox van Cronenberg (van zijn oude films), maar niet echt iets te vinden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ook eens checken, sinds Le Velo wel klein beetje fan van die man geworden inderdaad. Zelf de Marathon en Starbuck gezien, beide erg amusant |
|
quote: En "C'est arrive pres de chez vous", hoop ik toch? Geniale film. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nog niet, staat wel al een tijdje klaar om te kijken. |
|
quote: Doen! Koning van een film, Tarantino is naar verluidt ook een grote fan van dit meesterwerkje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Klopt. Er wordt af en toe verwezen naar Patrick Bateman, maar ik denk dat het beste is om het eigenlijk als een aparte film te zien zonder veel linken te leggen met American Psycho. (Al zijn er natuurlijk wel wat overeenkomsten te vinden) |
|
Elephant gezien van Gus Van Sand zeker? over zo een shooting op Amerikaanse school. kreeg heel veel op IMDB, iets gewonnen in Cannes wellicht maar wat een saaie film zeg overslaan. Hard signature |
|
Dikke aanrader man. Geweldig geschoten. |
|
Vooral veel mooie beelden inderdaad. Moet je wel voor in de stemming zijn. |
|
Valt er ook nog iemand op dat Huppert in die "mon pire" zit? HIer: Killing them softly. Ik snap niet dat deze in de recensies is afgeslacht... Prachtig sfeervolle gangsterfilm die zeker ook iets toevoegt aan het genre. Moonrise Kingdom: Wes Anderson mag weer! Bullshit, elke film van deze man is geniaal! Frankenweenie: Tim Burton blijft hetzelfde verhaal vertellen, maar blijft dat ook meesterlijk doen. Wel een verademing.... zonder Depp. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
De film waarna Elephant verwijst, Elephant van Alan Clarke, is eveneens erg goed. Op eenzelfde vloeiende manier gefilmd, alleen dan afrekeningen in het IRA-circuit. |
|
quote: Lekker belangrijk dat hij mooi geschoten is; de film is zo voorspelbaar als het maar kan en doet met het voorspelbare gegeven ook nog eens helemaal niks. Dikke +1 voor Hypnos hier. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Life of Pi. Leuke film, monsterlijke sfx. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Voorspelbaar... ja, het is dan ook een registratie van een gebeurtenis. Daarbuiten is goed geschoten in deze film zeer van belang, door het camerawerk wordt je erin meegezogen. |
|
Four Rooms Wat vreemd, maar erg vermakelijk vind ik. |
|
The Last Stand, het Hollywood debuut van Kim-Jee-Woon (I Saw The Devil) en de eerste hoofdrol voor Arny in meer dan tien jaar. De hand van de meester (Kim) is nog wel te herkennen (veel lang uitgerekte shots weer) en hij is hier in volle western modus (a la The Good, The Bad, The Weird). Arnold is nog in staat een film te dragen en er zit slechts 1 "i'm too old for this shit" grapje in. Johny Knoxville speelt slechts een klein rolletje gelukkig. Veel beter dan de trailers iig... onterecht geflopt... ga naar The Last Stand ipv Die Hard deel zoveel is mijn advies. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Seven Psychopaths, vond het wel een leuke film. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |