![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geld. ![]() Lijkt me ook iets te lang voor een dergelijk kort verhaal (+ materiaal uit de aanhangsels, als ik het goed begrepen heb), maar ik zal het zaterdag wel zien. Ben in ieder geval wel erg benieuwd, als Tolkienliefhebber. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hehe, Sylvester McCoy is inderdaad een nette bonus ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Straks Sushi Girl kijken hier. Volgens reviewers een soort van Grindhouse versie van Reservoir Dogs met een vreemde rol voor Mark Hamill... hij schijnt zowaar een goede prestatie neer te zetten ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Din of Celestial Birds haalt het niet bij begotten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Had een mooi (maar te korte) rol in The Hobbit. Ik hoop dat hij in de komende twee films weer aanwezig zal zijn. ![]() |
|
quote: Middelmatig en heeeeeel erg voorspelbaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Chronicle. Vette film! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: diegene die deze film heeft gemaakt gaat de Fantastic four rebooten. Ik ben erg benieuwd! ik heb wel hoge verwachtingen en veel slechter kan het niet worden ![]() |
|
Serieus? Oei... Hopen dat hij er wel wat mee kan dan ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: serieus! http://www.imdb.com/title/tt1502712/ ik ben positief gestemd. ![]() |
|
Sunshine [2007] ![]() Denk Event Horizon, maar dan nét ff anders. Erg gave film. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Al draagt een aap een gouden ring, en vlaggen op modderschuiten en zo. FF's grootste probleem is FF zelf, en daar helpt geen geniale regisseur of acteur aan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: De FF is in principe een goede serie met een reeks aan interessante "bad guys". Met name de John Byrne comics zijn erg goed. Maar goed, zo een discussie is verder zinloos, smaken verschillen en ik zie het later wel. Overigens denk ik zo over super-man maar ik ben desondanks toch benieuwd naar de superman film die Zacvk snyder gaat maken Wellicht dat hij toch iets goeds weet te maken van een aap met een gouden ring etc ![]() |
|
quote: Denk compleet anders en stukken beter.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
OK, toegegeven, dat laatste half uur Avengers maakt heel veel goed! ![]() |
|
quote: Sunshine was best goed, maar Event Horizon vond ik toch stukken vermakelijker! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik vond het jammer dat Sunshine op 't eind dezelfde richting uitging als Event Horizon.. had niet gehoeven. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: SNOB!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() vet.. komen de andere 2 delen ook nog? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-12-2012 12:19] ![]() |
|
Melancholia nog eens bekeken. Pracht van een film ![]() ![]() |
|
Hasta La Vista, Vlaamse film over 3 gehandicapten (een blinde en twee rolstoelers) die een reis naar Spanje maken om hun maagdelijkheid te verliezen. Niet heel hoogstaand maar wel vermakelijk. The Dark Knight Rises. Niet onaardig, wel erg veel plotholes zo links en rechts. Bane vond ik ook niet zo boeiend. ![]() |
|
We need to talk about Kevin, een fucking kopstoot van een prachtfilm, je zou bijna kunnen zeggen een referentiepunt voor alle toekomstige psychopatenfilms. Heel sterk, beklijvend, een ab-so-lu-te aanrader, zeker voor zij die er aan denken om aan kinderen te beginnen ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:Ja. Met Rooney. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: De originele Zweedse versies gaan kijken? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |