![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tarantino is voor mij iig niet de held die velen van hem maken From Dusk Till Dawn blijf ik wel graag bekijken ![]() signature ![]() |
|
quote: Ik vond het de meest vermakelijke Tarantino film sinds de eerste Kill Bill. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Klinkt veelbelovend. Waar zag je hem al? Ik zie hem normaal volgend weekend. ![]() |
|
quote: Yay! Ik ga over 2 weken. Net Reservoir Dogs, lang geleden dat ik die gezien had, was leuk. ![]() |
|
quote: From Dusk Till Dawn is niet van Tarantino maar van Rodriguez, Tarantino heeft er wel aan meegeschreven. ![]() Django ben ik wel benieuwd naar, lijkt me beter dan wat hij na Pulp Fiction gedaan heeft, Kill Bill, Inglorius Bastards, ik vond er niet veel aan, Jackie Brown was redelijk. Boeiender ![]() |
|
quote: Hebben ze in FDTD niet allebei een deel geschreven? Eerste deel Tarantino, tweede deel Rodriguez? Dat meende ik altijd.. Zou ook de abrupte genre-switch verklaren.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Dacht ik ook, maar IMDB vertelt mij dat Rodriguez geregisseerd heeft (wist ik), dat Robert Kurtzman het verhaal heeft geschreven, en Tarantino blijkbaar de screenplay heeft geschreven. http://www.imdb.com/title/tt0116367/ Wel een moddervette film imo. Boeiender ![]() |
|
Het uitgangspunt van From Dusk Till Dawn was een showcase voor Kurtzman, die een special fx-man is, om zijn effectkunsten te laten zien. Daarvoor had hij een kort scenario geschreven (het gedeelte in de bar) en benaderde zijn vriend Rodriguez om het te maken. Die vond het wat te kort en vroeg op zijn beurt weer aan Tarantino of hij er wat langers van kon maken. Die verzon het hele eerste gedeelte erbij. ![]() |
|
quote: Er staat een bijna perfecte HD-dvd-rip online (screener). Voor mij absoluut een uitkomst aangezien de bioscopen hier in Leeuwarden nogal te wensen overlaten; abominabele beeldkwaliteit (korrelig) op kleine schermen (op eentje na maar daar is de kwaliteit dan weer 100% kut), pauze in de film, vervelend publiek (veel aso types hier in Ljouwert) en dat voor normale ticketprijzen... voor de geleverde kwaliteit is dat behoorlijk duur imo. Als ik kan zie ik films thuis of elders in het land... Tuschinski blijft favoriet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Bedoel je niet planet terror en death proof? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zwaar ondergewaardeerd talent... zijn CV is zeer indrukwekkend. Als regisseur helaas minder geslaagd met Wishmaster als hoogtepunt. http://www.imdb.com/name/nm0476071/ Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hostel: Part III ? wtf? signature ![]() |
|
quote: Niet doen! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Nope! Al zijn die ook erg tof ![]() FDTD begint ook als een gangster-roadmovie-achtig iets, zonder enig spoor van horror, en slaat ineens 180 graden om zodra ze de Titty Twister binnen gaan.. WMP: Dank voor de opheldering! Nooit geweten ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
The Watch. Major meh. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Haha, film van het jaar IMHO ![]() |
|
quote: +1 Looper: Zware tegenvaller vooral omdat het stuk in het landhuis veel te lang duurt. Maar gaaf om te zien hoe JGL als een jongere Willis wordt neergezet. Human Centipede: Interessant concept, maar gammele executie. Kan niet anders dan door een Nederlander te zijn gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 17-01-2013 10:35] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Lijstje! Ben er wel benieuwd naar. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Jackie Brown: zeer goed verhaal, maar blies me niet omver. 28 Days Later: vermakelijk en minder voorspelbaar dan je zou denken. ![]() |
|
28 weeks later is veeeeeeeeeeeeeeeel beter! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Was ik reeds van plan om binnenkort te zien. Bij deze zal dit er zeker van komen. ![]() |
|
Van de week: Lord Of The Rings: The Two Towers Dumb And Dumber Master And Commander: The Far Side Of The World War Of The Worlds ![]() |
|
quote: De klassieker of dat gedrocht met Cruise? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Bij deze 28 Weeks Later bekeken en maakt inderdaad een pak meer indruk. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |