![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Public Enemies Geslaagde film over John Dillinger. ![]() |
|
True Romance Erg vermakelijk en zeker de moeite waard. ![]() |
|
Gisteren 'Brazil' van Terry Gilliam gezien. Bij momenten erg grappige, lekker absurde film. Maar, typisch Gilliam, erg lang (meer dan 2 uur), en het was dan ook niet altijd even vanzelfsprekend om de film te volgen. Het einde vond ik, ondanks dat het erg deprimerend was, wel zeer goed. Met een bijrol, trouwens, voor René from the café van Allo Allo. Mooie poster ook ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Heerlijke film. Eén van mijn favorieten in het 1984 - Orwell genre. Ja hoor... ![]() |
|
Catch Me If You Can ![]() ![]() |
|
quote: Ja, wordt ook wel eens trollhunter genoemd. Van de special effects moet je natuurlijk niet teveel verwachten, het is nou eenmaal geen hollywood blockbuster. Opbouw vond ik super, en mooie beelden van noorwegen. ![]() |
|
American Psycho ![]() ![]() |
|
quote:Een van mijn all time favo's. Binnekort maar weer eens kijken. NOT THE FUCKING FACE!!1 ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Goeie soundtrack ook. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
We Need to Talk About Kevin. Gave film. Lekker psychologisch en disturbing tot het laatste moment. Verrassend triviaal ![]() |
|
Kan het dat er 2 versies bestaan van American Psycho? Ik heb de versie uit 2000 gezien. Geen idee of iemand kan zeggen hoe de originelen is ten opzichte van deze? Hetzelfde zou ik eigenlijk willen weten over Funny Games. Soundtrack van American Psycho was idd zalig, enkel het begin van die film al. En inderdaad ... Not the fucking face! en het einde natuurlijk ![]() We Need To Talk About Kevin is briljant. ![]() |
|
quote: Lijkt me uitermate sterk, gezien dat het boek is geschreven in 1991. Voor zover ik weet is de Christian Bale versie de enige. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-01-2013 13:24] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Er is één filmversie van. Er is wel een 'vervolg', niet gebaseerd op een roman. Nooit gezien, maar het is een of ander straight-to-video niemendalletje. Lijkt mij niet de moeite waard: http://www.imdb.com/title/tt0283877/ quote: Zijn er twee van. Originele uit 1997 van Michael Haneke: http://en.wikipedia.org/wiki/Funny_Games_%281997_film%29 Remake uit 2007, óók van Haneke, Engelstalig ditmaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Funny_Games_%282007_film%29 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Wel door Morgan Freeman geregisseerd, anders! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-01-2013 14:11] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: absolute killerfilm ![]() signature ![]() |
|
quote: Tering. :') Irrelevant / offtopic / nerdy / hautain, maar het boek American Psycho is overigens vele, vele malen beter dan de film. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: het is ook veel dikker en moeilijker vast te houden, maar ik geloof je. Vandaag es kieken naar IP-man, Red Sonja, The Reader, The Joy Luck Club en nog maar es Taxi Driver signature ![]() |
|
Ik had er blijkbaar niet bij stilgestaan dat het om een boek ging uit 1991 vermoed ik. Heeft iemand die originele Funy Games al gezien? Taxi Driver is ook zo'n briljante film ![]() ![]() |
|
Ook een fantastische soundtrack. Ah, toen De Niro nog opdook in echt goede rollen... Wat American Psycho betreft, het boek is goed, maar niet persé veel beter dan de film. Eerder elkaars gelijke. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Dikker? Zo groot is-ie niet hoor. Lees je redelijk rap doorheen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het boek American Psycho is iig vele malen ranziger dan de film. In de film is de waanzin van Bateman beter uitgewerkt imo. FEED ME A STRAY CAT!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
The Hangover Zowaar leuker dan de eerste keer dat ik 'm zag haha. Stu Price: She's got my grandmother's Holocaust ring! Alan Garner: I didn't know they gave out rings at the Holocaust. ![]() ![]() |
|
quote: Hmm klinkt interessant, ga ik eens checken! Ik probeerde laatst 'the Whistleblower' te kijken, maar dat is in een Scandinavische taal gesproken, zonder ondertiteling werd ie wel heel onbegrijpelijk! ![]() |
|
zeker doen. Aangrijpend signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |