IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-03-2013 1:19 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Chained

Komt wat traag en vreemd op gang, maar best de moeite waard om te zien.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-03-2013 9:44 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Eindelijk eens 'Paris, Texas' gezien, mooie film en zeer mooie soundtrack van Ry Cooder, en ook een mooie Nastassja Kinski of course




The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-03-2013 14:04 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

The Matrix nog eens bekeken. Blijft toch een heerlijke film.
Ondanks ze van mindere kwaliteit zijn ga ik de andere 2 films de komende dagen ook maar nog eens kijken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2013 15:02 by Mark Profiel van Mark

Django Unchained

Wat mij betreft beter dan Inglorious Basterds.

Oh, en Insomnia. Nu geloof ik alle Nolan-werkjes wel gezien. Vond dit op zich toch wel de minste, eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-03-2013 15:03]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-03-2013 15:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 maart 2013 14:04 schreef Tool-fan het volgende:
The Matrix nog eens bekeken. Blijft toch een heerlijke film.
Ondanks ze van mindere kwaliteit zijn ga ik de andere 2 films de komende dagen ook maar nog eens kijken.


doen! :=à)


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-03-2013 15:27 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 4 maart 2013 9:44 schreef PandroidJack het volgende:
Eindelijk eens 'Paris, Texas' gezien, mooie film en zeer mooie soundtrack van Ry Cooder, en ook een mooie Nastassja Kinski of course




Ja de shit! Ook 'der amerikanischer freund' gezien? ook zo'n goeie wenders!


Dear dirty delightful old drunken old days


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-03-2013 18:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 maart 2013 15:02 schreef Mark het volgende:
Django Unchained

Wat mij betreft beter dan Inglorious Basterds.

Veul beter!

Gister eindelijk In Bruges gezien! Fukcing vet! Net genoeg verhaal en lol om het boven een simpele thriller uit te tillen, maar vooral een geweldige cast! Knap hoe de toon in de tweede helft beduidend anders wordt dan in het begin, waardoor precies een nodige injectie spanning en pathos erin komt. Cool!


Quis moderabat ipsos moderatores?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-03-2013 19:12 by MetalJan Profiel van MetalJan

Kill Bill
Kill Bill 2

Nog nooit gezien, maar zeer oke


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-03-2013 19:12 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 4 maart 2013 15:11 schreef Hypnos het volgende:
doen! :=à)

Bij deze gedaan en eigenlijk meer van genoten dan ik me kon herinneren. De eerste film blijft superieur, maar op zich is er weinig mis met de 2 andere Matrix films.


LLn
Usericon van LLn
Posted 06-03-2013 19:32 by LLn Profiel van LLnhttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 4 maart 2013 19:12 schreef MetalJan het volgende:
Kill Bill
Kill Bill 2

Nog nooit gezien, maar zeer oke


Quintin Tarantino is gewoon een briljant regisseur!


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 07-03-2013 0:48 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 6 maart 2013 19:12 schreef Tool-fan het volgende:
Bij deze gedaan en eigenlijk meer van genoten dan ik me kon herinneren. De eerste film blijft superieur, maar op zich is er weinig mis met de 2 andere Matrix films.


Zo tegen het einde van de trilogie kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat ze gewoon met deel 1 begonnen waren zonder dat ze toen, laat staan later een idee hadden hoe er een einde aan te moeten breien.

Laat staan overigens weer eens Kops gekeken. Een degelijke komedie, met aandoenlijke personages.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-03-2013 9:29 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 maart 2013 0:48 schreef ErikS het volgende:
Zo tegen het einde van de trilogie kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat ze gewoon met deel 1 begonnen waren zonder dat ze toen, laat staan later een idee hadden hoe er een einde aan te moeten breien.


Het eerste deel was in eerste instantie toch ook niet bedoeld als begin van een trilogie? Volgens mij heeft het succes van die film destijds bepaald dat er nog twee delen kwamen.

Tweede deel kan ik goed waarderen, en het einde van die film vind ik nog steeds een hele gave mindfuck, waar ik daarna met vrienden nog uren over heb door zitten filosoferen in de kroeg. Derde deel trek ik nog steeds zeer slecht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2013 9:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Als geheel vind ik het toch een zeer geslaagde trilogie.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-03-2013 14:13 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2013 9:29 schreef Ralph het volgende:
Het eerste deel was in eerste instantie toch ook niet bedoeld als begin van een trilogie? Volgens mij heeft het succes van die film destijds bepaald dat er nog twee delen kwamen.



precies, ook al beweren de regisseurs inmiddels heel iets anders.
Totaal te vergeleken wat dat betreft met de originele drie Star Wars films, er was nooit de bedoeling dat er drie aan vooraf zouden gaan. Lucas had destijds ook echt maar drie verhalen en pas veel later nadat de derde allang uit de bios was en hij het gigantische succes ervan zag, is hij begonnen aan de andere drie delen (verhaal en alles). In 1977 heeft hij zelfs nog gezegd dat het maar bij drie films zou blijven aangezien hij geen materiaal had voor meedere delen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2013 15:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2013 14:13 schreef Marcel H. het volgende:
precies, ook al beweren de regisseurs inmiddels heel iets anders.
Totaal te vergeleken wat dat betreft met de originele drie Star Wars films, er was nooit de bedoeling dat er drie aan vooraf zouden gaan. Lucas had destijds ook echt maar drie verhalen en pas veel later nadat de derde allang uit de bios was en hij het gigantische succes ervan zag, is hij begonnen aan de andere drie delen (verhaal en alles). In 1977 heeft hij zelfs nog gezegd dat het maar bij drie films zou blijven aangezien hij geen materiaal had voor meedere delen.

Hij had toen (1977) maar drie verhalen die (min of meer) af waren, ja. Maar hij had ten tijde van het vervolg dus al wel bedacht dat er eigenlijk nog wel een hele trilogie voorpaste, daarom werd meteen doorgenummerd naar episode 5 en 6 en werd Star Wars in retrospect episode 4. Wat uiteindelijk 1-3 geworden is had hij toen natuurlijk nog lang niet uitgedacht/uitgewerkt, maar dingen als de 'transformatie' van Vader wel. Dat hij dacht dat het maar bij drie delen zou blijven was dan denk ik ook meer omdat hij niet had verwacht dat het zo'n succes zou worden en hij überhaupt nog de kans zou krijgen daadwerkelijk meer films uit te werken Of hij had gewoon geen zin meer, weet ik veel

edit: dat gezegd hebbende is zijn verhaal erover inderdaad duizend keer veranderd, maar het staat buiten kijf dat episode 5 al bij de originele uitgave episode 5 was

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-03-2013 15:31]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2013 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Sinister


begon goed, goeie opbouw

flut einde , laatste gedeelte zoog


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2013 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iemand de film 30 Nights of Paranormal Activity with the Devil inside the Girl with the Dragon Tattoo al gezien

krijgt extreem weinig punten


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 08-03-2013 1:28 by Mythics Profiel van Mythics

Onlangs bekeken:

"Le Feu Follet" (1963)
"Человек с киноаппаратом" (1929)
"A Torinói Ló" (2011)

En de twee Kill Bill delen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2013 2:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Net Warm Bodies gezien


zombiefilm vanuit zombieperspectief


niet echt woehoe


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2013 2:22 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 8 maart 2013 1:28 schreef Mythics het volgende:
"Le Feu Follet" (1963)
"Человек с киноаппаратом" (1929)
quote:
Op 8 maart 2013 1:28 schreef Mythics het volgende:
"A Torinói Ló" (2011)
Ah, een (relatief) nieuwe van Béla Tarr. Die ga ik eens opzoeken.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-03-2013 12:11 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2013 15:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij had toen (1977) maar drie verhalen die (min of meer) af waren, ja. Maar hij had ten tijde van het vervolg dus al wel bedacht dat er eigenlijk nog wel een hele trilogie voorpaste, daarom werd meteen doorgenummerd naar episode 5 en 6 en werd Star Wars in retrospect episode 4. Wat uiteindelijk 1-3 geworden is had hij toen natuurlijk nog lang niet uitgedacht/uitgewerkt, maar dingen als de 'transformatie' van Vader wel. Dat hij dacht dat het maar bij drie delen zou blijven was dan denk ik ook meer omdat hij niet had verwacht dat het zo'n succes zou worden en hij überhaupt nog de kans zou krijgen daadwerkelijk meer films uit te werken Of hij had gewoon geen zin meer, weet ik veel

edit: dat gezegd hebbende is zijn verhaal erover inderdaad duizend keer veranderd, maar het staat buiten kijf dat episode 5 al bij de originele uitgave episode 5 was


Oorspronkelijk waren Star Wars, The Empire Strikes Back en Return Of The Jedi gewoon als 1, 2 en 3 genummerd en niet als 4, 5 en 6, dat is Lucas pas jaren nadat Return in de bioscopen draaide gaan doen.

Het verhaal dat ze oorspronkelijk al als 4, 5 en 6 genummerd waren is een buitengewoon mooi staaltje revisionisme waar ongeveer de hele wereld in is getrapt

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 08-03-2013 12:13]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-03-2013 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 maart 2013 12:11 schreef Marcel H. het volgende:
Oorspronkelijk waren Star Wars, The Empire Strikes Back en Return Of The Jedi gewoon als 1, 2 en 3 genummerd en niet als 4, 5 en 6, dat is Lucas pas jaren nadat Return in de bioscopen draaide gaan doen.

Het verhaal dat ze oorspronkelijk al als 4, 5 en 6 genummerd waren is een buitengewoon mooi staaltje revisionisme waar ongeveer de hele wereld in is getrapt

1980, over de eerste bioscoop-release van The Empire Strikes Back: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,924123,00.html

edit: waarbij dus inderdaad Star Wars / A New Hope origineel NIET genummerd was. Vanaf TESB is die in retrospect naar 4 genummerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-03-2013 12:41]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-03-2013 13:13 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2013 12:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
1980, over de eerste bioscoop-release van The Empire Strikes Back: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,924123,00.html

edit: waarbij dus inderdaad Star Wars / A New Hope origineel NIET genummerd was. Vanaf TESB is die in retrospect naar 4 genummerd.


dus toch een staaltje revisionisme van Lucas die het gigasucces van Star Wars in 1977 en waarschijnlijk toen besloten heeft dat het het midden van de saga was. Een saga die hij totaal te grabbel gooide met die drie draken van films die hij later heeft uitgebracht

Trouwens, dan is die openingscredit van TESB me destijds in 1980, en ook later niet, nooit opgevallen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-03-2013 13:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 maart 2013 13:13 schreef Marcel H. het volgende:
dus toch een staaltje revisionisme van Lucas die het gigasucces van Star Wars in 1977 en waarschijnlijk toen besloten heeft dat het het midden van de saga was.

Tsja, ik vind er weinig kwalijks aan dat iemand inziet/bedenkt dat er aan een verhaal een ander verhaal voorafgaat. Tenzij je bij de Big Bang begint, heeft elk verhaal sowieso een voorgeschiedenis, namelijk En aan geld willen verdienen zie ik an sich ook niets kwalijks.
quote:
Een saga die hij totaal te grabbel gooide met die drie draken van films die hij later heeft uitgebracht

Dat zeker, ja! Al is er ook canon materiaal wat wél erg gaaf is, maar dat is buiten dit topic
quote:
Trouwens, dan is die openingscredit van TESB me destijds in 1980, en ook later niet, nooit opgevallen.

O, OK


Quis moderabat ipsos moderatores?


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 08-03-2013 13:21 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen