|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net The Dark City gezien uit 1998 met Kiefer Sutherland en Jennefer Conney oa supersterke film. Doet me echt nadenken over onze realiteit. Een kruising tussen Film Noir, The Matrix en The Truman Show. subliem, ook al waren sommige stukken technisch wat minder en sommige stukken kort door de bocht. maar wauw... subliem. http://www.imdb.com/title/tt0118929/?ref_=fn_al_tt_2 waaw signature |
|
quote: Uw enthousiasme (+ de films die je gebruikt als referentie) laat het beste vermoeden. Binnenkort maar eens trachten te zien. Zelf net A Clockwork Organge gezien. Zeer de moeite waard, al duurt hij her en de wat te lang naar mijn mening. |
|
quote:De animatiefilm? Hoe is die? |
|
Ik vind laatste tijd zo veel films slecht dat ik maar beter niets meer kan kijken. |
|
quote: Vette film ja, alleen je omschrijving is nogal een dikke SPOILER ALERT! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: neej, het genre signature |
|
Fargo vond ik niet zo extreem goed als hij staat aangeschreven her en der signature |
|
Wel man, kan ik zo weer zien. De dialogen "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Django Unchained gezien gisteren. Was wel leuk, maar niet zo super als ik verwacht had door de positieve reacties die ik gelezen/gehoord had. |
|
Tucker and Dale vs Evil |
|
Life of Brian niet slecht maar wel overroepen. signature |
|
Hoe vaker je eruit quote, hoe beter hij wordt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: was het een boek, ik zou het beter vinden ondertussen de film gezien die de meeste impact op mij gehad heeft sinds mijn geboorte in 1980. Mr. Nobody ik weet niet wie de maker is, maar hij heeft zonet een groot deel van mijn vragen en antwoorden, gedachten en beperkte inzichten, over het leven, relativiteit en realiteit, over TIJD, in een film gebracht, doorheen liefde en angst. Ik heb deze film met mijn vriendin samen bekeken en op de momenten dat mijn adem stokte besefte ze telkens een stukje meer, wie ik ben. Het is zo herkenbaar, zoveel terugkerende constantes in mijn leven, emotioneel en mentaal. En ik denk dat het voor velen onder ons geldt. en ook al was het einde van de film niet mijn concrete idee over wat zou kunnen komen, het is een rustgevende gedachte. ik heb geweend, veel geweend. Op een dieper niveau dan ooit voorheen. dit is mijn volwassen Butterfly Effect, mijn mentaal gezonde Lost Highway, The Fountain zonder fantasy. En tevens iets wat in de buurt van mijn "geloof" komt. signature |
|
quote: Ja ja, je hebt een noncomformistische antismaak. We weten het nu wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Deed mij niet zoveel, beetje te geforceerd allemaal ofzo.. vreselijke make-up ook. Meh. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Net gezien. 9. Te fucking gek. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: signature |
|
Iemand Cloud Atlas al gezien? signature |
|
quote: Ja, was wel een okay, einde zag je wel aankomen (en was amerikaans zoet natuurlijk), maar de verhaallijnen zijn wel knap in elkaar gedraaid. Als je 3 uur over hebt is het wel de moeite waard. Boeiender |
|
quote: Oja, Cloud Atlas nog gezien onlangs, vond hem niet zo boeiend. Ik sla jouw filmtips maar over in het vervolg, denk ik. |
|
quote: Pfft, je bent niet goed wijs ... Cloud Atlas is wel erg love it or hate it, in ieder geval Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
owkey gisteren nog The Collector gezien (of the Collection, whatever) met een Ryan Goslin achtige hoofdrolspeler die vrij goed was, de rest was matig tot slecht. Een Massa-Saw-slasher met enkele coole momenten maar veel heel erg matige stukken The Departed nog es bekeken. Degelijk signature |
|
Na Mr. Nobody valt alles tegen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die staan hier op het programma. The Collector (2009) The Collection (2012) "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |