|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zonder twijfel een van de sterkste Bond films! @ Hypnos: maar 2 dagen? Valt nog mee dan Melancholia maakte dus ook een erg sterke indruk bij me. |
|
quote: Mooi zo, ze hebben allemaal een bepaald verwachtingspatroon waardoor de regisseur in kwestie te weinig vrijheid heeft en het geheel nogal braaf blijft. Iemand die het tegendeel beweert is fan of teveel bevooroordeeld, zulke films worden nooit beter dan een 7. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Gisteren 'High' School. Is wellicht met een flinke joint op nog te pruimen. Adrian Brody geeft wel een leuke performance. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Spiderman.. die "nieuwe", stom! Wel mooi glinsterpakkie. |
|
quote:Wat was er stom aan? quote:Oh? Erg benieuwd. Bijna binnen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Zou je dat wel doen, ben je hier straks wederom 3 maanden pleite. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Is het een kanjerfilm dan? Edit: sowieso 6 maanden offline binnekort. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 04-11-2012 10:33] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Waarom dat nou weer? Moet je weer es een andere verblijfplaats zoeken? @Melancholia: Kanjerfilm zeker! [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 04-11-2012 11:02] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Verblijfplaats is reeds uitgezocht, alleen bij de mensen daar nog ff duidelijk proberen te krijgen dat er een prangende hulpvraag vanuit mij komt. Waarschijnlijk een klinische opname voor diagnostiek [observeren, observeren, observeren]. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Klinieken zijn overrated (zeker als ze daar geen internet bieden ), maar goed have it your mf-ing way. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Het is niet zo dat ik het doe omdat het zo leuk is. Not sure if jwz. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Eindelijk A clockwork orange gezien. Bij vlagen een behoorlijke nare film, en aanmerkelijk beter te doen dan Eyes wide shut. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ruby Sparks - Mindfuck met een lieflijk karakter, aanrader. Kijken dus, film van het jaar! [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 08-11-2012 23:10] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: - Spiderman de acteur - Spiderman zijn te glimmende pakje - Spiderman het verneukte, te nieuwerwetse verhaal Gast, ga lekker zelf kijken man.. bah, stomme film! |
|
quote: Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind de laatste Spider-man zelf veel beter. Met name Andrew Garfield overtuigd volledig. Toby Maguire was zeker oke , maar was verder alleen maar een sulletje.De "nieuwe" Peter Parker is naar mijn menig ook veel interessanter en lijkt bete rop de comicversie. Verder vind ik de oude spider-man films ook goed maar het verhaal is telkens min of meerhetzelfde (spider man moet een (uiterst irritante) Mary-Jane redden van evil villain). maar goed, smaken verschillen |
|
The Panic Room en Holes |
|
Enter The Void |
|
Nu pas.. maar aaaah wat een skeetige film, erg mooi gedaan! |
|
Snow White and the Huntsman Before The Devil Knows You're Dead |
|
Melancholera. Zaadfilm. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Watchmen |
|
The Pianist. Ruk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: signature |
|
Een zaadfilm omdat Kirsten Dunst lekker naakt in beeld komt zeker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |