![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen slechte film, wel zwaar overschat en vol clichés. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Django Unchained. Meh. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gisteren The Collection gekeken. Blijkbaar had ik The Collector uit 2009 nooit gezien dus die er nog voor geplakt. Ok horror met Hostel ranzigheid. Trok het wel. Vanavond American Mary en Helpers checken. ![]() |
|
quote: jij ging toch een stadsie pullen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Ja, vannacht. ![]() |
|
Gisteren de Hobbit Lekker thuis zitten kijken en ik moet zeggen hij is goed,maar soms is het net of je naar LOTR zit te kijken. ![]() |
|
Iemand the Sweeney al gezien is best goed. ![]() |
|
Kill List ![]() ![]() |
|
quote: Ja gek is dat. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Hiermee bedoelde ik dat het eigenlijk niet nodig was om dit boek te verfilmen. ![]() |
|
Overkill noemen ze dat. ![]() |
|
ok ![]() |
|
quote: Vette film man ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat je hebt zitten kijken maar van goede kwaliteit kan het nooit geweest zijn, een screener denk ik.. Lekker schokkerig en korrelig beeld? Dat je zo een film kan kijken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: The Collection is bloederige kolder; prima vermaak imo. Typische bodycount horror-sequel. Na die disco-scene kon het bij mij al niet meer stuk terwijl het eigenlijk helemaal geen goede film is. American Mary was wel ok. Mocht je May van Lucky Mckee nog niet gezien hebben (vergelijkbaar maar veel beter) kan je die beter gaan kijken. The Helpers staat hier ook klaar voor vanavond. Ik plak er nog Dead Sushi achteraan en de nieuwe aflevering van Spartacus... pulp overload! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Inderdaad, dom vermaak the Collection. Trok het wel. May heb ik echt héél vaak gezien. Ben benieuwd. Dead Sushi: Zag de trailer. Eerste wat in me opkwam: bewaren voor een regenachtige dag ![]() ![]() |
|
Eindelijk Requiem For A Dream gezien. Top natuurlijk ![]() Vooral de rol van die moeder vind ik erg sterk gebracht. ![]() |
|
Gisteren eindelijk Trolljegeren gekeken. Wat een fucking vette film is dat! Meteen zin om weer naar Noorwegen op vakantie te gaan. ![]() |
|
Is dat die Trollhunter? Want dat vond ik toch niet zo'n geslaagde prent. Die trollen leken recht uit de Muppetshow te zijn weggelopen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Afgelopen nacht Jackass III bekeken. Nog nooit zo hard gelachen om een Jackass-film. ![]() |
|
Gisteren eindelijk de laatste Batman gezien. Wat een kutfilm! Ja hoor... ![]() |
|
Flight gezien, indrukwekkende crash, daarna een mooie film over alcoholisme. Kan er erg veel van herkennen. ( Niet bij mezelf overigens ). Boeiender ![]() |
|
Expendables 2, ondanks dat het bijna een horrorfilm is met al die lelijke geplastificeerde koppen bij elkaar is die prima te doen met een biertje erbij. ![]() |
|
Ik vond die film briljant in al zijn over the top zijn. Heb enkele dagen geleden ook de eerste Expendables gezien, was wel net wat minder. Maar bij de tweede versie heb ik vaak in een breuk gelegen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |