![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Aanrader? ![]() |
|
Ik ben ook wel benieuwd, Ryan Reynolds vind ik vaak wel cool in ieder geval ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
@AG Zeker! Beste acteur van deze generatie tot nu toe. Ik vond hem in Two Guys.. al vet, en sinds die tijd is hij stukken beter geworden. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 22-10-2012 11:02] ![]() |
|
quote:Berg. <3 Ook ff checken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ja, hij doet zeker leuk mee! Mis nog wel een échte toprol van hem, of beter: een serie echte toprollen. Wat dat betreft denk ik dat Joseph Gordon-Levitt verder gekomen is en gaat komen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Wellicht. Maar hij heeft potentie genoeg om die rollen te binnen afzienbare tijd te krijgen. Wat mij betreft past hij in een rijtje als Pitt, Clooney, en Depp, zeker over een paar jaar. Gordon-Levitt zegt me zo even niets, maar ik ben dan ook verre van een filmjunkie, dus ik mis nogal wat. ![]() ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Die potentie is er zeker, ja. Aan dat rijtje mag je overigens ook best Ben Affleck toevoegen, die heeft me toch een comeback gemaakt ![]() quote: 3rd Rock From the Sun, Inception, 50/50, The Dark Knight Rises, Looper ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Hesher! ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik niet gezien, maar die ook, ja ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik weet niet of Reynolds wel lekker genoeg is om in dat rijtje te staan... Collin Farrel hoort er, vind ik, nog bij. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 22-10-2012 11:24] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: daar heeft hij mij ook wel overtuigd ![]() signature ![]() |
|
O ja, die ken ik natuurlijk wel, maar dan voornamelijk van 3rd Rock en Dark Knight. Viel in Dark Knight inderdaad niet tegen, maar was ook weer niet zó briljant dat ik alleen op basis daarvan kan zeggen dat hij dé toekomst is. Inception ligt hier nog (ja ja, ik ga hem echt nog wel kijken) en aan 50/50 ga ik niet beginnen. Van Ben Affleck zie ik eigenlijk weinig films, dus daar kan ik niet over oordelen. ![]() |
|
quote: Ryan Gosling! zijn Edward Norton en Christian Bale al een andere generatie dan? signature ![]() |
|
quote: In TDKR deed hij het erg goed voor de beperkte rol die hij had ![]() ![]() BA heeft redelijk wat crap gemaakt en heeft daardoor ook een behoorlijk stigma (hoi, stigma!), maar maakt sinds hij zelf weer is gaan schrijven en regisseren (net als bij Good Will Hunting) weer beduidend betere rollen mee. No dogs, no masters. ![]() |
|
Mijn fout, ik verwar hem met 500 Days of Summer. Van 50/50 had ik blijkbaar nog nooit gehoord. ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond het een gave film met een twist die ik niet doorhad. ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
AG, heb je Buried gezien met Reynolds? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2012 11:36] ![]() |
|
quote: Ik? Nee, niet gezien ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Kijk die maar. Dan krijg je heeeel veel Reynolds. Hij is de enige die in beeld komt. Fantastische film IMHO! Ik ben blij dat Reynolds het komedie-stigma aan het afwerpen is, ookal ben ik hem wel gaan volgen na Van Wilder [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2012 11:38] ![]() |
|
quote: ![]() quote: Yup. Nu nog een echte klassieker op zijn naam zetten ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Klassieker of niet, voor mij zijn Smokin' Aces en Buried van dusdanige kwaliteit dat het me niet uitmaakt. Maar ik snap je punt, je wilt hem zien in een blockbuster ![]() |
|
quote: Nee, ik hoef helemaal geen blockbuster met hem, mag wel maar dat is het punt niet. Gewoon een film die over de hele linie écht goed is ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |