![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en Ash niet te vergeten ![]() |
|
quote:Ik dacht dat ik die vroeger eens gezien had maar het was Revenge of the Ninja. Gelijk weer eens terugzien. Wat een slechte film eigenlijk en dan te bedenken dat ik er toen best van onder de indruk was. ![]() http://www.imdb.com/title/tt0086192/ ![]() |
|
![]() ![]() ![]() @ specje: Nogmaals erg toffe film, ben sowieso gek op si-fi. Die 3d interface en de HUD of die laser probe die een 3d plaatje maakt van de tunnels. ZO VET [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 24-09-2012 22:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: hahahah american ninja is een soort hype van toen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ben r ook gek op, ik reken Alien tot het beste in mijn kast! Maar die nieuwe heb ik dus nog niet kunnen kijken. ![]() |
|
quote: Zo gaaf dit. Check ook Santa Sangre van hem. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Gisteren Eden Log gezien. Wat een vage film. Verbaasd dat ik hem nog niet kende. Niet fantastisch maar wel mooi. En duister. En vies. ![]() ![]() |
|
Vette poster! En daarmee bedoelde ik niet Retardo. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Oh jawel. ![]() |
|
Lijkt me een gave film. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ja. quote: Conceptueel wel, ben alleen een beetje huiverig voor de IMDB/Rotten Tomatoes rating. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Ja, hallo. Ze zijn wel laag, hoor! Maar goed, soms moet je een risico nemen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Is in t Frans gesproken vlgs mij? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Klopt. Er is ook een nagesynchroniseerde versie van in het engels. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 25-09-2012 15:13] ![]() |
|
Moonrise Kingdom, de nieuwe film van Wes Anderson. Voor het verhaal hoef je hem niet zozeer te kijken (jongen loopt weg met meisje) maar wat een geweldig sfeertje wordt er neergezet. Ben altijd wel een fan van jaren '60 knulligheid en mooie plaatjes en dat was hier in overvloed. ![]() |
|
quote:Lijkt me een hele mooie film! ![]() Wil ook "Les Miserables" wel zien. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Maak je maar geen zorgen, ik heb gisteren Cabin in the Woods gezien. Als je één film op moet noemen waarvan een waardering op zulke sites misleidend is.. quote: Die regisseur is een meester in knulligheid, hij heeft nogal patent op 'quirky'. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 27-09-2012 7:45] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Inderdaad, pas ook Rushmore van hem gezien. Ook een erg leuke film. ![]() |
|
Doe je goed. Rushmore is een persoonlijke favoriet, zoveel 'verborgen grappen'. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Resident Evil Retribution tot nu toe super gaaf, nu ff plas pauze. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Bloodrayne 1 en 2. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |