![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Drive en The Road ook (weer) gekeken trouwens. ![]() |
|
Nieuwe Twilight. Toch niet zo vet als de vorige delen, ik miste romantiek, maar goed ze zijn al getrouwd daar zal het wel aan liggen. Het einde was magistraal, maakte veel goed. ![]() |
|
Wij hebben net The Exorcist weer eens gezien. Blijft een klassieker met onvergetelijke scenes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: klopt aan geen kanten... ik bedoel ![]() signature ![]() |
|
![]() Net weer eens Walk The Line gekeken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Haha, sja, een film met een pratende teddybeer, klopt sowieso van geen kanten.... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: als jij alles zo analyseert, hoe zit het dan met de smurfen? Die hebben maar een vrouw en verder veel mannen?????? (waarvan er een nog eens veel ouder is dan de rest,ik snap er niks van!!!) ![]() |
|
quote: Donald Duck en katrien,..........GEEN ONDERKLEDING AAN.........en dat voor kinderen ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Waarom komt bij Spider-man het web uit zijn polsen en niet uit zijn bips? Bij alle spinnen (ook radioactieve) komt web uit het achterste!!! raadselen, raadselen, raadselen!!! ![]() ![]() |
|
Omdat hij webshooters gemaakt heeft, het komt niet echt uit zijn eigen lichaam ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ted. Slecht geacteerd, vooral van die beer. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: o verrek,dat is ook zo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-11-2012 11:11] ![]() |
|
In de comics ook hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ja, sorry, ik was te haastig ![]() maar toch knap van Peter Parker!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-11-2012 11:14] ![]() |
|
quote: ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Vriendin aanraden Gattaca te kijken: "Heb net Gothika aangezet ![]() ![]() Dit weekend gezien: Up, Wall-E en Brave. Up en Wall-E eerder al gezien, blijft leuk. Toch knap hoe Pixar met weinig daar heel veel weet neer te zetten. En strakke storytelling, enige Amerikaanse animators die dat zo consequent zo goed doen. Het clichématige is jammer, maar dat valt wel weg binnen het totaalplaatje. Brave is wat dat betreft ook goed, al doet hij wel onder voor die andere twee. Iets te Disneyachtig al met al. Meende ook eens gelezen te hebben dat de directe invloed van Disney binnen Pixar telkens groter wordt. Zou toch jammer zijn als daardoor de kwaliteit of in ieder geval het bijzondere van Pixar langzaamaan verdwijnt. Nou ja, al met al prima vermakelijk nog steeds ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Gattaca is meesterlijk ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Up vond ik niet veel aan. De rest van de Pixarfilms die ik heb gezien vin d ik allen (zeer) goed. Alleen de tweede cars en Brave heb ik nog niet gezien. Brave staat zeker hoog op de lijst. Wellicht is "How to train your dragon" wel iets voor jou AG. Die film heeft wel wat Pixarachtigs in zich (ook kwaliteiten) ed:is reactie op AG [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-11-2012 11:49] ![]() |
|
Ik vond Brave een stuk minder dan de andere Pixar werkjes, inderdaad. Kwalitatief prima, daar niet van, maar duidelijk bedoeld voor een jongere generatie of voor families. Zware Disney vibe, en ik hoop dat dit geen voorteken van de toekomstige Pixar-werken is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Smurfin is gemaakt door Gargamel om de smurfen onderling te laten vechten (voor haar) zonder succes signature ![]() |
|
quote: +1, natuurlijk quote: How to train your dragon heb ik ook gezien, die is ook echt tof, ja. Volgende computeranimatie wordt denk ik Ronal the Barbarian. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |