IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 07-09-2012 21:03 by ErikS Profiel van ErikS

The Pirates! Band of Misfits gekeken. Een aanrader voor de liefhebbers van de betere animatiefilm, Aardman animations en gortdroge humor in het algemeen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 08-09-2012 22:37 by Mythics Profiel van Mythics

Molokh van Aleksandr Sokurov weer bekeken. Vind het ergens een wat mindere film van de beste man, zo vind ik Russkiy kovcheg een stuk beter, maar nog altijd een interessant en intrigerend concept. Ondanks het wat lage budget


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-09-2012 3:24 by bokkie666 Profiel van bokkie666

The Hunger Games

Ik denk dat ik het boek maar eens moet gaan lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-09-2012 3:25]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-09-2012 13:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

tijdje geleden begotten


super vaag maar wel lekker.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-09-2012 13:13 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-09-2012 9:11 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Zaterdag Red Lights gaan zien. Ondanks de nogal negatieve commentaren, vond ik het een zeer onderhoudende, intense film. Ok, er zaten een paar gratuite verschietmomenten in, maar over't algemeen een aanrader.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-09-2012 12:32 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 10 september 2012 9:11 schreef PandroidJack het volgende:
Zaterdag Red Lights gaan zien. Ondanks de nogal negatieve commentaren, vond ik het een zeer onderhoudende, intense film. Ok, er zaten een paar gratuite verschietmomenten in, maar over't algemeen een aanrader.

Leuk om te horen, ik begon zelf al wat te vrezen door de vele negatieve commentaren. De trailer spreekt me in elk geval aan en ga hem toch nog proberen te zien binnenkort.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2012 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Blubberella
1/10

één van de allerslechtste films ever!!!!


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-09-2012 13:11 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 10 september 2012 12:53 schreef Hypnos het volgende:
Blubberella
1/10

één van de allerslechtste films ever!!!!

Een mens zou hem bijna spontaan downloaden om te zien hoe slecht dit dan mag wezen


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-09-2012 17:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Paar dagen terug "The Machinist" voor de 2e keer. Redelijk depri, de relatie met de prostitue zit mij kan als heilg boontje natuurlijk een beetje dwars etc, maar uiteindelijk vond ik t toch een mooie film. Extreem goed acteerwerk van Bale, en zijn vermageringskuur was natuurlijk bizar.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-09-2012 17:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Prometheus. Best cool nog, vooral visueel en qua spanning. Verhaal is OK, maar de vragen die naar het eind toe worden opgeworpen zijn het enige écht interessante en dat blijft dus helaas wat liggen. Toch, prima vermaak, 7.

Zit trouwens wel boordevol domme dingen/acties; als je je daar ontzettend aan stoort: 6 Op de een of andere manier heb ik het ze deze keer vergeven, normaal gaat dat niet zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-09-2012 17:24]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2012 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 september 2012 13:11 schreef Tool-fan het volgende:
Een mens zou hem bijna spontaan downloaden om te zien hoe slecht dit dan mag wezen


hij is niet alleen slecht, hij is gewoon ook echt slecht.

het was totaal ongrappig, hield alleen steek in het ontbreken van eender welke vorm van inhoud of absurdisme. Het enige "grappige" aan de film is de titel, kun je nagaan... ik heb zelfs meer zitten lachen tijdens de film Clueless.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-09-2012 17:37]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-09-2012 17:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 augustus 2012 23:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik zal het maar weer op trouwstress gooien, niet?

Als alternatief kun je natuurlijk ook aangeven wat jij denkt dat er goed is aan die film afgezien van de gimmick.

De gimmick? Ja, zo kun je het ook zien... Of als bijzonder geslaagd uitgepakte manier om een verhaal uit de doeken te doen. Juist door deze 'gimmick' te gebruiken is de impact en spanning van het verhaal vele malen groter, en dat is werkelijk waar briljant te noemen!

Chronologisch blijft er dan uiteraard niet zoveel van over, maar waarom is dat een probleem? Er is zo ongeveer geen enkele film die zuiver chronologisch is. Er is altijd cruciale informatie uit het verleden die tijdenlang wordt achtergehouden door de filmmaker en later pas uit de doeken gedaan wordt via een scène in de 'toekomst' (de alom aanwezige plottwist). Dat is praktisch hetzelfde idee, maar vind ik persoonlijk een veel zwakker middel dan zoals in Memento de hele film dan maar op de kop zetten en vanaf begin af aan er eerlijk over te zijn dat je cruciale informatie achterhoudt voor de kijker.

Daarnaast wordt de film gelauwerd door wetenschappers door de manier waarop het omgaat met de werking van die vorm van geheugenverlies. Daarbij wordt ook de structuur van de film aangehaald als middel wat zeer helpt bij het overbrengen van hoe het voelt om hieronder te lijden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2012 17:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 september 2012 17:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Chronologisch blijft er dan uiteraard niet zoveel van over, maar waarom is dat een probleem? Er is zo ongeveer geen enkele film die zuiver chronologisch is.



The Passion of The Christ al eens gezien?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-09-2012 17:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 september 2012 17:56 schreef Hypnos het volgende:
The Passion of The Christ al eens gezien?

Ik zei "zo ongeveer" om dit soort gehuil uit te sluiten

Daarbij is "The Passion of The Christ" per definitie niet chronologisch omdat het pretendeert een gebeurtenis uit het verleden weer te geven: we weten het einde dus al, de rest is een grote flashback

En ik lees net dat er wel degelijk flashbacks in zitten

En: nee, ik heb de film niet gezien



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-09-2012 18:02]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-09-2012 21:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 10 september 2012 17:56 schreef Hypnos het volgende:
The Passion of The Christ al eens gezien?


the passive aggression of the christ?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2012 21:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-09-2012 2:47 by Schaep Profiel van Schaep



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-09-2012 12:03 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-09-2012 22:35 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Drive nog eens gezien. Heerlijke film


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-09-2012 22:57 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 september 2012 22:35 schreef Tool-fan het volgende:
Drive nog eens gezien. Heerlijke film


Nog zo'n film waarop ik alle lofzangen niet helemaal begrijp.. Ik vond hem zaaddodend saai en knap vervelend, vooral die hoofdpersoon kon ik na 5 minuten al schieten..

Gelukkig blijven smaken verschillen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-09-2012 9:09 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 13 september 2012 22:35 schreef Tool-fan het volgende:
Drive nog eens gezien. Heerlijke film

Ha, die heb ik gisteren toevallig ook gekeken. Gaaf hoor. Goed sfeertje, onverwacht donker.


You have time. You are doing fine.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2012 9:15 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 13 september 2012 22:57 schreef Ethereal het volgende:
Nog zo'n film waarop ik alle lofzangen niet helemaal begrijp.. Ik vond hem zaaddodend saai en knap vervelend, vooral die hoofdpersoon kon ik na 5 minuten al schieten..

Gelukkig blijven smaken verschillen




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 14-09-2012 9:40 by ErikdePerik Profiel van ErikdePerik

quote:
Op 10 september 2012 17:17 schreef Fusion het volgende:
...de relatie met de prostitue zit mij kan als heilg boontje natuurlijk een beetje dwars...


Dat kan toch De Beste overkomen, een relatie met een prostituée?

Wat betreft Drive, sluit ik me bij Ethereal aan. Ik moet die film maar eens in z'n geheel (ben nu tot twee keer toe in slaap gevallen binnen het kwartier) met iemand kijken die er wel lyrisch over is, want ik vat het niet.

*edit typo's*

[Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 14-09-2012 9:42]


MC Hammer Smashed Face


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-09-2012 18:32 by Schaep Profiel van Schaep

Intouchables.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen