![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Molokh van Aleksandr Sokurov weer bekeken. Vind het ergens een wat mindere film van de beste man, zo vind ik Russkiy kovcheg een stuk beter, maar nog altijd een interessant en intrigerend concept. Ondanks het wat lage budget ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
The Hunger Games Ik denk dat ik het boek maar eens moet gaan lezen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 09-09-2012 3:25] ![]() |
|
tijdje geleden begotten super vaag maar wel lekker. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Zaterdag Red Lights gaan zien. Ondanks de nogal negatieve commentaren, vond ik het een zeer onderhoudende, intense film. Ok, er zaten een paar gratuite verschietmomenten in, maar over't algemeen een aanrader. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Leuk om te horen, ik begon zelf al wat te vrezen door de vele negatieve commentaren. De trailer spreekt me in elk geval aan en ga hem toch nog proberen te zien binnenkort. ![]() |
|
Blubberella 1/10 één van de allerslechtste films ever!!!! signature ![]() |
|
quote: Een mens zou hem bijna spontaan downloaden om te zien hoe slecht dit dan mag wezen ![]() ![]() |
|
Paar dagen terug "The Machinist" voor de 2e keer. Redelijk depri, de relatie met de prostitue zit mij kan als heilg boontje natuurlijk een beetje dwars etc, maar uiteindelijk vond ik t toch een mooie film. Extreem goed acteerwerk van Bale, en zijn vermageringskuur was natuurlijk bizar. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Prometheus. Best cool nog, vooral visueel en qua spanning. Verhaal is OK, maar de vragen die naar het eind toe worden opgeworpen zijn het enige écht interessante en dat blijft dus helaas wat liggen. Toch, prima vermaak, 7. Zit trouwens wel boordevol domme dingen/acties; als je je daar ontzettend aan stoort: 6 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-09-2012 17:24] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: hij is niet alleen slecht, hij is gewoon ook echt slecht. het was totaal ongrappig, hield alleen steek in het ontbreken van eender welke vorm van inhoud of absurdisme. Het enige "grappige" aan de film is de titel, kun je nagaan... ik heb zelfs meer zitten lachen tijdens de film Clueless. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-09-2012 17:37] signature ![]() |
|
quote: De gimmick? Ja, zo kun je het ook zien... Of als bijzonder geslaagd uitgepakte manier om een verhaal uit de doeken te doen. Juist door deze 'gimmick' te gebruiken is de impact en spanning van het verhaal vele malen groter, en dat is werkelijk waar briljant te noemen! Chronologisch blijft er dan uiteraard niet zoveel van over, maar waarom is dat een probleem? Er is zo ongeveer geen enkele film die zuiver chronologisch is. Er is altijd cruciale informatie uit het verleden die tijdenlang wordt achtergehouden door de filmmaker en later pas uit de doeken gedaan wordt via een scène in de 'toekomst' (de alom aanwezige plottwist). Dat is praktisch hetzelfde idee, maar vind ik persoonlijk een veel zwakker middel dan zoals in Memento de hele film dan maar op de kop zetten en vanaf begin af aan er eerlijk over te zijn dat je cruciale informatie achterhoudt voor de kijker. Daarnaast wordt de film gelauwerd door wetenschappers door de manier waarop het omgaat met de werking van die vorm van geheugenverlies. Daarbij wordt ook de structuur van de film aangehaald als middel wat zeer helpt bij het overbrengen van hoe het voelt om hieronder te lijden. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: The Passion of The Christ al eens gezien? signature ![]() |
|
quote: Ik zei "zo ongeveer" om dit soort gehuil uit te sluiten ![]() Daarbij is "The Passion of The Christ" per definitie niet chronologisch omdat het pretendeert een gebeurtenis uit het verleden weer te geven: we weten het einde dus al, de rest is een grote flashback ![]() En ik lees net dat er wel degelijk flashbacks in zitten ![]() En: nee, ik heb de film niet gezien ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-09-2012 18:02] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: the passive aggression of the christ? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Drive nog eens gezien. Heerlijke film ![]() ![]() |
|
quote: Nog zo'n film waarop ik alle lofzangen niet helemaal begrijp.. Ik vond hem zaaddodend saai en knap vervelend, vooral die hoofdpersoon kon ik na 5 minuten al schieten.. Gelukkig blijven smaken verschillen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ha, die heb ik gisteren toevallig ook gekeken. Gaaf hoor. Goed sfeertje, onverwacht donker. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat kan toch De Beste overkomen, een relatie met een prostituée? Wat betreft Drive, sluit ik me bij Ethereal aan. Ik moet die film maar eens in z'n geheel (ben nu tot twee keer toe in slaap gevallen binnen het kwartier) met iemand kijken die er wel lyrisch over is, want ik vat het niet. *edit typo's* [Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 14-09-2012 9:42] MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
Intouchables. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |