![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: óf Sarcastro of Mr Exciting! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 17-10-2012 10:29] ![]() |
|
Womanman en girlyboy! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ik weet het niet.. ik denk dat ze dan zo een vulcan-achtig (uit star trek dus) figuur krijgen... in de film hoeven ook weer niet teveel karakters mee te doen voor mij. ik zit als marvelfanboy op nog maar een ding te wachten en dat is een correct weergave van Dr. Doom (voor mijn part in the avengers). oh ne, op twee dingen, ook nog op een vette deadpoolfilm ![]() |
|
quote:Teveel gelul? Hij was politicus dan krijg je dat. ![]() Blueberry - Aan de ene kant teleurstellend want er is vrijwel geen overeenkomst met de strip, aan de andere kant is dat misschien maar beter ook. De film is in Amerika ook niet onder de naam Blueberry verschenen. Wazige mix tussen een drugsfilm en een western. Ayahuasca eindgevecht. ![]() |
|
Is dat die shit van Tosh? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Tosh? Nieuwenhuizen? ![]() |
|
Srry, bedoelde dit: ![]() Van Daniel Tosh. Tijdstip, tijdstip. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Nee, deze gast. ![]() Maar de hoofdrolspeler uit de film leek er niet eens op, die was rossig. ![]() |
|
Oh ja, die film. Dat was best een verspilling van mijn tijd. En die close-up van de harige poes van Juliette Lewis sloeg ook al nergens op. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote:Jawel, zonder die close-up was het niet een echte Europese film geweest. Ik heb Juliette Lewis nog nooit een normale rol zien spelen overigens, volgens mij is zij toch niet helemaal 100% en blijft het toch altijd wat mongoloïde, ook in interviews. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-10-2012 23:41] ![]() |
|
Immortal (Ad Vitam) http://www.imdb.com/title/tt0314063/ Prachtfilm, naar de strips van Enki Bilal. Alles is voor een blauw scherm opgenomen, maar het ziet er meer uit als een computeranimatiefilm. ![]() |
|
Hmm, ik vond het toch beter overkomen in stripvorm. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Persona (1966) van Ingmar Bergman ![]() Fijne en intrigerende film ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Het kleurgebruik is al heel anders. En de details krijg je minder goed mee, ook omdat het in het Frans was. Ik heb regelmatig even teruggespoeld of op pauze gezet. Dan nog blijft het een fantastische film. Ik heb alleen deel 1 gelezen overigens, de andere delen hadden ze niet bij de plaatselijke bieb. ![]() |
|
quote: Zeer overrated spul. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Dr. Mister Gacy geen sterke film, tot ze op het einde zeiden dat het gebaseerd was op waargebeurde feiten en ik heb het niet op de moorden de zelfmoord op (6/6/06) is ook wel bizar [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-10-2012 2:47] signature ![]() |
|
![]() Een verrassing! ![]() |
|
Lilo & Stitch Met de vriendin gekeken. Disney, kinderfilm. Te gek ![]() ♥ Stitch ♥ No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Belg signature ![]() |
|
quote: Moet jij zeggen, met je plaatjes die een meisje dat net zelfmoord heeft gepleegd doordat ze gechanteerd werd met seksueel materiaal en jarenlang gesard is andermaals in een sexuele context plaatsen. En met de minderjarigen-upskirt-fotograferende alien ![]() Kneus. No dogs, no masters. ![]() |
|
je hebt het toch maar allemaal mooi gezien nietwaar signature ![]() |
|
quote: Ja. En nou ontopic, jij. No dogs, no masters. ![]() |
|
gekeken: Dear Mr Gacy over student die eindwerk maakt over Gacy matig schrok er wel van dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten maar toen was de film al voorbij [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 22-10-2012 10:32] signature ![]() |
|
The Social Network, nog redelijk boeiend voor een op zich niet zo boeiend verhaal. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |