IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-01-2013 17:59 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 5 januari 2013 17:08 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Stukje Friends with Benefits. Waarom kijk ik die stront?

Ook afgehaakt na tien minuten, ja?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 18:01 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 5 januari 2013 17:59 schreef Teneighty het volgende:
Ook afgehaakt na tien minuten, ja?
Ja! Kunis komt over als Jackie 1.66 en Justin is gewoon een stomme sukkel.



Is er een last.fm voor films? Zou graag bijhouden wat ik allemaal kijk.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-01-2013 18:01 by Teneighty Profiel van Teneighty

imdb.com


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 18:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-01-2013 19:00 by spectre Profiel van spectre

The Cabin in the Woods
The Watch

beide verdomde geniaal als je het mij vraagt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-01-2013 19:52 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

I Love Screener Season! Vanavond screeners van Zero Dark Thirty (sowieso) en misschien Django Unchained er nog achteraan, mits genoeg tijd over en die screener niet van slechte kwaliteit blijkt te zijn.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 19:54 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Screeners zijn kut. Net The Hobbit weggegooid omdat de kwaliteit zo bagger was.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 05-01-2013 20:33 by Morpheus2000 Profiel van Morpheus2000http://www.last.fm/user/morpheus2000

quote:
Op 5 januari 2013 18:01 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Is er een last.fm voor films? Zou graag bijhouden wat ik allemaal kijk.


www.moviemeter.nl


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-01-2013 23:29 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 januari 2013 19:00 schreef spectre het volgende:
The Cabin in the Woods
The Watch

beide verdomde geniaal als je het mij vraagt


Hmm.. Vond The Cabin in the Woods een gedrocht van een film, misschien moet ik The Watch dan ook maar skippen

Begrijp niet helemaal waarom iedereen TCITW zo ophemelt.. Vond het een erg matige film, zonder spanning en een matig uitgewerkte clou.. Goed, enigszins onvoorspelbaar en het idee is wel origineel, maar dat is dan ook het enige. Wellicht heb ik te veel ophemelende reviews gelezen, maar hij viel mij keihard tegen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-01-2013 23:43 by spectre Profiel van spectre

Als je van de betere Stiller film houdt dan moet je zeker kijken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 06-01-2013 7:33 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Oslo, August 31.

Betere film. Erg boeiend.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-01-2013 7:49 by watery black Profiel van watery black

hier staat Taken op. heb m al verschillende keren gezien maar blijft goed.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2013 11:07 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 januari 2013 7:33 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Oslo, August 31.

Betere film. Erg boeiend.


Ik heb hem ook op de shortlist staan, ben benieuwd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 06-01-2013 11:14 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 5 januari 2013 23:29 schreef Ethereal het volgende:
Hmm.. Vond The Cabin in the Woods een gedrocht van een film, misschien moet ik The Watch dan ook maar skippen

Begrijp niet helemaal waarom iedereen TCITW zo ophemelt.. Vond het een erg matige film, zonder spanning en een matig uitgewerkte clou.. Goed, enigszins onvoorspelbaar en het idee is wel origineel, maar dat is dan ook het enige. Wellicht heb ik te veel ophemelende reviews gelezen, maar hij viel mij keihard tegen.


Hij is een beetje "hate it or love it" inderdaad. Ik val zeker in de 2e categorie, maar het eerste half uur heb ik m een paar keer bijna afgezet. Ben uiteindelijk blijven kijken omdat ik wist dat er een reden was waarom er zo belachelijk veel horrorclichés achter elkaar langskwamen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-01-2013 13:56 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 januari 2013 7:33 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Oslo, August 31.

Betere film. Erg boeiend.


Stond voor gisteravond op de planning, ben benieuwd.

Uiteindelijk deze gekeken:



Geweldige docu over een vergeten jaren '60 / '70 zanger, Sixto Rodriguez, die in Amerika bij wijze van spreken 6 platen verkocht maar bij toeval in Zuid-Afrika een grotere ster wordt dan de Rolling Stones en Elvis en de soundtrack wordt voor de strijd tegen de apartheid daar. Iets waar hij zelf in die periode helemaal niets van meekrijgt.
Niemand in Zuid-Afrika weet wie het is en geruchten gaan dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Om daar achter te komen gaan twee Zuid-Afrikaanse journalisten in de jaren '90 op zoek naar het verhaal achter deze Rodriguez.
Tipje, kijk vooral niet de trailer en lees er niet te veel over als je hem gaat kijken. Zonder alle info die je daarin krijgt is die veel leuker.

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 06-01-2013 14:00]



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-01-2013 17:21 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 6 januari 2013 7:33 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Oslo, August 31.

Betere film. Erg boeiend.
Die vond ik ook wel goed ja.
Ik zou ook Le Feu Follet eens kijken, die is ook erg goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-01-2013 17:25]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-01-2013 20:18 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 5 januari 2013 19:54 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Screeners zijn kut. Net The Hobbit weggegooid omdat de kwaliteit zo bagger was.


Die Django Unchained screener is een perfecte dvd-rip, dat er soms "for your consideration" in beeld staat boeit me niks.. nog altijd minder irritant dan de Nederlandse ondertitels die je er in de bios bij gaat krijgen die tegenwoordig gemaakt worden door chimpansees. Zero Dark Thirty had tijdens donkere momenten wat verlies van contrast en vlekken in beeld, dat laatste heb je alleen bij hi-def tv's overigens. Beide films heel erg goed bevonden!

Mijn filmtips 2013, tot zover;

John Dies At The End (de beste van Coscarelli imo)

Django Unchained (de beste Tarantino sinds de eerste Kill Bill imo)

Zero Dark Thirty (van de maakster van The Hurt Locker)


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2013 20:39 by spectre Profiel van spectre

Cool een Coscarelli! Hopelijk krijgt hij ooit Phantasm 5 van de grond


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-01-2013 20:46 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Daar werd laatst wel weer over gesproken door Coscarelli zelf*. Angus Scrimm heeft iig weer een leuk bijrolletje in JDAtE. Zeer onderhoudend maar vooral vreemd filmpje... staat niet voor niets bovenaan het lijstje.

* http://bloody-disgusting.com/news/3201799/don-coscarelli-on-the-future-of-phantasm-5-i-have-to-find-a-way/

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-01-2013 20:49]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-01-2013 21:02 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Voor liefhebbers van brute anime's: de Berserk trilogie. Het tweede deel staat hier vanavond op het programma, deel drie wordt later dit jaar verwacht. Ik krijg het idee dat deze stijl van anime steeds verder wordt weg gedrukt door (zielloze) cgi.







Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2013 21:10 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 6 januari 2013 20:46 schreef Mortis Rex het volgende:
Daar werd laatst wel weer over gesproken door Coscarelli zelf*. Angus Scrimm heeft iig weer een leuk bijrolletje in JDAtE. Zeer onderhoudend maar vooral vreemd filmpje... staat niet voor niets bovenaan het lijstje.

* http://bloody-disgusting.com/news/3201799/don-coscarelli-on-the-future-of-phantasm-5-i-have-to-find-a-way/


Het gaat al jaren over deel 5, volgens mij is het vooral een geld probleem. Don moet echt opschieten want Scrimm is inmiddels 87 en hoewel hij in de philms niet dood schijnt te kunnen is hij in het echt natuurlijk wel sterfelijk... toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-01-2013 11:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Where the Wild Things are, heel mooie film. Toffe beesten ook.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-01-2013 11:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 3 januari 2013 10:42 schreef MMayo het volgende:
The Hobbit, erg vermakelijk en eindelijknhet idee dat het 3D gebeuren iets van meerwaarde heeft .

+1

Sowieso prachtig! Heb me er prima mee vermaakt, 7.5.

Verder gezien:
Cloudy with a Chance of Meatballs: wel leuke computeranimatie, lekker bizar etc. 7.

Cloud Atlas: fan-tas-tisch! Achteraf gezien dé film van 2012, wat een meesterwerk! De 6 verhaallijnen zijn allen mooi, en verschillen geweldig qua settings enzovoorts. De thematische verwevingen zijn erg sterk, en ik was hoewel het superlang duurt van begin tot eind aan het beeld gekluisterd. De wisselingen tussen de lijnen zijn nooit vervelend, nooit het idee dat je naar iets wisselt wat stom is of dat je per se liever bij de vorige gebleven was: de flow van het geheel is echt te gek, en dat vind ik ontzettend knap met zoveel lijnen door elkaar en ook al die vaagheid.

Zo ongeveer elke grote acteur doet 4-6 rollen en dat werkt ook prima. Sowieso prima prestaties, ook van acteurs waar je dat niet zo 1-2-3 van verwacht wegens eerdere misstappen (Hugh Grant, Hale Berry). De beste acteur in deze is een strijd tussen Hugo Weaving en Tom Hanks.

En het ziet er natuurlijk allemaal geweldig uit, pfoe...

Al met al écht te gek. 9.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 07-01-2013 11:54 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Iemand John Dies at the End al gezien?

Gatver wat een vette film:




spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2013 11:55 by spectre Profiel van spectre

Ok, nu ga ik hem dus echt kijken! @Cloud Atlas

Gister Looper gezien, ook fijn

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2013 11:55]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen