![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja! Kunis komt over als Jackie 1.66 en Justin is gewoon een stomme sukkel. Is er een last.fm voor films? Zou graag bijhouden wat ik allemaal kijk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
imdb.com "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
The Cabin in the Woods The Watch beide verdomde geniaal als je het mij vraagt ![]() |
|
I Love Screener Season! Vanavond screeners van Zero Dark Thirty (sowieso) en misschien Django Unchained er nog achteraan, mits genoeg tijd over en die screener niet van slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Screeners zijn kut. Net The Hobbit weggegooid omdat de kwaliteit zo bagger was. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: www.moviemeter.nl ![]() |
|
quote: Hmm.. Vond The Cabin in the Woods een gedrocht van een film, misschien moet ik The Watch dan ook maar skippen ![]() Begrijp niet helemaal waarom iedereen TCITW zo ophemelt.. Vond het een erg matige film, zonder spanning en een matig uitgewerkte clou.. Goed, enigszins onvoorspelbaar en het idee is wel origineel, maar dat is dan ook het enige. Wellicht heb ik te veel ophemelende reviews gelezen, maar hij viel mij keihard tegen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Als je van de betere Stiller film houdt dan moet je zeker kijken ![]() |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
hier staat Taken op. heb m al verschillende keren gezien maar blijft goed. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik heb hem ook op de shortlist staan, ben benieuwd ![]() |
|
quote: Hij is een beetje "hate it or love it" inderdaad. Ik val zeker in de 2e categorie, maar het eerste half uur heb ik m een paar keer bijna afgezet. Ben uiteindelijk blijven kijken omdat ik wist dat er een reden was waarom er zo belachelijk veel horrorclichés achter elkaar langskwamen. ![]() |
|
quote: Stond voor gisteravond op de planning, ben benieuwd. Uiteindelijk deze gekeken: ![]() Geweldige docu over een vergeten jaren '60 / '70 zanger, Sixto Rodriguez, die in Amerika bij wijze van spreken 6 platen verkocht maar bij toeval in Zuid-Afrika een grotere ster wordt dan de Rolling Stones en Elvis en de soundtrack wordt voor de strijd tegen de apartheid daar. Iets waar hij zelf in die periode helemaal niets van meekrijgt. Niemand in Zuid-Afrika weet wie het is en geruchten gaan dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Om daar achter te komen gaan twee Zuid-Afrikaanse journalisten in de jaren '90 op zoek naar het verhaal achter deze Rodriguez. Tipje, kijk vooral niet de trailer en lees er niet te veel over als je hem gaat kijken. Zonder alle info die je daarin krijgt is die veel leuker. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 06-01-2013 14:00] ![]() |
|
quote:Die vond ik ook wel goed ja. ![]() Ik zou ook Le Feu Follet eens kijken, die is ook erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 06-01-2013 17:25] ![]() |
|
quote: Die Django Unchained screener is een perfecte dvd-rip, dat er soms "for your consideration" in beeld staat boeit me niks.. nog altijd minder irritant dan de Nederlandse ondertitels die je er in de bios bij gaat krijgen die tegenwoordig gemaakt worden door chimpansees. Zero Dark Thirty had tijdens donkere momenten wat verlies van contrast en vlekken in beeld, dat laatste heb je alleen bij hi-def tv's overigens. Beide films heel erg goed bevonden! Mijn filmtips 2013, tot zover; John Dies At The End (de beste van Coscarelli imo) Django Unchained (de beste Tarantino sinds de eerste Kill Bill imo) Zero Dark Thirty (van de maakster van The Hurt Locker) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Cool een Coscarelli! Hopelijk krijgt hij ooit Phantasm 5 van de grond ![]() |
|
Daar werd laatst wel weer over gesproken door Coscarelli zelf*. Angus Scrimm heeft iig weer een leuk bijrolletje in JDAtE. Zeer onderhoudend maar vooral vreemd filmpje... staat niet voor niets bovenaan het lijstje. * http://bloody-disgusting.com/news/3201799/don-coscarelli-on-the-future-of-phantasm-5-i-have-to-find-a-way/ [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-01-2013 20:49] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Voor liefhebbers van brute anime's: de Berserk trilogie. Het tweede deel staat hier vanavond op het programma, deel drie wordt later dit jaar verwacht. Ik krijg het idee dat deze stijl van anime steeds verder wordt weg gedrukt door (zielloze) cgi. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Het gaat al jaren over deel 5, volgens mij is het vooral een geld probleem. Don moet echt opschieten want Scrimm is inmiddels 87 en hoewel hij in de philms niet dood schijnt te kunnen is hij in het echt natuurlijk wel sterfelijk... toch? ![]() |
|
Where the Wild Things are, heel mooie film. Toffe beesten ook. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: +1 Sowieso prachtig! Heb me er prima mee vermaakt, 7.5. Verder gezien: Cloudy with a Chance of Meatballs: wel leuke computeranimatie, lekker bizar etc. 7. Cloud Atlas: fan-tas-tisch! Achteraf gezien dé film van 2012, wat een meesterwerk! De 6 verhaallijnen zijn allen mooi, en verschillen geweldig qua settings enzovoorts. De thematische verwevingen zijn erg sterk, en ik was hoewel het superlang duurt van begin tot eind aan het beeld gekluisterd. De wisselingen tussen de lijnen zijn nooit vervelend, nooit het idee dat je naar iets wisselt wat stom is of dat je per se liever bij de vorige gebleven was: de flow van het geheel is echt te gek, en dat vind ik ontzettend knap met zoveel lijnen door elkaar en ook al die vaagheid. Zo ongeveer elke grote acteur doet 4-6 rollen en dat werkt ook prima. Sowieso prima prestaties, ook van acteurs waar je dat niet zo 1-2-3 van verwacht wegens eerdere misstappen (Hugh Grant, Hale Berry). De beste acteur in deze is een strijd tussen Hugo Weaving en Tom Hanks. En het ziet er natuurlijk allemaal geweldig uit, pfoe... Al met al écht te gek. 9. No dogs, no masters. ![]() |
|
Iemand John Dies at the End al gezien? Gatver wat een vette film: ![]() |
|
Ok, nu ga ik hem dus echt kijken! @Cloud Atlas Gister Looper gezien, ook fijn [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2013 11:55] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |