|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lol... de muziek is soms goed (luister ook zeker niet naar alles van ze).. Oh ja, nog een lekkere vraag over Black Metal... heeft iemand hier ooit de teksten kunnen vinden voor het nummer "Pagan Sword of Legend" van Hecate Enthroned? Ik ben al een jaar+ bezig om er achter te komen wat die gast nou zingt "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Het is niet stoer om steeds te zeggen dat je "toen" nog korter haar had ... ook met kort haar ben je reuze true hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hij wel ja My madness, my sadness |
|
Welkom nieuwelingen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja ik ben nieuw hier..... ik ben 13 jaar oud en ik hou heel erg veel van linkin park en after forever en nightwish enzow. en ik zit op paardrijden en jazz ballet. oke dat was het. |
|
Welkom. |
|
oh dank je dat is aardig.... ik voel me heir al helemaal thuis |
|
jammer... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Posten de nieuwelingen hier ook nog? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
OI, ik had gehoord dat dit forum kicke was dus ik neem even een kijkje! Me usericon is me foto, beetje onduidelijk maar thats the point. Ik ben 17 jaar en zoek een "thors hammer" ketting (oude design niet die celt rommel) |
|
het is gaaf muzieksmaak is black metal neem ik aan |
|
quote: meer richting backstreet boys en spice girls . Neehoor black metal. |
|
Panda? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: shit, tja, ik hou zelf namelijk behoorlijk van de Spice Girls, maarja, dus ik probeer bij iedereen uit te zoeken of ze daar ook van houden. |
|
quote: that's paranoia dude |
|
quote:Tja, bij iedere black metal nieuweling die een foto van zichzelf heeft met warpaint, word ik paranoide. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
pits bouwen in een disco op spice girls heersht!!! vooral wat je dan om je heen hoort, : DOEN jullie wel voorzichtig met elkaar? en dat soort opmerkingen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ben nie echt nieuw, maar ben toch al weer bijna jaartje nie hier geweest dus dit ben ik : hier was ik aan het kotsen deze beter sorpresa ? [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 21-11-2002 19:50] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Wauw, in een keer goed. voor bewijs check http://www.sinistrum.tk Welkom terug dude. Dat je dit keer iets langer mag blijven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
YEAH RIGHT... je bent gewoon bezopen The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nee dat helpt Ik wil een goede gezichtfoto "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Jij bent echt D. O. M |
|
quote: en jij ben een irritant pubertje dat zichzelf als de meest truee persoon op dit forum ziet en dat bij iedere fucking kans moet bewijzen door debiele "stoere" opmerkingen te maken... My madness, my sadness |
|
quote: Over 'fucking' ga toch lekker jezelf aftrekken bij alle sletten die je post in het mooie vrouwe topic en alles meisjes waarbij je slijmt op zm, omdat je toch niemand kan krijgen. Ten tweede ik maak helemaal geen debiele stoere opmerkingen en ik ben niet eens true. En nu verder on-topic ooit gehoord van Flamen via msn/email/icq. Vind je jezelf volwassen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |