|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh m y g o d !! please let the hurting stop! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ok ikkuh snap van duh helluf nie waur stoah!? My madness, my sadness |
|
quote: Jij snapt de helft niet? ...dan doe je het beter dan mij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Tjezus wat leest dat irri. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
aaargh NO MORE FUCKING BREEZERS... Ik kan er NIET meer tegen, het lijkt wel of het met de dag erger word, TYPHUS BrEeZeRs Ik, Wil Schuurman |
|
Weet je wat ik niet snap... Hoe flikken die mensen het om zo fucked-up te typen? Aan cu te zien lijkt het wel of iedere nederlandse puber last van het down syndroom heeft My madness, my sadness |
|
Ah nee! Permanent ban! Gadverdamme... ik krijg kotsneigingen en koppijn als ik dit lees Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Een superlievig vriendje- meneertje?? |
|
Wieeeeeeeeeej woeeeeeeeeej k heb net de nieuwe cd van twarres binnen en hijs roelt egt wel hijs egt seer mooiig!!! Waarom gaat zo iemand naar een metal forum en naar x-mass fest? En is het misschien toeval of zijn de enige echte metal bands die in haar profiel staan toevallig ook de bands die bij afgelopen x-mass fest zijn geweest? Immolation, marduk.. hmmz Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Misschien is Twarres wel een super brute underground band. Mij zou je het wijs kunnen maken, ik heb er nog nooit van gehoord. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Deze topique zou ook als een soort laatste keuring kunnen dienen, of iemand wel of niet toegelaten wordt |
|
quote: sja..dat vraag ik me wel bij meer mensen af ja. ze zegt ook op haar cu2: ik doew de havo maar ik ga waarschijnluk stoppen eind sgooljaar en dan grafisch lyceum djoen jeeeeeej! t liefst in Utrecht of eindhovwen lekker ver weg! ohjee! Dat ze maar naar Utrecht gaat, we hebben al genoeg van dat soort mensen op school |
|
quote: In dat geval hadden we jouw niet toegelaten iig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Naar het Grafisch Lyceum Eindhoven??!! neeeee!!! daar zit ik ook op ! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Shit die cu2 is echt het allerwalgelijkste wat ik in heel mijn fucking leven heb gezien En er staan vreemdgenoeg alleen maar positieve reacties onderaan Maar ja ieder zijn levensstijl zou ik zeggen Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Hai, Ik ben Son of Vai. Ik ben een 22 jarige jongen uit Amsterdam. Ik houd van verschillende soorten muziek, waaronder rock en metal. Favoriete bands zijn o.a. Nightwish, Inflames, Led Zeppelin, Joe Satriani en natuurlijk Steve Vai Verder studeer ik psychologie. Gegroet, Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: hmm..welkom! Wat versta je onder :verschillende soorten muziek..name all the genres please |
|
Genres: toch voornamelijk rock, veel instrumentaal (gitaar) Jazz, maar ook pop, zoals Simply Red, Phil Collins, Pink Floydd, etc. Jimi Hendrix, Jan Akkerman en ga zo maar door. i.i.g. geen R&B, House of Top40 muziek. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
Hmmm...onze maartje heeft zich niet meer durven vertonen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Lastig he, om alles in een genre in te moeten delen? Anyway, welkom! Oh en by the way... Joe Steve The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: ik heb mijn eerste cu2 ruzie!!!!!! met elf arwen, ik melde haar dat haar gedichtje de nodige spelfouten bevatte en dat ze verders een leuke page had. is ze heeeeeeel boos, en waar bemoei ik me mee..... denk je ook iemand te helpen (het engels is echt heeeeeeel erg slecht zowel spelling als grammatica) dus heb ik haar maar succes met gothic worden gewenst! haha zo welkom son of Vai btw en alle anderen |
|
quote: Wat vind ik dat toch enorm jammer. Welkom Son of Vai en andere nieuwe menschen! |
|
quote: een hendrix fan erbij is nooit verkeerd! welkom! Oud Vuil. |
|
Zow okeej bedankt voor het gezeik! ik ben niet helemaal okeej ik weet het nu ook wel. En dat twarres heeft nix met muziek te maken gewoon met teksten die me aanspreken. nou mn excuses dan maar hor shit wat kunnen mensen moeilijk doen. En wat is er mis mee dat ik naar x-mass metalfest ging? ik doe echt zelf wel wat ik leuk vind. Maar geef gerust en let niet op dat taalgebruik k zal er jullie niet meer mee lastig vallen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |