|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, ik ben wim, en ik heb vandaag al een paar posts gemaakt. ik vind het wel een leuk forum. |
|
Hoi Wim Jij ook hier? En heb je al je schoolspulletjes al af? |
|
Dag Fred, de buurvrouw!!!! Ik hoop dat Mien en de kinderen het ook leuk vinden!!!!! Dag Fred!! |
|
quote: Grodon, dat klinkt best wel als een of andere black metal band ofzo |
|
quote:ja hallow, wat doe ik anders op een metal forum manenn zoeken.. grodon is net zon kickn bleck metal band.. ken je dat niet ofzow |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:hoi nieuw hier? leuk dat je meteen een foto van jezelf plaatst....maar dara is ook een ander topic voor hoor |
|
quote: hee miep. ik ben joop, 45 jaar en ik wil met je neuken. |
|
Hee DemoGORDON, ik ben hier ook nieuw. Mijn naam is Sjon en ik hou van snelle auto's en stoer doen voor de wijven. |
|
quote: Ow, DaN MoEt K EfFuH rOnDnEuZuH, BeN OoWk NeT NuW HiEr. BrEeZeR! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
HeIdEn MaN JoH! AlLuZzZz KiTzZzZz MaN JoH HeEeJ! HeEj MaN JoH HeEeEe ChIlLuHh MaN! |
|
quote: VeT rIeLeKsT fOrUmPiEh HiErOw. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoi, ik ben Mien, en ik luister graag naar Cradle of Filth. Omdat Dani zo aantrekkelijk is. Een uitgemergelde blanke neger, wat wil een vrouw nog meer? Hihi... |
|
Ik ben niet nieuw, wel oud en seniel. Of ben ik nu toch nieuw Bazzio Attacks!!! |
|
Hoi ik ben Kapitein Iglo. Ik neuk graag kleine kindertjes in hun aarschjes nadat ik ze volgepropt heb met vissticks. Verder luister ik veel naar Burzum, want Burzum is true. En ow ja, ik vaar in een opgevoerde boot |
|
Ik ben nieuw en wil graag moderator worden, dus kunnen we alstublieft weer on-topic gaan! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ik denk het wel, maar dan ben ik die kwijt geraakt samen met Marduk - Nightwing en Immortal - Sons Of Northern Darkness ...maar das al een tijd geleden zeg [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 14-01-2003 15:31] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Zo lang is deze toch nog niet uit? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:ik ben ze allemaal 7 maanden geleden kwijtgeraakt, das toch best lang vind ik...of anders ben ik gewoon dement We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Je had die cd (Zwart Metaal) aan Klaas gegeven, ik heb hem toen van hem gebrand, vandaar dat ik me afvroeg of je dezelfde Hgarrothwulff was. |
|
quote:Precies On topic en een beetje serieus graag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
was toch on-topic? Het begon nou net een beetje lachwekkend te worden. |
|
quote: jaja halloween is halloween... of hallowicked... wat is er met halloween nou beter als twiztid en icp? lekkur melig... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ICP is zowiezo tof ^^ Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |