|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cold Meat Industry Arcana??? |
|
quote: Heh, ja. Ik ben er min of meer toevallig tegenaan gelopen, na wat mp3's geluisterd te hebben tegelijk de CD aangeschaft die mijn wisselaar sindsdien niet meer verlaten heeft! quote: Yup, da's de Arcana die ik bedoel. Ik wist trouwens niet dat er een andere band bestond met dezelfde naam? The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Er zijn er n stuk of vier zelfs... Maar welkom aan alle nieuwelingen! |
|
quote: ach.. een over het paard getilde moderator met een minderwaardigheidscomplex dat niet tegen kritiek kon en niemand serieus nam. hehe, thats about it. [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] |
|
hallo, ik ben ryn jaha the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Wel een korte introductie! Maaruh... welkom Don't blush when I rip you open |
|
Alle nieuwelingen: welkom I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: tsja wat moek zeggen: ik houw van metal! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat is mooi meegenomen aangezien dit een metalforum is. Don't blush when I rip you open |
|
ALs je nou nog homo bent dan zit je helemaal goed... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ooh! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Huh? Oh shit.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dead can Dance heersch!! Welkom! |
|
Yo, goedenmiddag in deze zwarte tijd voor kerst ! Even checken of m'n handel helemaal werkt, dan introduceer ik me verder nog een keer tot het naatje... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: Hoef je niet meer te doen, heb je bij deze al gedaan |
|
quote: nou nou nou, niet alleen op uiterlijk beoordelen he... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
Eej! Welkom ranzige beer! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Tja .. subtiel is anders Helkom trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 14-12-2002 16:34] |
|
quote: Dank U waarom subtiel doen als het ook lomp kan ?? Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
Omdat subtiel doen veel leuker is |
|
quote: Soms wel, maar af en toe moet het toch ook lomp kunnen ? Voor de rest: ik ben geen vrouwenhater, en ook wel (redelijk) normaal. Sorry om mijn vooroordeelvellend beeld te verstoren... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: Tja... Dat soort dingen krijg je al gauw als je je usericon vanaf japanbukkake.com linkt. Welkom trouwens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Bedankt. Vind het zelf een ranzig smerige site trouwens, maar goed: internet kun je zo smerig maken als je zelf wilt. Het plaatje spreekt niet voor alles (bijna alles) waar ik voor sta, maar vind het wel bruut om mee te beginnen... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
Hier is weer een nieuw iemand, ff voorstellen; Ik ben Arnoud, woon in De Steeg een klein dorpje ten oosten van Arnhem en hou vooral van Folk, Viking, Death en Black metal, de bands; Thyrfing, Finntroll, Six feet Under, Nile, Immortal en nog wel een paar, ik heb een grote hekel aan R&B Dat was het wel zo'n beetje... Grtz Zwitter [Dit bericht is gewijzigd door Zwitter op 14-12-2002 18:06] As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |