|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahahahaha. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik maakte geen grapje |
|
Naja, zo lang my dying bride in het lijstje staat is het al goedgekomen volgens mij We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
green lizard ... pestventjes ... |
|
je moet niet op hem letten, hij is eejn forumbug My madness, my sadness |
|
green lizard? het is hier geen dierentopic! WELKOM NIEUWELINGEN! |
|
hahahaha. kweiger me gewoon aan een stijltje te moeten vasthouden, en af en toe vind 'k ut wel grappig om zo'n bandje te horen. Maarruh, ik krijg geen liters kritiek over me heen om Tori Amos en k's Choice (beide klassemuziek in mijn oortjes!), maar wel om Green Lizard ? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
stomme vraag waarschijnlijk, maar wa's een forumbug ??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Die zanger van green lizard had zijn haar kortgeknipt... ZEER untrue... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: --> jenje is een forumbug Een ziekte van het forum, dus niet op letten |
|
quote: Goh aardig om zoiets te zeggen zeg ! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ach .. ze zijn gewoon jaloers op me |
|
ik meen het niet hoor. Eigenlijk... --> |
|
Proost ! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
on topic? mods? ehh laat ook maar welkom chantalie [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 07-11-2002 9:42] MuayThaigerrr!! |
|
Merci ! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hmm ok. Nu hou ik op hier te posten [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 07-11-2002 9:46] |
|
Hee, op cu2 zie ik dat chantallie een mede-haarlemmer is Tof, ik ben niet de enige metalhead hier We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Haarlem weer een, misschien komt het ooit nog is goed met Haarlem |
|
Kans is klein... Alhoewel... volgende maand komen Thyrfing en After forever naar t patro We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ok, hey! mn nick is mn handelsnaam,dus overal hetzelfde. En optreden in Amstelveen kan nog steeds. We krijgen zelfs meer metalavonden daar! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote:Ik heb ook kort haar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heil Nieuwelingen. Welkom in de Zalen der Zware Metalen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heey!!! Welkom Stefan!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |