|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toen waren ze stil ... Metal heerst |
|
quote: Yup, maar Bono we vinden het niet gaaf als je hele tijd je naam eronder zet (geef een goeie reden waarom je dat zou doen...?? Metal heerst |
|
quote: Dan weten we zeker dat hij ook graag met U2 in verband gebracht wil worden |
|
ok ik stop maar kpeer hem nou! mzzl wannebees here, wannabees there, wannabees everywhere!!!! |
|
quote: see ya Metal heerst |
|
bla..nevermind. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 03-12-2002 15:02] |
|
On-Topic!! Welkom nieuwelingen |
|
Hallo allen, Ben net nieuw, dus bij deze even een slappe introductie. Ik hou van Neofolk, Noise, Darkwave, Soundscapes, Ritual, Industrial en bepaalde vormen van Metal. Ik neem aan dat dit laatste men hier over het algemeen het meest interesseert, dus ik geef bij deze even een (kleine) selectie van bands waar ik naar luister in dit genre(en niet op alfabetische volgorde): Fluisterwoud, Lugubrum, Burzum, Vintersorg, Havayoth, Finntroll, Blodarv(met dank aan een .bepaald. persoon op deze lijst), Thyrfing, D.R.E.P(maar die bestaal geloof ik niet meer) Botulistum en nog veel meer, maar dat zal ik jullie besparen. Verder ben ik geinteresseerd in (Noorse) Mythologie, gore, de geschiedenis van Europa, de Eerste en Tweede Wereldoorlog, Muziek maken, oude (engelse) literatuur, 'foute' filosofen en diverse kunststromingen. Ik hoop dat dit de boel een beetje opheldert. Ave! [Dit bericht is gewijzigd door SonsofEurope op 03-12-2002 18:46] Neofolkers gegen Grufties! |
|
quote: Welkom Ga je ook naar Thyrfing? |
|
quote: Gegroet en wees welkom! |
|
Ik ben nieuw en ja ilyc... ik ben de zus van joost Lester sux. Monkeyballs. |
|
Welkom aan alle nieuwelingen, en veel succes de eerste dagen, t zal nodig zijn |
|
quote: My eyessssssssss!!!!!!! oh no not my eyyyyyyyyyyessssssssss! nooooooooooooo! *welkom* |
|
quote: Hehehe, only the strong survive, survival of the fittest en only the diehard remain enzo. Welkom iedereen, van mij zul je geen last hebben, vind ik je posts irritant dan zal ik over het algemeen gewoon niet reageren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
luister maar niet naar hem (kijken oftie reageert ) Je moeder. |
|
Ik mis panda in dit topic. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik niet Je moeder. |
|
Welkom Allen |
|
quote: Heel grote kans dat ik die geript heb... |
|
quote: Hey dude [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2002 11:28] |
|
dude! mijn zoektocht naar Blodarv heeft nog steeds geen vruchten afgeworpen. Neofolkers gegen Grufties! |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
Hallo Nieuwe Mensen! |
|
Ik ben ook nieuw sinds vorigjaar Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |