|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En sommigen heerschen ook nog meer ivg met hun vaders Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: zoiets vind ik dan weer echt Dieptriest No meat is sweater |
|
quote: Heb jij toevallig wat black metal nummers op een cd gebrand en die cd Zwart Metaal Is Strijd genoemd? |
|
SCHREUDERRRR!!!! ITS me!! Jaap. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: oh (volgens mij wordt het tijd dat pappa zijn riem weer eens gaat gebruiken ) *typen blijft lastig* [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-01-2003 22:10] |
|
Jaap, kerel! Lang niet meer gesproken man! Jij ook hier zeg, dat is toevallig! Welkom trouwens nieuwelingen. |
|
quote: Zucht... Is het nou echt zo moeilijk om dat te begrijpen? Omdat het x-mass metalfest voor posers is natuurlijk! Ik ken echt niemand hier op het hele forum die er ook maar aan zou denken om naar zoiets zieligs toe zou gaan. Wat heb ik een medelijden met jou zeg... ga naar Linkin Park luisteren of zo. |
|
Dan ben ik veel true-er dan de meeste hier, want meer dan de helft van zm is naar X-mass fest geweest! [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 13-01-2003 22:28] |
|
quote: Kerel, Aes Dana al binnen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ik heb nog geen cd's bestelt jongen, en op soulseek is niks te vinden. En ik wacht dat alle nieuwe cd's uitkomen |
|
quote: Erg gaar.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:pardon, wat is er mis met x-mass? |
|
quote: idd heeft niets met poser zijn te maken. je bent een poser als je immolation en de andere bands die daar speelde maar niets vindt en toch gaat omdat het stoer is. waarom mag je als metalhead niet naar metalconcerten als je die bands goed vind, of gewoon van de sfeer houdt |
|
Inderdaad WTF is er mis met xmass-fest?? Immolation, hate eternal en ragnarok waren echt supervet! Wat is er mis met die bands?? Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
B6R6A6M is vergeten hints te geven dat hij het allemaal niet zo serieus bedoelt... |
|
quote: Dat kan b6r6a6m maar beter wel doen anders krijgt ie de ZM-knokploeg op z'n nek Zenial |
|
quote: Zo, beetje laat misschien, maar alsnog welkom bro. Heb je het allemaal overleefd vandaag? The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
wat een happerigheid hier weer! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik kan je niet echt een universiteit aanraden. Ik weet alleen hoe het hier gaat en dat bevalt me prima. Het is natuurlijk ook afhankelijk of je ver bij je ouders weg wil of gewoon lekker thuis wil blijven wonen. Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer-- |
|
quote: Ik ben beroemd. Ze herkennen me. Hoest verder met Jaap? Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer-- |
|
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat onze vriend B6R6A6M totaal niet weet wat het x-mass metalfest precies is. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: Ik leef nog, maar leuk is anders. Spreek je snel. Because I don't care, doesn't mean I don't understand --Homer-- |
|
Nou, ik ben dus nieuw hier, ik kom hier via een ander forum (GoT ), heb mijn eerste post al gemaakt, verder hoop ik hier meer te leren over verschillende bands, en ook over festivals. Als er verde3r nog vragen zijn, ik zal ICQ weer snel instaleren, en via MSN zijn jullie ook welkom. Put a steak through my heart, and drag me into the sunlight[br]^Nightwish - Slaying the dreamer^ |
|
proost! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |