|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: AAAAHHHHH |
|
Ach ... die jeugd .. zo bedorven |
|
On topic dus . |
|
quote: Klaas Kroon bedoel je? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Die clownmuziek is een andere vorm van rap. Zuigend dus! Welkom nieuwelingen. |
|
ach joh... voor halloween is het wel melig je moet toch wat als je tjokkefoll bent... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja, die bedoel ik. |
|
quote: hey! dat jullie me bij oefenen pesten OK, maar hier nu ook al? laat me hier tenminste met een schone lei beginnen hallo trouwens Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hoi 'Zelthor' klinkt best wel als de "Bad guy" uit een slechte kinderserie Zenial |
|
quote: Die slechte kinderserie is een toffe studentenserie! Zolthar heerscht! (zou hij wel willen trouwens). |
|
eek the cat |
|
quote: He mede-Velserbroeker, die ook veel in de Gooth komt! Wat een hoop Gooth-gangers ineens. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik naam aan dat dit een grapje is "yo niggah mothafucka"? anders moet ik natuurlijk maar eens even met jouw begeleider praten dat het niet goed met jou gaat en misschien wordt het danwel tijd voor een verlate abortus |
|
quote: Dan help ik wel mee PFf anders heb je maar mooi klote genen maurice Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: *gaat eens bij zich zelf na * neh de laatste tijd geen spontane neigingen gehad om een pleister op te plakken en een condoom over mijn hoofd te trekken, dus aan mijn genen zal het wel niet liggen : |
|
YO! Ik ben Hollie, de zanger van Triple 7. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen |
|
Zuipert! |
|
quote: ga je verder zingen? Oud Vuil. |
|
quote: He Hollie! Eindelijk online xxx uw gitarist |
|
quote: ICP - The Riddle BOx is een vet dope cd man mothafucka's! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ehhm, hallo, ik ben nieuw op dit forum, cheers to y'all! |
|
Geef eens wat meer info joh .. Dit is zo saai |
|
Interesses / hobbies: Muziek, film, wha'evah... das duidelijk toch, bekijk gewoon ff zijn profiel ... easy welcome The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |