![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo ik ben ook nieuw hier na een afwezigheid van drie dagen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
*zwaai* net gebanned ergens anders, dus dan maar hier mijn postdrift uiten. (niet dat ik nou hier de boel ga verzieken hoor ![]() [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] ![]() |
|
Hai! Waar en waarom was je geband? ![]() |
|
gegroet en wees welkom,Trouwe discipel van Panda ![]() |
|
quote: Heuj ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote: ej ken ik jou volgens mij ben jij ook nieuw Welcome ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
heej cookie... geboortedatum 1993?! My madness, my sadness ![]() |
|
hehe, Neuh... bouwjaar = 1983 ![]() foutje [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] ![]() |
|
Dames en heren, ik ben nieuw hier. Hopelijk kunnen we samen wat Mayhem en chaos creëeren? ![]() There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Welkom! ![]() ![]() |
|
Test There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
quote: nou gezichtlose onbekende, bent u een piemeloos onbekende persoon, of een vaginaloze persoon, die tevens incognito is? ![]() |
|
quote: Je hoeft niet iedereen persoonlijk te kennen hoor! ![]() Welkom Faceless Unknown! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik dacht gewoon even bijdehand te wezen ![]() bovendien is het een beetje storend als mensen bij hun profiel niets invullen. bedoel wat kan dat nu voor kwaad om je leeftijd en geslacht in te vullen?? ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk forum-mama ![]() ![]() ![]() |
|
ghoulliette, ik heb mijn profiel aangepast om zodoende aan de behoefte van jou en andere potentiële bijdehandjes te voldoen. Is dat nou niet aardig en sociaal van mij? ![]() There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Welkom ![]() ![]() |
|
quote: Je bent te goed! ![]() ![]() |
|
Uhm, welkom ![]() ![]() |
|
quote: jaaaaaaah ![]() bij deze ben je de allerliefste nieuwe forummer!!!!!!! ![]() ![]() |
|
Welkom Faceless Unknown ![]() Mag je het hier naar je zin hebben ![]() ![]() |
|
Hoi! Na een jaartje meelezen zonder te posten toch maar ff aanmelden. Al 26 jaar oud, maar pas sinds korte tijd echt geïnsteresseerd in metal, voornamelijk death & black metal. Bands: Darkthrone, Burzum, Summoning, Sort Vokter, Opera IX, Immortal, Morbid Angel, Slayer, (vroege) Sepultura, Nile, Emperor.. Uit de categorie niet-metal: Dead Can Dance ![]() Ik speel geen instrument, wel een aantal orgel lessen gehad in een grijs verleden ![]() Dat was het zo'n beetje.. ![]() The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus ![]() |
|
Owh ik ben ook nog wel een beetje nieuw hier .. gisteravond ingeschreven :D Voor de rest nu niet veel te melden .. ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |