|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo ik ben ook nieuw hier na een afwezigheid van drie dagen. |
|
quote:Dat is lang geleden man!! Welcome back!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*zwaai* net gebanned ergens anders, dus dan maar hier mijn postdrift uiten. (niet dat ik nou hier de boel ga verzieken hoor gewoon ff checken wat hier allemaal te doen is) [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] |
|
Hai! Waar en waarom was je geband? |
|
gegroet en wees welkom,Trouwe discipel van Panda |
|
quote: Heuj Metal heerst |
|
quote: ej ken ik jou volgens mij ben jij ook nieuw Welcome Metal heerst |
|
heej cookie... geboortedatum 1993?! My madness, my sadness |
|
hehe, Neuh... bouwjaar = 1983 foutje [img]http://www.webdeveloping.nl/upload/?7288421662[/img] |
|
Dames en heren, ik ben nieuw hier. Hopelijk kunnen we samen wat Mayhem en chaos creëeren? There is no religion higher than Truth! |
|
Welkom! |
|
Test There is no religion higher than Truth! |
|
quote: nou gezichtlose onbekende, bent u een piemeloos onbekende persoon, of een vaginaloze persoon, die tevens incognito is? |
|
quote: Je hoeft niet iedereen persoonlijk te kennen hoor! Welkom Faceless Unknown! |
|
quote: ik dacht gewoon even bijdehand te wezen bovendien is het een beetje storend als mensen bij hun profiel niets invullen. bedoel wat kan dat nu voor kwaad om je leeftijd en geslacht in te vullen?? |
|
quote: Je hebt gelijk forum-mama |
|
ghoulliette, ik heb mijn profiel aangepast om zodoende aan de behoefte van jou en andere potentiële bijdehandjes te voldoen. Is dat nou niet aardig en sociaal van mij? There is no religion higher than Truth! |
|
Welkom |
|
quote: Je bent te goed! |
|
Uhm, welkom |
|
quote: jaaaaaaah bij deze ben je de allerliefste nieuwe forummer!!!!!!! |
|
Welkom Faceless Unknown Mag je het hier naar je zin hebben |
|
Hoi! Na een jaartje meelezen zonder te posten toch maar ff aanmelden. Al 26 jaar oud, maar pas sinds korte tijd echt geïnsteresseerd in metal, voornamelijk death & black metal. Bands: Darkthrone, Burzum, Summoning, Sort Vokter, Opera IX, Immortal, Morbid Angel, Slayer, (vroege) Sepultura, Nile, Emperor.. Uit de categorie niet-metal: Dead Can Dance , Nick Cave, Tom Waits, Joy Division, Arcana, Autumn Tears, Lisa Gerrard, Autechre.. verder een zwak voor "metal" bands met quasi klassieke vrouwen vocalen.. Ik speel geen instrument, wel een aantal orgel lessen gehad in een grijs verleden . Dat was het zo'n beetje.. The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Owh ik ben ook nog wel een beetje nieuw hier .. gisteravond ingeschreven :D Voor de rest nu niet veel te melden .. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |